Toki poikkeuksena kuitenkin nutsit, kun halutaan muitakin pottiin. Eikö?Noose kirjoitti:Ihan vaan vinkkinä: älä käytä ollenkaan call-nappulaa valmiilla käsillä.
Tuossa esimerkkikädessä oli kyllä muutenkin aika mietoa peliä.
Toki poikkeuksena kuitenkin nutsit, kun halutaan muitakin pottiin. Eikö?Noose kirjoitti:Ihan vaan vinkkinä: älä käytä ollenkaan call-nappulaa valmiilla käsillä.
Leon kirjoitti:Toki poikkeuksena kuitenkin nutsit, kun halutaan muitakin pottiin. Eikö?
Leon kirjoitti:Toki poikkeuksena kuitenkin nutsit, kun halutaan muitakin pottiin. Eikö?
No jos esim. turnilla saat nut flushisi täyteen ja edestä lyödään ja perässä on vielä potentiaalisia maksajia, ei ole perusteetonta vain maksaa. Jos sitten riverillä pöytä pariutuu, voi great overthinkata ja sököttää täyskäden tai nelosten pelossa ;)Noose kirjoitti:No riippuu vähän pöydän tekstuurista ja mitkä nutsit sulla on. Jos esimerkiksi nut straight värivetopöydällä, niin sitten laitetaan jannut maksamaan. Jos vaikkapa nut flush, sitten voi ehkä vähän slovaroida. Itse tosin harvoin slovaroin silläkään.
Milhouse Nixon kirjoitti:Tässä on käsi, joka osoittaa itseni olevan semipaisti käteispeleissä.
Leon kirjoitti:No jos esim. turnilla saat nut flushisi täyteen ja edestä lyödään ja perässä on vielä potentiaalisia maksajia, ei ole perusteetonta vain maksaa. Jos sitten riverillä pöytä pariutuu, voi great overthinkata ja sököttää täyskäden tai nelosten pelossa ;)
Pokerilehden toisessakin numerossa oli muuten aika mielenkiintoisia artikkeleita tällaiselle satunnaiselle sankarille. Tuli lukaistua kannesta kanteen eilen junassa, pl. vedonlyöntisivut. Mitä nekin siinä aviisissa tekevät? (ok, sponsorit, tiedän)
Kuka tässä on checkaamisesta puhunut? Johan se on ainakin kahteen kertaan sanottu, että edestä tuli lyönti, kun sinulla on nutsit? Potissa on jo rahaa ja haluat sinne lisää. Reissaamalla pelotat kaikki muut, paitsi ehkä sen ensimmäisen betsaajan. Olenko todella näin huono ilmaisemaan itseäni? Call-nappula on se, jolla maksetaan, ei sökötetä.sopuli kirjoitti:Nutseilla ei haluta paljon ihmisiä pottiin, sinne halutaan paljon rahaa. Rahaa sinne tulee betsaamalla. Mikään ei vitutaan niin paljon kuin kova käsi, joka checkataan koko pöydän läpi. Lisäksi kovia käsiä nopeasti pelaamalla saat usein kätesi piiloon slow play-apinoilta. Kovilla käsillä lyöminen saa myös uutta puhtia continuation betteihin, eli saat ihmiset foldaamaan useammin, vaikka floppi meni ohi.
On se. Olen nyt taas tosiaan keskittynyt sittareihin jo jonkin aikaa, tuloksena yhtä kakkossijaa lukuunottamatta pelkkiä voittoja, jos olen rahoille asti päässyt. Tänään kaksi voittoa, nelossija ja kahdeksas. Tavoistani poiketen olen pelannut aika tiukkaa, mutta aggressiivista. Ehkä nuo pokerimestarit eivät ihan väärässä ole neuvoinensa. Pelasin aiemminkin mielestäni voitollista turnauspeliä, mutta nykyinen tyyli on yksinkertaisesti vain toimivampi. Tai sitten ne muutamat onnekkaat riverit vain saavat homman tuntumaan siltä, että minä vien ja muut vikisevät.Milhouse Nixon kirjoitti:Tein paluun sittareihin. Lähes pelkkää foldia ja tuloksena lopulta kaksi kolmossijaa. Ei haittaa vaikka floppi menee ohi. Sen kun odottelee parempia saumoja ja antaa muiden tiputtaa toisensa. Kyllä turnauspokeri on mukavaa!
Kylmästi siis kommenttia kaipaan pelistä, varsinkin kun tämän kipin jälkeen:Omaha .10/.20
- veertien sitting in seat 1 with $18.40
- JVD8361 sitting in seat 2 with $35.59
- ohzon3 sitting in seat 3 with $13.65
- JonesR sitting in seat 4 with $18.70 [Dealer]
- yZn sitting in seat 5 with $20.90
yZn posted the small blind - $0.10
veertien posted the big blind - $0.20
** Dealing card to yZn: Queen of Spades, Ace of Hearts, King of Hearts, Ace of Spades
JVD8361 folded
ohzon3 called - $0.20
JonesR called - $0.20
yZn raised - $1.00
veertien folded
ohzon3 called - $1.00
JonesR called - $1.00
** Dealing the flop: Jack of Spades, 5 of Spades, King of Spades
yZn checked
ohzon3 checked
JonesR checked
** Dealing the turn: 9 of Spades
yZn bet - $0.20
ohzon3 folded
JonesR raised - $3.80
yZn raised - $14.60
JonesR folded
yZn wins $21.30 from the main pot
Murmeli kirjoitti:Nyt kaivataan Omahan suhteen apuja. Vieläkään ei ole oddsit ihan hallussa, joten tähän seuraavaan peliin kaipaan osaavilta kommentteja:
Kylmästi siis kommenttia kaipaan pelistä, varsinkin kun tämän kipin jälkeen:
JonesR> muahahahahahaha
JonesR> you can't reraise with nothin else....
Mites hemmetissä tuo on mahdollista?!?! Luulis, etä blindit syö stackin jos peli kestää vähäänkään pitempään. Ja siis toiseksi, monenko hengen turnaus kyseessä?Groove Armada kirjoitti:Unohdin että olin rekisteröitynyt 20+2 sittariin poker.comissa,
peli oli jo ohi kun tulin kotiin, olin tullut toiseksi :D
Fosse kirjoitti:Mites hemmetissä tuo on mahdollista?!?! Luulis, etä blindit syö stackin jos peli kestää vähäänkään pitempään. Ja siis toiseksi, monenko hengen turnaus kyseessä?
Murmeli kirjoitti:Omahaa siis pelasin. Ensin saan turnilla parhaan suoran kiinni ja lopulta kaksi maksaa mun yli buy-inin kokoisen all-inin värin vedolla. Tokihan se väri osuu, vaikka minulla oli yksi ja näillä molemmilla kaksi siitä väristä kädessä.
Vähän sen jälkeen mulla on kädessä kahta väriä K ja Q korkeat värin vedot, kun turnin jälkeen myös pöydässä kaksi molempaa väriä. Turnin jälkeinen 4 sai riverissä 4:n, joka täydensi mun värin mutta myös vastustajan täyskäden.
Hieman myöhemmin kolmen käden sisällä kahdesti floppasin värin. Ensin Q highn ja sitten K highn. Molemmilla kerroilla sama vastustaja floppasi ässäkorkean värin. Sen jälkeen riitti pokeri vähäksi aikaa.
Murmeli kirjoitti:Nyt kaivataan Omahan suhteen apuja. Vieläkään ei ole oddsit ihan hallussa, joten tähän seuraavaan peliin kaipaan osaavilta kommentteja: