kun taas sitä ammatillista kompetenssia arvostella Sihvosta ei taida löytyä tästä ketjusta kovin monelta, uskallan väittää, ei keneltäkään?
Kompetenssista viis. Niillä jotka ovat rahalla ostaneet tai tilanneet Urheilulehteä, on oikeus kommnetoida ja jopa kritisoida lehden sisältöä.
Itse olen kritisoinut ja kritisoin jatkossakin jos aihetta ilmenee. Kannattaa muistaa että monet, minä mukaan lukien kritiosoin Sihvosta nimeomaan journalistina, jollaisena häntä tulee arvioida silloin kun hän kirjoittaa.
Pahimmat ammattivirheet Petteri on tehnyt arvostellessaan kollegoita. Se ei ole hänen tehtävä. Myös henkilökohtaiselta näyttävät ajojahdit joitakin henkilöitä kohtaan oikeuttaa ihan varmasti kriikkiin.
Petteri Sihvonen ymmärtää kyllä peliä, joskin tuntuu jääneen yhden pelitavan vangiksi. Viiveähdöt ja kiekkokontrollijääkiekko on yksi, mutta ei ainoa toimiva tapa pelata jääkiekkoa.
Nyt kun hänen ei tarvitse noudattaa Jukka Röngän pelikirjaa, odotan mielenkiinnolla millaista tekstiä jatkossa Sihvosen läppäri tuottaa. Ensimmäinen hyvä blogikirjoitus luettu, joten siitä kiiitokset.