Perussuomalaiset

  • 5 364 862
  • 43 329

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Ilta-Sanomien mukaan tämä Tampereen peruspersu olisi halunnut antaa virpojille kondomeita ja oli pahoillaan kun hänellä ei niitä ollut. No kun naista katsoo ja kuuntelee niin ymmärtää, että kondomeita ei hänen kodissaan tarvita.
 
Viimeksi muokattu:

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paljastaa melkoisen hyvin oman kapeakatseisuutensa uskonnosta. Muslimit eivät ihan niin kaukana ole kristityistä kuin usein väitetään. Muslimeja kannattaa verrata juutalaisiin jos absoluuttisesti haluaa johonkin verrata. Kristityt harvoin julkisesti paheksuvat juutalaisia, mutta myös juutalaisuus on ns. lakiuskonto samoin kuin islam. Kristinusko taas ei ole lakiuskonto, joka selittää osaltaan erilaista suhtautumista. Tästä huolimatta uskontoja ei kannattaisi julkisesti rinnastaa toisiinsa "parempi" - "huonompi" kaavalla. Kristityt tuntuvat kovasti täällä länsimaissa vainoavan muslimeja, toki juutalaistenkin vainoamisesta löytyy ihan oma historiansa, senkin toteuttivat, yllättäen, kristityt.

Mitä tulee rouvan kommentteihin, onhan tuo ikävää, jos latva on noin laho ja oma ajattelu noin suppeaa. Toisaalta, mitä itse olen vahvasti uskovaisten kristittyjen kanssa hengannut niin joillain tuppaa tuo arkiäly hämärtymään touhuissa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tämän teeman ympärillä riman alittaminen on nykyisin aikamoinen suoritus ja Kiemunki onnistui siinä reilusti. Onnittelut!
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Kiemunki sanoo, että trullit kuuluvat kristinuskoon ja että on positiivista, kun maahanmuuttajat omaksuvat uskon trulleihin. Voisiko joku persuteologiaan perehtynyt vielä kertoa miten trullit liittyvät kristinuskoon.Olen luullut, että ne kuuluvat suomalaisten kristinuskoa edeltäviin uskomuksiin.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Noitavainot ovat vahvasti mukana kristinuskon historiassa. Että kai se sitä kautta sitten kuuluu.

Oli islamista mitä mieltä tahansa, pikkupenskat jättäisin rauhaan. He eivät ole vielä voineet omaa valintaansa uskon suhteen tehdä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lapsiin kohdistuvaa julkista rasismia. Sipilä, tuo Suomen Trump on vallankahvassa ja Soinikin on päässyt toteuttamaan Sarah Palinin syvimpiä haaveita, tosin vain pienen maan mittakaavassa.

Tässä rupeaa oikeasti ajattelemaan aikamoisia juttuja itsekkin vastareaktiona tuollaiselle oksettavalle paskalle.

Nämä "terhi kiemungit" (puolueeseen katsomatta) ovat siellä vastakkaisessa laidassa tasan yhtä vaarallista porukkaa mitä ovat nämä fundamentalistit, jotka ovat radikalisoituneet ja liittyneet ISIS:n ja vastaavien ryhmien riveihin. Näiden ja muiden vastaavien ulostulojen tähden en katso aiheelliseksi vääntää kenellekään rautalangasta miksi.

vlad
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Onko puolustuksena:
  • "olin kännissä"
  • vitsivitsi
  • "oli ihan vilpitön kysymys" / "olin vilpittömästi tietämätön"
  • median ajojahti
  • "joku toinen kirjoittanut viestejä mun koneella..." / "salasana häkätty"
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Onko puolustuksena:
  • "olin kännissä"
  • vitsivitsi
  • "oli ihan vilpitön kysymys" / "olin vilpittömästi tietämätön"
  • median ajojahti
  • "joku toinen kirjoittanut viestejä mun koneella..." / "salasana häkätty"

Kiemunki kansanedustaja Lea Mäkipään eduskunta-avustaja, joten eiköhän hänkin ole huru-uskovainen typerys, jollaiseksi hänet on lapsena opetettu.

Ja sitten jäädään odottamaan, milloin mutkuttaja tulee paikalle.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Nämä "terhi kiemungit" (puolueeseen katsomatta) ovat siellä vastakkaisessa laidassa tasan yhtä vaarallista porukkaa mitä ovat nämä fundamentalistit, jotka ovat radikalisoituneet ja liittyneet ISIS:n ja vastaavien ryhmien riveihin. Näiden ja muiden vastaavien ulostulojen tähden en katso aiheelliseksi vääntää kenellekään rautalangasta miksi.

vlad

Hauskasti vain nämä "terhi kiemungit" ovat pääasiassa persujen riveissä.
Toki noita hulluja on muillakin ja toinen äärilaita on myös olemassa, tosin tänä päivänä toiseksi äärilaidaksi nämä "kiemungit" pyrkii leimaamaan semmoiset jotka ovat vähänkin heidän ajatuksiaan vastaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin mautonta kuin Kiemungin toilailu olikin, niin minä en nyt ymmärrä, miten tähänkin asiaan on saatu liitettyä rasismi mukaan? Mitäs ihonväriä tai etnistä taustaa tässä nyt mollattiin? Ei tainnut edes jutussa tulla mainittua, että oliko lapset ulkomaalaisista vanhemmista lähtöisin, vai ihan kotoperäisiä muslimeja. Toki varmaankin kyse saattoi olla ulkomaalaisista, mutta kyllä on taas toistenpuolesta loukkaantujat päässeet juhlimaan ja heiluttamaan rasisti korttia, ilman että on edes mitään rasismiin viittaavaa mainittuna. Hienoa keskustelukulttuuria tälläinen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin mautonta kuin Kiemungin toilailu olikin, niin minä en nyt ymmärrä, miten tähänkin asiaan on saatu liitettyä rasismi mukaan? Mitäs ihonväriä tai etnistä taustaa tässä nyt mollattiin? Ei tainnut edes jutussa tulla mainittua, että oliko lapset ulkomaalaisista vanhemmista lähtöisin, vai ihan kotoperäisiä muslimeja. Toki varmaankin kyse saattoi olla ulkomaalaisista, mutta kyllä on taas toistenpuolesta loukkaantujat päässeet juhlimaan ja heiluttamaan rasisti korttia, ilman että on edes mitään rasismiin viittaavaa mainittuna. Hienoa keskustelukulttuuria tälläinen.

Mistä tiedät, että kyseessä oli muslimilapset, ei hiukset peittävä huivi vielä mitään kerro. Saattoivat olla Soldiers of Odin lapsia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mistä tiedät, että kyseessä oli muslimilapset, ei hiukset peittävä huivi vielä mitään kerro. Saattoivat olla Soldiers of Odin lapsia.
En minä tiedäkkään, väitinkö tietäväni? Minä kommentoin tuota naamakirja kirjoitusta, mistä on noussut haloo. En vain näe siinä mitään rasistista, erittäin mauttomana sitä kyllä pidän.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
En minä tiedäkkään, väitinkö tietäväni? Minä kommentoin tuota naamakirja kirjoitusta, mistä on noussut haloo. En vain näe siinä mitään rasistista, erittäin mauttomana sitä kyllä pidän.

Annetaan muslimilapselle kondomi, tuo on jo aika rasistista. Sitä voi olla rasistinen, vaikka ei suoraan persujen aina esiintuomaan wikipedian määritelmään osuisikaan. Tai vaikka osuisikin niin sitä käännetään ja väännetään, kun siinä ei ihan suoraan sanota, että "ota tuo kondomi kun olette muslimeita ja haluatte raiskata". Kyllä se silti on rasismia.
Tai noi allah akbra heito, voi morjes ja näyttävät noidilta jo valmiiksi, aika vaikea juu löytää rasismia.

Eihän tänä päivänä rasisteja ole kukaan, kun keskustelua seuraa. Sanotaan vaan kärkkäästi erilaisia totuuksia jne.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Annetaan muslimilapselle kondomi, tuo on jo aika rasistista. Sitä voi olla rasistinen, vaikka ei suoraan persujen aina esiintuomaan wikipedian määritelmään osuisikaan. Tai vaikka osuisikin niin sitä käännetään ja väännetään, kun siinä ei ihan suoraan sanota, että "ota tuo kondomi kun olette muslimeita ja haluatte raiskata". Kyllä se silti on rasismia.
Tai noi allah akbra heito, voi morjes ja näyttävät noidilta jo valmiiksi, aika vaikea juu löytää rasismia.

Eihän tänä päivänä rasisteja ole kukaan, kun keskustelua seuraa. Sanotaan vaan kärkkäästi erilaisia totuuksia jne.
Muslimi on islaminuskon tunnustaja, se ei ole rotu tai etninen tausta. Rasismi taas nimen omaan viittaa rodun tai etnisen taustan takia toisten eriarvoistamiseen. Ihan kantasuomalainenkin voi olla muslimi, jos hän vaihtaa uskonnoksensa islamin. Ihan samalla tavalla kristinuskon tunnustaja on kristitty jne.

Joku voisi muuten tuolle raukkaparalle kertoa, että kotiuttaminen on sitä kun lähtetään esim. sairaalasta kotiin, kotouttaminen on sitä mitä maahanmuutajien kanssa pyritään tekemään heidän sopeuttamisekseen vallitsevaan yhteiskuntaan.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Muslimi on islaminuskon tunnustaja, se ei ole rotu tai etninen tausta. Rasismi taas nimen omaan viittaa rodun tai etnisen taustan takia toisten eriarvoistamiseen.

Eikös Tampereen persu, eli tampersu, sitten eriarvoistanut näkemiään lapsia? Minusta muslimilapsilla on ihan samanlainen oikeus virpoa kuin kristityillä ja pakanoilla. Persut voisivat pikku hiljaa päättää, pitääkö muslimien käyttäytyä maassa maan tavalla (eli imeä kaikki uudet tavat amerikkalaisesta populäärikulttuurista) vai olla muslimeja monikulttuurisessa yhteiskunnassa. Näille sielunvammaisille kiemunkeille kun ei kelpaa kumpikaan, vaan mieluummin ollaan sivistymättömiä öyhöttäjiä.

Hauskasti vain nämä "terhi kiemungit" ovat pääasiassa persujen riveissä.

Ja kertoo todella hyvin, millaisessa arvomaailmassa persut elävät.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jotenkin taas aika vastenmielinen tämä viimeisin kohu persuedustajan suusta... paljon on ollut puhetta siitä, että mamut pitäisi saada sopeutumaan tänne meidän kulttuuriimme, mutta sitten kun näin tehdään, niin saadaan kuulla törkypuhetta kondomeista ja noita-akoista...
 
Muslimi on islaminuskon tunnustaja, se ei ole rotu tai etninen tausta. Rasismi taas nimen omaan viittaa rodun tai etnisen taustan takia toisten eriarvoistamiseen. Ihan kantasuomalainenkin voi olla muslimi, jos hän vaihtaa uskonnoksensa islamin. Ihan samalla tavalla kristinuskon tunnustaja on kristitty jne.
Koska lapsi ei valitse uskontoaan itse, vaan vanhemmat sosiaalistavat lapsen siihen hänen tahdostaan riippumatta, voidaan varsinkin lapsiin kohdistuvaa uskonnon perusteella syrjimistä ihan heittämällä pitää rasismina.

Tavallaan ymmärrän kyllä pointtisi. Minäkin vähän yllätyin, kuinka iso haloo tuosta on noussut persuleirissäkin. Minusta tuo on ollut tuota jo monta vuotta, että kovilta paikoilta persuissa lauotaan ilmoille rasistista paskaa. Mikä tästä keissistä tekee niin erikoisen?
 

Tuamas

Jäsen
"Virpomisesta vielä. Seinälläni käyty keskustelu lähti liikkeelle kahdesta kysymyslauseesta ja sai melkoista suuttumusta aikaan. Olen siis kysynyt, onko islaminuskoisilla samat juhlapyhät kuin kristityillä. Kommentit ovat lähteneet keskustelun edetessä lentoon.
Vertaus lasten kautta on huono ja harkitsematon. Olen vilpittömästi pahoillani ja pyydän anteeksi jos olen loukannut ihmisiä."

Facebook

Siitä tädin anteeksipyyntö.

Sinänsä melkoista valkopesua ja uhriutumista ilmassa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jännäähän tässä on myös tuo pistämätön persulogiikka. Ensin valitetaan kun toiset ei integroidu ja kun sitten muslimilapsi harrastaakin samoja leikkejä kuin suomalainen, niin sekin on perseestä ja kondomi niille pitäisi antaa ja muille karkkia. Tajuaakohan tuo kuinka saatanan kassalla sitä onkaan.

Niin ja tietenkin oletus, että suomalaiset lapset kävisivät virpomassa jonkun kristillisen perinteen takia. Yhtä paljon kuin jouluna muistellaan jeesusta, eli erittäin harvat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös