Toivotan kaikille hyvää huomenta ja en kenellekään ainakaan hamekangasta. Jos joku toivottaisi Sihvosen perheelle tuon nettivideon Erholtzilta perusteella myös hamekangasta, niin minun tulkintani asiasta olisi se, että kangasta saisi myös TS, ei ainoastaan koko PS:n perhe, kera vaimon ja lasten, koska salaperäinen TS on videossa yksi juttua kannatteleva syväkurkku ja oletan TS:n olevan, ei Turun Sanomien, vaan itse Petterin veli Toni Sihvosen.
Oletan edelleen, että Petterille sattui vain pikku lapsus, kun hän sotki koko Erholtzin perheen mukaan tähän hamekangas-gate videoon UL:n nettisivulla ja Petteri tarkoitti Erholtzin pariskuntaa, ei koko perhettä. "Errare humanum est" sanoisin Petterille. Älä kuitenkaan ole noin kovapäinen möheltäjä ja tunnusta itsekin pienellä oikaisulla UL:n nettisivulle erheesi. Ilmoita, että vahingossa lipsautit sanan perhe, kun piti sanoa aviopari tai pariskunta. Jokainen, jolla on omia lapsia käsittää hyvin, että mokasit videossasi pahasti, kun puhuit vahingossa Erholtzin perheestä, etkä pariskunnasta, kun lähettelit jonnekin virtuaalisesti hamekangasta. Siksi pieni oikaisu olisi virkistävää, mutta kukin tietysti tyylillään. Fiksuimmat yleensä tunnistaa siitä, että he kykenevät tunnustamaan myös sen asian, että ovat joskus väärässä. Mihin ryhmään kuulut Petteri Sihvonen, fiksujen porukkaan vai siihen toiseen, joka yleensä on enemmistössä ja siksi usein omasta mielestään aina oikeassa. Johannes ei luule kuuluvansa mihinkän ryhmään, fiksuihin tai ei-fiksuihin, mutta jos olen väärässä, niin pystyn ihan sujuvasti muuttamaan mielipidettäni tai jopa pyytämään anteeksi, jos vahingossa loukkaan esim. lapsia puheillani tai kirjoituksillani, kun Johanneksella on jo takana muutama maili elämänkokemusta.