Petteri Sihvonen – kiekkomedian virallinen totuus

  • 2 799 996
  • 13 054

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Onhan Kiukaassa ja Sihvosessa puutteitakin, mutta itse tykkään. Enkä vähiten siksi, että iskevät lujaa kiinni liigan ja liiton oman edun ajajiin. Tykkään kyllä, että joku uskaltaa tästä näin suoraa puhua. Asia, mikä on itseänikin ärsyttänyt suomalaisessa jääkiekossa 24 vuotta tai enemmänkin.

Onhan Sihvosessa ehkä vähän tuollaista Tamimaista itsensä framille nostamista, mutta kyllä hän toisinaan myöntää puutteensakin.. Esim ettei pelaajana riittänyt, kuten ei valmentajanakaan. En tykännyt Sihvosesta silloin n. 20v sitten, mutta tunnustan, että olen alkanut pitämään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitäisi varmaan perustaa Aitiollekin oma ketju
Täältä löytyy:

 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Täältä löytyy:

Dänks, oikeassa paikassa on kun tuolla jauhetaan paljon muustakin kuin lätkästä!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Petteri Sihvonen on hyvin ristiriitainen henkilö. Yleisesti ottaen hän on ärsyttänyt minua ja narsistin vikaa taatusti on. Yhdessä asiassa olen kyllä iloisesti yllättynyt miten hän rohkeasti esitteli ensimmäisenä mallin liigan
sairaan monopolijärjestelmän purkamiseksi. Petteri esitti hyvin järkiperäisen A ja B liigatyyppisen ratkaisun ja sitä mallia ihailen yhä. Toivottavasti Heikki Hiltunen siirtyy kamppailemaan Sportin konkurssiuhan kanssa ja saataiaisiin asioita eteenpäin. Hyvä Petteri, jatka samaan malliin kuuluttamalla terveen ja rehdin kilpaurheilun puolesta !
 
Maailman parhaat vetää nopeasti pystyyn ja Sihvonen alemman luokan pelaajien kanssa peruuttelee maalin taakse. Kuningas ankkalammella mutta meriin ei mitään asiaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös