J.Grönvall
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Minun ja monen muun kritiikki Sihvoseen liittyen ei ole missään tilanteessa kyseenalaistanut hänen osaamistaan tai kompetenssiaan. Ainostaan hänen moraalinsa tietyissä henkilöjutuissa joiden osasisältö on seiskatason kamaa. Tästä ei edes Sihvonen ole eri mieltä ainakaan mitä tulee Westerlundin sairauteen. Olisi saanut jäädä väliin, hän kommentoi jossain.
Mutta kun sitä kritiikkiä esittää moni muukin kuin Jatkoajan nimimerkit, saati tähän ketjuun kirjoittavat. Enhän minä nimimerkki Scissorsiakaan maininnut suoraan nimeltä kertaakaan yhdessäkään tekstissäni, vaikka puolustusreaktiosta päätellen niin olisi voinut luulla.
Ja kuten olen sanonut, Sihvosen tekemiset ovat Sihvosen tekemisiä ja niistä hänen kuuluukin kantaa vastuu. Henkilökohtaisesti en jaksa puolestaloukkaantua niistä jutuista.
Mutta et sinäkään voi väittää etteikö pelitapakeskustelussa heijastuisi tämä tietynlainen aliarviointi, joka todennäköisesti kumpuaa juuri kaikesta muusta kuin substanssista. Ja SE on hauska ilmiö. Ensin tapeltiin pelikirjoista, sitten kiekkokontrollista, sitten viivelähdöistä yms yms. Ja tiedät senkin, että kovin moni haluaa niistä "keskustella" ilman mitään kiinnostusta aiheeseen, eli eipä ole kovin vaikeaa laskea 1+1.
Esimerkiksi termi "Meidän peli". Jos sitä olisi rummuttanut joku muu kuin Sihvonen niin todennäköisesti siihen suhtauduttaisiin hyvin eri tavalla täällä kansan syvien rivien joukossa. Ja kun se ei kerran johdu substanssista, niin on helppo päätellä, että tuomio on annettu muista syistä.
Tässä vielä muistutuksena se minkä kirjoitin taannoin viestissä #11170:
Minusta johtopäätös on selvä, ja muutama on täälläkin tämän ymmärtänyt ja kirjoittanut, Johtavan mediakäyttäytyminen torpedoi ihmisten mielissä myös sen sisällön. Minusta se on vähän lutuista mutta toki se on ihan ymmärrettävää on, palataksemme jälleen tähän viherpiipertäjä-ilmiöön. Tuskin kukaan vastustaa ympäristönsuojelua mutta teemat vituttavat asioita esittävien tahojen vuoksi.
Että jokohan joku voisi vuorostaan ottaa kantaa siihen mikä on sitten se riittävä taso. :) Ja mielellään nyt ne jotka siis tuota tälläkin palstalla huutelevat.
Nimimerkillä Väsynyttä pallottelua
Viimeksi muokattu: