Petteri Sihvonen – kiekkomedian virallinen totuus

• 2 878 762
  • 13 153

Tuota

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canes
Kiukaassa häiritsee kaikkien asioiden käsittely negatiivisen kautta. Ja oman erinomaisuuden korostaminen, vaikka näyttöjä ei oikein olekaan. Toisaalta arvostan Sihvosen kommentointia lätkän ulkopuolella.

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
En muista koska viimeksi olisin nauranut ääneen Petteri Sihvosta kuunnellessa. Edellisessä Kiukaassa oli hyvä hetki kun jalkapuuta käsiteltiin ja sieltä tuli pöyristyneellä äänellä mitä helvettiä. :D yllätti minut ja repesin.

Vaikka monesta asiasta olen paljon eri mieltä kuin nämä Kiukaan sankarit, niin ihan viihdyttävää näitä on kuunnella.

Itsellä oli sama tilanne. Rouva ihmetteli kun rupesin sängyssä hörähtelemään. :D

SkagGully

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Real Atlético Viinijärvi City United
Kiuas on loistava. Nykymuotoisen kontentin painottuminen enemmän NHL:ään maistuu itselle.

Välillä melko överi kriittisyys ja negailu voi joitakuita ärsyttää, mutta minulle se on virkistävää vaihtelua. Kenenkään kavereita ei pyritä olemaan. Silti, kehujakin kyllä annetaan kun joku niitä ansaitsee.

Nykyisellään Sihvonen on paikoin oikeasti hauska, ainut oikeasti hauska "podcast-hahmo" mielestäni. Ei yritä olla pakotetun hauska, eikä myöskään ole hauska tahattomasti, mutta terävä ulosanti yhdistettynä kielellisesti lahjakkaaseen ilmaisuun tuottaa repliikkejä, joille saa rehellisesti repeillä.

Sihvosen paikoittaisessa oman erinomaisuuden korostamisessa haiskahtaa ainakin minun nenääni tietynlainen itseironia, mikä tekee siitä siedettävää. Tämä ominaisuus puuttuu tyystin esim. Mäkiseltä. Mikä tekee hänen kohdallaan siitä sietämätöntä.

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Median Jalkapuu on kerrassaan huikea osio Kiuasta. Itselleni ehkäpä se odotetuin osio jokaisessa jaksossa. Viimeisin jalkapuu oli kaikessa huvittavuudessaan loistava.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy