lihaani kirjoitti:Olen kritisoinut Sihvosta hänen kaunaisuutensa sekä muiden toimittajien mollaamisen johdosta. Hänen johtamansa Pelicanssin pelejä katsoneena en nähnyt mitään nerokasta pelikirjaa, vaan lähinnä virsikirjan "lyhyestä virsi kaunis".
Mutta johonkin Petri Seppään tai Jaloseen verrattuna hän on aivan eri planeetalta. Siinä, missä jopa minä puutteellisen lajituntemuksen kera tunnen itseni näihin neropatteihin verrattuna kiekkotietäjäksi, Sihvosen kolumneista olen saanut paljonkin oppia pelistä nimeltä jääkiekko.
Luulen, että tämäkin ketju on näin pitkä johtuen Sihvosen henkilöstä. Ihmisiä, joilla on sekä pelaaja- ja valmentajakokemusta ylemmiltä sarjatasoilta sekä akateemisen loppututkinnon mukanaan tuoma teoreettinen viitekehys, että terävä kynä kirjoittaa älykkään vittumaisesti herättää muitakin tunteita kuin pelkän myötähäpeän, on vähän. Ilta-Kakkojen "toimittajat" eivät kuulu heihin.
Samaa mieltä. Sihvonen on tuonut asiantuntemusta jääkiekkoon. Muut toimittelijat (is etc.) tuntuvat harrastelijoilta Sihvoseen verrattuna. Sihvonen ampuu hutejakin, mutta se on ihan inhimillistä. Sihvonen on sensaationhakuinen, mutta ei samalla tavalla kuin muut toimittajat. Plussaa on myös se, ettei Sihvonen nöyristele tai nuoleskele.
Toivottavasti pysyy siinä toimittajan työssään (ettei esim. Jokerit hanki valmentajaksi). Olen takintääntäjä, mutta Sihvonen on tuonut uutta. Ihastuttaa ja vihastuttaa