Siffa on nyt tässä tilanteessa väärässä, Sihvonen oli tässä tilanteessa Tammisen luottomies ja yritti viimeiseen asti toimia hänen halunsa mukaan eli Erholtz ulos joukkueesta ja syylliset pidetään piilossa. Onneksi joukkue oli toista mieltä ja homma saatiin selväksi.
Tämä on TosiFanin totuus asiasta. Minä olen kertonut täysin päinvastaisen kantani asioiden sujumisesta. Ehkä asianomaiset eli Markku Erholtz ja Toni Sihvonen joskus kertovat julkisuudessa sen, miten yökerhojupakka hoidettiin Sportin organisaation sisällä. Minun käsitykseni on, että ilman Toni Sihvosen panosta Sportin yhtenä kapteenina, ei yökerhotöppäilyistä epäilty Sportin pelaaja olisi tullut koskaan julkisuuteen. Niinkuin olen kirjoittanut, kiitti Erholtz Pohjalaisen haastattelussa kapteeniston toimia vaikeiden neuvottelujen lopputuloksesta.
Se, miksi lähdin tähän Johanneksen käynnistämään keskusteluun mukaan, johtuu JSN:n yhdestä lauseesta, johon olisin halunnut tarkennuksen.
"Lisäksi neuvosto kiinnittää Urheilulehden huomion toimittajan rooliin. Samaan aikaan kuin hän haastattelussa arvosteli yhtä pelaajaa ja puolusti valmentajaa, toimittajan veli pelasi samassa joukkueessa ja toimi hänen lähteenään." Videolta voi tarkistaa, että siinä Petteri Sihvonen mainitsee veljensä TS:n lähteekseen, kun arvioidaan Tammisen valmentajan taitoja. TS:n mielestä Tamminen on huippuvalmentaja ja kompetenenssinsa tuohon lausuntoon on se, kun hänellä on ollut aiemmin huippuvalmentajia kuten Jursinov, Arajärvi, Summanen, Westerlund ja Pietilä valmentajina. Kun videossa siirrytään Sportin ulkojääkiekkoilulliseen kohujuttuun eli yökerhojupakkaan, sanoo Petteri Sihvonen, että siitä hänellä ei ole tietoja muita kuin mitä on lehdistä lukenut. Petteri Sihvonen kertoo valmentaneensa Markku Erholtzia ja syyllistyy sen jälkeen JSN:n mukaan (myös minun mukaani) ala-arvoiseen sanontaan Erholtzin perheestä.
Toni Sihvonen oli siis kertonut veljelleen, että Juhani Tamminen on huippuvalmentaja. Yökerhojupakasta ja siitä seuranneesta Erholtzin ja Juhani Tammisen välirikosta, mikä johti Erholtzin poistumiseen joukkueesta, ei Toni Sihvonen ollut keskustellut sanaakaan veljensä Petterin kanssa.
Olen LaTe_Show:n kanssa samaa mieltä, että jonkun olisi oikaistava se, että syntyy mahdollinen väärinkäsitys siitä, että Toni Sihvonen on toiminut veljensä lähteenä Erholtz-jupakassa.
Ettei jää epäselväksi, niin pidän JSN:n päätöstä asiassa oikeana. "JSN katsoo, että Urheilulehti on rikkonut hyvää journalistista tapaa ja antaa lehdelle huomautuksen."