Hajahavaintoja videosta.Lupasin taannoin, että en Maurin puheita tänne enää laita, vaikka ketju on omistettu persuille. Ei tartte lukea tai kuunnella. Mutta itselleni en voi mitään, eli tässä uutukaista tietoa paikan päältä, kun ei kukaan muukaan tätä tee. Muista puolueista siis. Tätä hieman ihmettelen.
No jos persuja ei haluta kuulla ja kaikki on paskaa, niin heittäkää nyt jotain juttua omasta puolueestanne. Miten meni tänään ja oletteko samaa mieltä jne. Rakentavaa keskustelua ja mielipiteitä.
Lupasin taannoin, että en Maurin puheita tänne enää laita, vaikka ketju on omistettu persuille. Ei tartte lukea tai kuunnella. Mutta itselleni en voi mitään, eli tässä uutukaista tietoa paikan päältä, kun ei kukaan muukaan tätä tee. Muista puolueista siis. Tätä hieman ihmettelen.
Eihän Mauri puhunut mitään polttoaineiden hintojen nostosta tai terapiatakuusta, hän heitti nämä vaan aiheet kannattajille täkyiksi.
Jos minä kerron tässä sinulle, ettei hallitus ole nostamassa polttoaineiden hintojen ja terapiatakuu toteutuu hallitusohjelman mukaisesti, uskotko minua?
Epäilen ettet usko, miksi sitten uskot Mauria?
Jo se, että KANSANedustaja kertoo paikanpäältä, mitä salissa tapahtuu ja mistä keskustellaan, on minusta hienoa. Maukka on yksi harvoista, joka kertoo, missä mennään. Tätä arvostan. On hänellä paljon hyviä pointteja, mutta voisi olla ehkäpä hieman asiallisempi ulosannissaan. Hyvin tunteikkaasti usein esiintyy ja sitä perkelettä viljellään.Minä katsoin videon ja haluaisin kysyä mitä erityistä tässä on? Kansanedustaja kertoo mielipiteitään?
Jo se, että KANSANedustaja kertoo paikanpäältä, mitä salissa tapahtuu ja mistä keskustellaan, on minusta hienoa. Maukka on yksi harvoista, joka kertoo, missä mennään. Tätä arvostan. On hänellä paljon hyviä pointteja, mutta voisi olla ehkäpä hieman asiallisempi ulosannissaan. Hyvin tunteikkaasti usein esiintyy ja sitä perkelettä viljellään.
Eipä sitä ole mahdollista katsoa noita aina, ellei ole sitten saatavilla jälkeenpäin jossakin. Tätä en tiedä. Mutta en näe siinäkään mitään ihmeellistä, että persuketjuun näitä linkkailen. Tästähän joku taannoin pahoitti mielensä. Yleensähän näissä palstan polittisissa ketjuissa tuodaan esille pitkälti negatiivisia asioita kuten twiittejä jonkin politikon aivopierusta jne.Kertoo missä mennään? Eikös täysistunnoista ja kyselytunneista tule ihan livelähetystäkin, niin ei tarvi leikkiä rikkinäistä puhelinta matkalla?
Eipä sitä ole mahdollista katsoa noita aina, ellei ole sitten saatavilla jälkeenpäin jossakin. Tätä en tiedä. Mutta en näe siinäkään mitään ihmeellistä, että persuketjuun näitä linkkailen. Tästähän joku taannoin pahoitti mielensä. Yleensähän näissä palstan polittisissa ketjuissa tuodaan esille pitkälti negatiivisia asioita kuten twiittejä jonkin politikon aivopierusta jne.
Niinpä ja kyllä. Otsalle nostetut lasit täällä persuketjussa ovatkin juuri ne tärkeimmät asiat. Ja huoli tästä kertovat niistä todellisista ongelmista, joista muka ollaan huolisaan. En tiedä, mutta tällaiset kommenttisi kaltaiset jutut ovat mielestäni hanurista. Jos haluat kommentoida tänne persuketjuun niin tee tuo vittuilu edes tyylillä. Eihän tuossa ollut mitään järkeä tähän linkkaamaani asiaan.
Eipä sitä ole mahdollista katsoa noita aina, ellei ole sitten saatavilla jälkeenpäin jossakin. Tätä en tiedä. Mutta en näe siinäkään mitään ihmeellistä, että persuketjuun näitä linkkailen. Tästähän joku taannoin pahoitti mielensä. Yleensähän näissä palstan polittisissa ketjuissa tuodaan esille pitkälti negatiivisia asioita kuten twiittejä jonkin politikon aivopierusta jne.
Mun kommentti oli siihen, että "kertoo missä mennään". Kun se on katsottavissa ihan ilman puolueettoman välikäden tulkintaa tapahtumista, niin en ymmärrä tätä "kertoo missä mennään" osuutta. Ja miksi muiden pitäisi tehdä sellaista. En mä halua, kuulla yhdenkään puolueen edustajan tulkintaa siitä, mitä siellä tapahtuu, jos voin nähdä sen kaiken itse. Enkä ymmärrä, että miksi kukaan muukaan haluaisi, jos siinä ei ole oikeasti mitään muuta kuin sitä läpikäyntiä.
Niin, eipä varmaan lätkämatseissakaan tarvitsisi kommentaattoreita olla, kun me kuitenkin näemme itse sen, mitä siellä kaukalossa on tapahtunut. Silti ne siellä on...
Ihan oikeasti vertaat tuota lätkäselostukseen? Ja ei mua kyllä kiinnostaisi läkäselostajakaan, joka väittää, että puhdas taklaus osuu päähän ja unohtaa kertoa toiseen päähän tulleet maalit.
Mun kommentti oli siihen, että "kertoo missä mennään". Kun se on katsottavissa ihan ilman puolueettoman välikäden tulkintaa tapahtumista, niin en ymmärrä tätä "kertoo missä mennään" osuutta.
Ja kerroin tähän, että ei ole mahdollista aina katsoa, ellei löydy jostain tallenteena. Josta en tiedä sen enempää. Trumpin ketjuun tuli vuosia näitä linkkejä videoihin, vaikka nekin on oma-aloitteisesti nähtävillä. Miksi näitä sitten linkattiin tuohon ketjuun urakalla? Häiritsikö sua tämäkin, niin kuin nyt nämä muutama Maurin video, jotka tänne olen linkannut?
Tattista. Mä vedän omat johtopäätökset Maurin puheista versus eduskunnan keskustelut. Älä ota tästä stressiä. Mutta näemmä säkin olet kirjoituksesi perusteella katsonut näitä Peltokankaan kotivideoita.Täysistunnot - Eduskunnan verkkolähetykset
Eduskunnan verkkolähetysten avulla voit kätevästi katsella, kuunnella ja jakaa linkkinä kansanedustajien eri istuntopäivinä pitämiä puheenvuoroja myös jälkikäteen.verkkolahetys.eduskunta.fi
Tuoltahan noita voi katsella jos haluaa. Olitko oikeasti siinä uskossa, että ainoa tapa saada jälkikäteen tietoa eduskunnan keskusteluista on Maukan omassa työhuoneessa videoidut "puolueettomat" näkemykset siitä, mitä salissa puhuttiin?
Mitä tulee tuohon negatiivisten asioiden esiin tuomiseen, Peltokankaan nauhoittamat yksinpuhelut menevät kyllä kyseisen kategorian alle.
Niin, mitä sä silloin sitten teet, jos sua ärsyttää kommentaattori? Jätät kuuntelematta ja luotat omiin silmiin. Saattaa silti olla ihmisiä, jotka siitä huolimatta haluaa kuulla sen kommentaattorin tulkinnan tilanteesta.
Ja ei, en vertaa tuota lätkäselostukseen.
Tattista. Mä vedän omat johtopäätökset Maurin puheista versus eduskunnan keskustelut. Älä ota tästä stressiä. Mutta näemmä säkin olet kirjoituksesi perusteella katsonut näitä Peltokankaan kotivideoita.
Toki olisi mielekästä kuulla, että mikä siinä videossa sun mielestä on arvokasta.
Ei siinä, kukin vetäköön omia johtopäätöksiään. Itse olen Maurin puhetta kuullut ihan livenä sen verran paljon, että lasken voitoksi yhteiskunnalle jokaisen sekunnin kun mies päättää pitää huulensa tiukasti toisiaan vasten.