ticotico kirjoitti:
Joo, samaa mieltä olen että kaikki mainostajat saavat häipyä..mutta tässä hyvä sivu jota äsken kokeilin ja 50 taalaa tulee heti tilille kun on rekisteröityny...
www.rodeocitypoker.com
Kuinka äkkiä sieltä pärähtää postiin se "validation code"? Teinpähän eilen huumorilla accountin ko. mestaan.. Mutta homma tyssäsi siihen, kun piti syöttää emailiin saapuva koodi.
Ai niin, viikko sitten aloin pelata Pokerheavenilla. Enpä tiedä, pelit on sellaisia, joissa pitäisi voittaa, mutta kai mulla on jonkin sortin downswing menossa. Voitolla olen viikon aktiivisella pelillä pelkät rakebackit. Onneksi rolli riittää siihen, ettei katkea heti. Mutta kaikki voitto menee niihin monstereilla aggresti pelattuihin käsiin, joihin joku vetää 47o:lla river-suoran, tai A3o:lla runner-runner värin. Porukka maksaa innolla potillista noilla huikeilla vedoilla, eivätkä saa usein edes riverillä maksua, kun etupositiosta "ovelasti" chekkaavat päivänselvän osumansa.
Limittejä en aio ainakaan pelata, vielä 1/2-pöydissä ryhmä vetää capattua 4To:ia riverille saakka AA:ta vastaan.. Toistaiseksi viimeinen limittini päättyi siihen, kun 4BB pf (cap) maksanut 39o vei potin. Ihan turha siellä on korotella millään kunnon hanskalla, ne ei osu, tai ei ainakaan kestä. Tai sit tää on tuhansia käsiä kattava downswing.. Ei ne 10-20% mahkut voi jatkuvasti osua, kyllä mä sen tiedän. Mut miks juuri minua vastaan..=)
Väri tuntuu lykkivän turhan usein pöytään, ja jos tulee kolme samaa maata ennen riveriä, niin neljäs tulee taatusti vielä. Aina löytyy valmista väriä vastaan maksaja Q,K tai A:lla. Yksi havainto viikon aktiivisista peleistä on, että usein aktiivista (raise-reraise-rereraise) kierrosta seuraa 22x-flop. Eli Pokerheaven on 27o:lla vetävien paratiisi! Kyttää näitä käsiä, ne on kovia...