tinkezione
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pens, Ipa, Rod Weery
OneBigRed kirjoitti:SubTV lauantaisin myöhäisillassa, World Poker Tour.
Eurosport näyttää myöskin silloin tällöin European Poker Touria.
OneBigRed kirjoitti:SubTV lauantaisin myöhäisillassa, World Poker Tour.
Murmeli kirjoitti:Lieneekö muuten omassa pienessä mielessäni kehitellyllä teorialla totuuspohjaa? Tuntuu nimittäin siltä, että $2 ja $5 sittareissa tulee näitä runner-runner bad beateja enemmän, kuin isomman rahan peleissä. Syy olisi se, että näissä pelaa a) huonompia pelaajia ja b) rahasummat niin pieniä, ettei porukkaa paljoa kiinnosta, jos ei vedot osukaan.
Te, jotka pelaatte +10$ turnauksia tai isompia rahapöytiä, kertokaapas onko niissäkin yhtä paljon vetoja ja idioottimaisia vetoja, joille flopatut setit sitten tietysti hävitään.
Mutta tätähän en kysynyt. Tuo nyt oli jopa minulle selvää, niin hämmästyttävältä kuin se kuulostaakin. Kysymys kuului: tuleeko pienten panosten peleissä enemmän ohivetoja, kuin suurempien?V-man kirjoitti:Totta kai taso nousee panosten kovetessa. Sehän se juuri on niiden eri tasojen merkitys.
Murmeli kirjoitti:Mutta tätähän en kysynyt. Tuo nyt oli jopa minulle selvää, niin hämmästyttävältä kuin se kuulostaakin. Kysymys kuului: tuleeko pienten panosten peleissä enemmän ohivetoja, kuin suurempien?
Todennäköisesti tulee, koska vetokäsiä pelataan suhteessa enemmän. Jos isommissa pöydissä vedeltäisiin yhtä suruttomasti kuin pienissä, ohivetoja tulisi suurinpiirtein sama määrä. Arvasin, en tiennyt.Murmeli kirjoitti:Mutta tätähän en kysynyt. Tuo nyt oli jopa minulle selvää, niin hämmästyttävältä kuin se kuulostaakin. Kysymys kuului: tuleeko pienten panosten peleissä enemmän ohivetoja, kuin suurempien?
Murmeli kirjoitti:Mutta tätähän en kysynyt. Tuo nyt oli jopa minulle selvää, niin hämmästyttävältä kuin se kuulostaakin. Kysymys kuului: tuleeko pienten panosten peleissä enemmän ohivetoja, kuin suurempien?
seisnauraa kirjoitti:Miksi täällä ei saisi purkaa tuntojaan, jos pokeri sattuu menemään huonosti?
pernaveikko kirjoitti:Kokeillaan taas kerran. Siksi, koska biitti-tarinoilla ei ole yksinkertaisesti mitään merkitystä. Aivan sama kuin täällä mietittäisiin, että tällä viikolla ensimmäinen kortti on ollut useimmiten musta kuin punainen ja sekös vasta keljuttaa.
Siksi oma ketju, koska ne ovat täysin sisällöttömiä viestejä muuten välillä hyvään keskusteluun. Oikeasti ei mitään omaa ketjua, ne voisi vain lopettaa.
Siksi, koska jos tulee bad beat se ei tarkoita, että pokeri sattuu menemään huonosti.
seisnauraa kirjoitti:Miksi kukaan ei ole sitten kritisoimassa (joidenkin mitta-asteikolla) yhtä sisällöttömiä viestejä, joissa kerrotaan kun peli sujuu hyvin?
seisnauraa kirjoitti:En nyt kuitenkaan sanoisi, että bad beatin kohdalla mitenkään hyvin silti menisi. Tappiotahan se kuitenkin tarkoittaa, ainakin Sportingbetillä, jossa ei ainoastakaan bad beatista makseta käsittääkseni mitään.
seisnauraa kirjoitti:On totta, että tässä ketjussa on ollut ennenkin napinaa näistä ns. bad beateista. Ne ovat osa pokeria, miksi ne eivät kuuluisi tänne?
pernaveikko kirjoitti:Tiedän, että tuo on yllättävän vaikea konsepti, ei kannata ehkä jossain baaripöydässä kaupitella, jos et halua, että sinulle naureskellaan seuraavat kaksi tuntia. Ei paljoa auta, vaikka tiedätkin olevasi oikeassa.
Morgoth kirjoitti:Totta, mutta on BAD BEATEJA ja 'bad beateja'. Oikeat bad beatit ovat ihan hauskojakin luettevia, mutta jotkut peruspokeritilanteet eivät.
Leon kirjoitti:Ja sitten itse asiaan. Lomallani kokeilin ensimmäistä kertaa limiittiäkin. Jotenkin se sopii minulle NL:iä paremmin ja ajattelinkin seuraavaksi keskittyä tähän ihan vakavissani. Siis ei mitään ammattilaishaaveita, mutta pääasialliseksi pelimuodokseni sitä kuitenkin kaavailen. Kysymys kuuluukin, minkälaisia vaatimuksia tässä yleensä on bankrollille jne? Onko alimmat limiitit (PAF 0.15/0.30) minua varten, vai voinko turvallisesti siirtyä ylemmäs ja kuinka korkealle sillä oletuksella, että olen kohtuullisen solidi pelaaja. Vai onko sillä edes merkitystä? Tähän mennessä olen pitänyt 30BB ylärajaa pelisession tappiolle, sen kuitenkaan tulematta kertaakaan vastaan. Omien ruusunpunaisten lasieni takaa katsottuna olen FL:stä voitolla. En vielä paljon, mutta kuitenkin. Missä vaiheessa tasonnosto on aiheellinen ja mitä se tuo tullessaan?
Morgoth kirjoitti:Totta, mutta on BAD BEATEJA ja 'bad beateja'. Oikeat bad beatit ovat ihan hauskojakin luettevia, mutta jotkut peruspokeritilanteet eivät.
HLe kirjoitti:Tietääkö joku milloin on mahdollista nähdä pokeria TV:stä ja miltä kanavalta?
Googleen etaipo, jos tuoreet nauhoitukset kiinnostavat.ticotico kirjoitti:Netissä on varmaan montakin kanavaa, jotka näyttää pokeria, yksi ainakin löytyy www.pokerilehti.fi.
Crapbag kirjoitti:Omasta mielestäni olin aika hyvin edellä ja pelasin käden ihan ok?