Näin olen kirjoittanut. Tuon voi tulkita niinkin, että olisin kirjoittanut TuTo-Jukurit sarjasta, että Pennanen peluutti siinäkin, niinkuin muissa sarjoissa on peluuttanut Meidän Peliä. Se on sinun oikeutesi. Sitä en ole väittänyt, että TuTo-Jukurit sarjassa Pennanen peluutti Meidän Peliä, koska en sarjan pelejä seurannut enkä näin ollen tilastoinut oman pään avauspelaamista.
Ei pelannut, ja olen sinulle sen kertonut. Myös Askaisten Visa, joka ymmärtääkseni pelit paikan päällä näki, oli samaa mieltä kuin mitä itse lopulta olin. Tuskin me kaksi ollaan ainoita muutenkaan, jokainen joka tuota sarjaa seurasi voi sen allekirjoittaa. Lisäksi Jukurien ketjuissa useat nimimerkit ovat ihmetelleet tätä Meidän Pelistä höpöttämistä, vaikka yksi nyt sinun agendasi mukaisesti kommentoikin että yhden erän ratkaisuhetkillä lähdettiin Meidän Pelimäisesti hyökkäyksiin.
Täten on absoluuttisen virheellistä ja koko diskurssin kannalta äärimmäisen sekavaa ja polarisointia edesauttavaa jauhaa tuota että "Sihvonen ennusti tammikuussa Jukurien olevan finaaleissa ja Jukurit pelasi itsensä finaaliin Meidän Pelillä". Yksinkertaisesti siitä syystä että näin ei ole tapahtunut.
Meidän Peli toki käsittää kentän kaikkien osa-alueiden hyökkäys- ja puolustuspelaamisen sekä erikoistilannepelaamiset. Kysynkin nyt sinulta TuTo-Jukurit pelit nähneenä, että pelasiko Jukurit niissä nopeaa, pystysuunnan jääkiekkoa koskien oman puolustusalueen hyökkäyspeliä PAHP:ia?
Aika pitkälti kyllä. Kiekosta luovuttiin melkein vapaaehtoisesti ja TUTO oli se joka kontrolloituja viivelähdöin ryyditettyjä hyökkäyksiä pyrki pelaamaan sekä myös palauttelemaan ja kiekottelemaan omissa jos Jukurikarvaaja peitti syöttö-/etenemissuunnan. Jukurit sen sijaan ei hienostellut vaan pelasi kiekon jatkuvasti omista pois usein ilman että edes tarkoituksellisesti omille olisi pelattu. Syöttöketjut loistivat poissaolollaan ja keskityttiin lähinnä vastaanottamaan seuraavaa hyökkäystä. Tilanteita joissa vaihtotilanne oli omalla jengillä kesken en juurikaan huomioi tässä, enkä väitä etteikö esim. näissä tilanteissa juuri oltaisi nähty ainoatakaan viivelähtöä tai kontrolloitua tuontia omista mutta kokonaisuudessaan TUTO:n kotiotteluista voi todeta että vieraiden osalta todella, todella vähissä nämä olivat.