Paljastaa melkoisen hyvin oman kapeakatseisuutensa uskonnosta. Muslimit eivät ihan niin kaukana ole kristityistä kuin usein väitetään. Muslimeja kannattaa verrata juutalaisiin jos absoluuttisesti haluaa johonkin verrata. Kristityt harvoin julkisesti paheksuvat juutalaisia, mutta myös juutalaisuus on ns. lakiuskonto samoin kuin islam. Kristinusko taas ei ole lakiuskonto, joka selittää osaltaan erilaista suhtautumista. Tästä huolimatta uskontoja ei kannattaisi julkisesti rinnastaa toisiinsa "parempi" - "huonompi" kaavalla. Kristityt tuntuvat kovasti täällä länsimaissa vainoavan muslimeja, toki juutalaistenkin vainoamisesta löytyy ihan oma historiansa, senkin toteuttivat, yllättäen, kristityt.
Mitä tulee rouvan kommentteihin, onhan tuo ikävää, jos latva on noin laho ja oma ajattelu noin suppeaa. Toisaalta, mitä itse olen vahvasti uskovaisten kristittyjen kanssa hengannut niin joillain tuppaa tuo arkiäly hämärtymään touhuissa.
Mitä tulee rouvan kommentteihin, onhan tuo ikävää, jos latva on noin laho ja oma ajattelu noin suppeaa. Toisaalta, mitä itse olen vahvasti uskovaisten kristittyjen kanssa hengannut niin joillain tuppaa tuo arkiäly hämärtymään touhuissa.