En usko, että tiedät Tonin ja Petterin kahden keskisistä puheista yhtään mitään vaan tämä on tätä sinun pakkomielteistä Petteri Sihvosen puolustamista, jossa musta muuttuu valkoiseksi ja kaikki aina Petterille parhain päin.
Ymmärrätkö sinä puolustamiseksi sen, että olen alusta alkaen tuominnut Petteri Sihvosen esiintymisen videolla Erholtzin perhettä kohtaan? Olen myös ollut sitä mieltä, että JSN:n päätös antaa UL:lle, sen päätoimittajalle ja toimittaja Petteri Sihvoselle huomautuksen on aivan oikein minun mielestäni.
Nyt on keskustelu käyty JSN:n lausunnosta koskien Petteri Sihvosen lähdettä Erholtz-tapauksessa. JSN:n lausunnosta saa sen käsityksen, minkä Johannes toi tänne ensin julki, että Toni Sihvonen olisi ollut veljensä lähteenä Erholtz-kysymyksessä. Tämän väärän tiedon/olettamuksen olen täällä korjannut jo moneen kertaan, ensin Kärpät-keskusteluissa ja sitten täällä, kun Johanneksen viestiin alkoivat ottaa kiinni myös muut JA:n nimimerkit.
Kuten videolta selviää, on Toni Sihvonen suureen kokemukseensa eri valmentajista nojautuen kertonut veljelleen Juhani Tammisen olevan huippuvalmentaja. Sen sijaan jo videolla Petteri Sihvonen mainitsee, että Erholtz-jupakasta hän ei ole tietoja saanut muuta kuin mitä lehdistä on lukenut.
Toni Sihvonen oli Sportin joukkueen kapteenistoon kuuluvana vaatimassa yökerhojupakan syyllisiä julkisuuteen, koska Erholtzin perhe oli kärsinyt siitä, että isää epäiltiin yökerhoahdistelijaksi. Tapaus oli kaiken kaikkiaan erittäin ongelmallinen, koska väitetyn ahdistelun kohde ei halunnut asiaa selvitettävän ja YLE oli iskenyt kiinni blogi-kirjoitukseen, jonka nuori nainen oli yökerhoiltansa päätteeksi kirjoittanut. Minä olisin selvityttänyt YLE:n osuuden tapaukseen, että täyttikö se JSN:n vaatimukset oikeasta journalismista. Erholtzien kannalta vahinko oli päässyt tapahtumaan, joten tärkeää oli puhdistaa perheen isän maine ja näin tapahtuikin. Tämän jälkeen jatkui riita Juhani Tammisen ja Erholtzin välille sillä seurauksella, että Erholtz ei pelannut enää Sportin joukkueessa. Siihen ei Sportin muulla joukkueella ollut mitään osuutta.