Johannes kirjoitti:Ei se ole ainoa autaaksi tapa pelata jääkiekkoa. HIFK voiti pelin tasakentällisin Turussa 2-0 ja se oli sinusta väärin voitettu tasakentällisin ja väärällä pelikirjalla, vaikka et edes nähnyt peliä.
Missä olen todennut, että HIFK voitti TPS:n väärällä pelikirjalla? Älä vääristä täällä minun kirjoituksiani. Tämä on sinun oman mielikuvituksesi tuotetta. Olen käynyt katsomassa HIFK:n Lahden pelin ja HIFK:n kotipelin Bluesia vastaan. Molemmista olen tehnyt raportin tänne. Käy lukemassa ne. Kommentoi sitten niitä, mikäli sinulla on kompetenssia pelikirjakeskusteluun. TPS-pelistä totesin, että HIFK teki 1. erän maalinsa vastahyökkäyksistä kesken TPS:n painostuksen. Tämän olin lukenut useista eri otteluselostuksista. Tiivis puolustuspelaaminen ja vastaiskuista tehdyt maalit olivat 1990-luvun suomalaisen jääkiekkoilun eräs kulmakivi, jolla otteluita voitettiin. Olen kirjoittanut täällä, että Baxter on menestynyt hyvin, vaikka en hänen hyökkäyspelaamisen rakennetta ole vielä pystynyt selvittämään. Kirjoitin myös, että HIFK saattaa menestyä jatkossakin ilman selkeää hyökkäyssuunnitelmaa. Mistä siis kiikastaa? Yritän pysyä asiassa ja seurata jatkossakin Baxterin pelikirjan saloja. Kaikkihan on HIFK:n peleissä nähtävissä myös minulle niinkuin sinullekin.