Master Chief kirjoitti:Pitäisköhän meidän piruttaan sabotoida tuo äänestys? Kaikki äänestää Sihvosta? ;)
Sihvonen ottanut selvän tuntuisen johtoaseman ja pitää paalupaikkaa nyt n. 10 prosentin erolla Ramiin. 8-)
Master Chief kirjoitti:Pitäisköhän meidän piruttaan sabotoida tuo äänestys? Kaikki äänestää Sihvosta? ;)
Franchi kirjoitti:Näköhavaintoja ilmeisesti siis visionääri J. "Tiikeri" Tammisesta jäähallista. Eikö tää perseennuoleminen koskaan lopu?
Kuvernööri kirjoitti:Tästä UL-nettisivujen äänestyksestä.
Aina itse pistävät kuittia Röngän ja Sihvosen johdolla, kuinka Veikkaaja on vain nuorten toimittajapoikien läpänheittopalsta. Sitten itse pystyttävät äänestyksen parhaasta suomalaisesta valmentajasta ja ehdolla on Petteri Sihvonen.
Need I say more...
Kuvernööri kirjoitti:Tästä UL-nettisivujen äänestyksestä.
Aina itse pistävät kuittia Röngän ja Sihvosen johdolla, kuinka Veikkaaja on vain nuorten toimittajapoikien läpänheittopalsta. Sitten itse pystyttävät äänestyksen parhaasta suomalaisesta valmentajasta ja ehdolla on Petteri Sihvonen.
Need I say more...
lintu kirjoitti:Näin Tammisen eilen hallilla ja luin jutun, mutta vasta tätä lukiessani kelasin että Tamihan on se analysoja ja perseennuolenta sen kuin jatkuu.
Bayern kirjoitti:Lauri Hollo kirjoittaa tapansa mukaan SoneraPlazalla asiaa:
Urheilutoimittajakaan ei ole enää urheilutoimittaja ellei osaa puhkianalysoida pelin virtauksia, taktisia muutoksia sekä teoreettisia pelikirjoja. Itseään analyytikoiksi kutsuvat analysoivat peliä niin kuin pelaajat olisivat aivottomia ja persoonattomia shakkinappuloita, joita valmentajat siirtelevät mielensä mukaan suorittamaan ennalta kaikessa jumaluudessaan visioimaansa suurta kuvaa. Miksi kaikesta epäolennaisesta on tullut merkityksellisempää kuin itse pelistä ja sitä pelaavista urheilijoista? Olisiko siellä se itsekunnioituksen ja vastustajan arvostamisen puutteen siemen?
Aika moni jääkiekkoilija on äo-tasoltaan sellaista luokkaa, että Sihvosen kirjoitusten ymmärtäminen taitaa olla ylivoimainen tehtävä - puhumattakaan pelikirjateorioiden siirtämisestä jäälle. Suuntaviivat valmentaja toki antaa, mutta shakkia tai tiedettä lätkästä on turha tehdä. Sen tietänevät myös Sihvosen pelikirjaan lähemmin tutustuneet Pelicans-fanit.
sopuli kirjoitti:http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/uutiset/article128022-1.html
Sihvonen antaa täyslaidallisia iltapäivälehtien suuntaan.
No piti tai ei, tekee kuitenkin sellaisia päätöksiä, jotka kuuluisivat kiekkoasiantuntijoille. Se kai tuossa olennaista on.Pee kirjoitti:Voi toki olla, että Hjalliksen ymmärrys on sittemmin kasvanut, mutta onko Sihvosella todellisuudessaan mitään näyttöä siitä, että Harkimo pitäisi itseään kiekkoasiantuntijana? Minulla kun on siis hyvin erilainen käsitys asiasta...
Eikö meiltä sitten löydy riittävästi asiantuntemusta tässä maassa jääkiekon suhteen?
”Kyllä löytyy. Väitän, että vaikka Jatkoaika.fi –sivuilta löytyy kymmeniä amatöörikirjoittajia, jotka voisivat ottaa kynän pois useimmilta iltapäivä- ja maakuntalehtien toimittajilta ja ryhtyä näiden paikalle töihin."
tuuski kirjoitti:Jälleen kerran huomasin nyökytteleväni hyväksyvästi lukiessani tekstiä.
Pärde kirjoitti:Kyllä, myönnän itsekin että Sihvosen pelillisiä asioita käsitteleviä tekstejä lukiessa on helppo todeta ne pitäviksi. Itseäni ärsyttää vain suunnattomasti Sihvosen selittelevä tyyli, ja se ainainen analysointi kaiken korjaavana tekijänä rassaa. Lisäksi mies on liian egomaaninen näyttöihinsä nähden.
Koko juttu:Hockeyblogi:
Sihvonen toteaa, että "[a]nalyytikon tehtävä on palvella yleisöä eikä jutella niitä näitä fraaseja” ja on toki oikeassa. Sitten hän suosittelee seuraamaan, kuinka tänään Nelosella katsojia palvelee itse Juhani Tamminen, jolta emme ole koskaan kuulleet tyhjiä fraaseja. Ja if you don't want to take my word for it, play damn hard, ja lähde keittiöstä.
Silitysrauta-Mike kirjoitti:Pakarisen Hockeyblogissa kommentoitiin tänään Sihvosta. Ihan hauskasti.
Koko juttu:
http://www.finnjewel.com/hockeyblog/2006/04/viikon-sitaatti_08.html