Poimin hyvästä kirjoituksestasi tämän kohdan, mikä jäi hiukan askarruttamaan.E kirjoitti:Jos taas itse pääsee loppupään positiosta avaamaan peliä, melkein pelkkä limppaus on paikallaan. Tätä perustelen sillä, että limpattu AK on osuessaan erittäin hankalasti luettavissa
Minä olen sillä kannalla, että loppupäästä vahvalla kädellä tehty avaus pitää aina saada näyttämään blindien varastelulta. Siksi se oma perusreissu siihen kohtaan on mielestäni parempi vaihtoehto. Flopin osuessa se on ihan yhtä vaikea luettava kuin limppauskin. Hyvällä tuurilla epäilevälle Tuomaallekin on tullut jonkin sortin osuma ja </\\\\\>< on koukussa. Potissakin on jo valmiiksi enemmän hiluja. Toki joskus tulee itsekin noudatettua tuota limppauksen houkutusta, mutta siitä pääsee aina eroon sillä, kun ilmaiseksi sisään päässyt BB nappaa roskallaan potin. Tässä kertaa vannon joka kerta, että nyt oli viimeinen limppaus vahvalla kädellä. Ennen kuin teen sen taas uudelleen. Jos loppupöytä taas kippaa avauksen, no harm done ja blindit ovat sinun.