Perussuomalaiset

• 6 079 659
  • 47 290
Lapsiin kohdistuvaa julkista rasismia. Sipilä, tuo Suomen Trump on vallankahvassa ja Soinikin on päässyt toteuttamaan Sarah Palinin syvimpiä haaveita, tosin vain pienen maan mittakaavassa.

Tässä rupeaa oikeasti ajattelemaan aikamoisia juttuja itsekkin vastareaktiona tuollaiselle oksettavalle paskalle.

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olikos se tämä Kiemunki joka teki tutkintapyynnön tuosta kakkosen Pakolaisilta-ohjelmasta? Koska mahtaa tutkinta valmistua? Jotta hyväksytään persujen listoille vaatimuksena lienee että kaikki inkkarit eivät ole kanootissa.

Joo sama mimmi. Oli aikaisemmin myös puoluevaltuuston jäsen. Mutta löytyypä tuosta kuvankaappauksessa esiintyvästä ~15 kommentoijan joukosta ainakin yksi nykyinenkin puoluevaltuuston jäsen. Muutenkin nopeasti katsottuna aika kovalla prosentilla joukkoon sattunut nykyisiä ja entisiä persupoliitikkoja.

Marko Parkkola kunnallisvaaliehdokas

Sari Karlström Paikallisyhdistyksen puheenjohtaja. K-P:n piirihallituksen 2. varapuheenjohtaja. K-P:n Perusnaiset ry:n sihteeri ja taloudenhoitaja. Suomen Sisun jäsen.

Pia Kopra
kansanedustajan avustaja, puoluevaltuuston jäsen

Juho Karjalainen Oulun ja Kainuun Perussuomalaisten Nuorten toiminnanjohtaja ja hallituksen jäsen. Perussuomalaisten Nuorten hallituksen varajäsen.

Riku Nevanpää Varavaltutettu, Keskusvaalilautakunnan vpj, Keski-Satakunnan kuntajakoselvityksen poliittisen ohjausryhmänjäsen, Porin kuntajakoselvityksen poliittisen ohjausryhmänjäsen, Satakunnan Perussuomalaiset ry:n hallituksenjäsen

Jouni Viitanen entinen jäsen (persunuorten ex-pj?)

Freddy van Wonterghem Kotkalainen kaupunginvaltuutettu (ps.)

Nevanpää on lisäksi suomen sisun hallituksen jäsen ja piiripäällikkö ja Freddy van jne. puolestaan pelkästään piiripäällikkö.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Huhhuh mitä kirjoittelua lapsista. En ymmärrä. On kyllä joidenkin viha syvällä.

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Äsken postiluukustani tuli mainos, missä peloitellaan pakolaiskeskuksella.Puuhamiehenä paikallinen persukansanedustaja. Tänään Sipilä ilmoitti, että Suomi ottaa turvapaikanhakijoita vastaan tuhansittain. Ja persut vastustavat näiden sijoittamista yhtään mihinkään.

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Kiemunki pitää tasoa yllä:

Hyvää pääsiäistä! T:persut. - Imgur

Oikeasti, mikä vittu totakin vaivaa

(linkin takana kuva Kiemunkin FB:sta)

Ihan käsittämätöntä, niin kuin moni muukin on kirjoittanut, en voi ymmärtää, että lapsista puhutaan noin. Onneksi facebookin keskustelussa on pari viimeisintä kommentoijaa, jotka huomauttavat samasta asiasta. En vaan voi ymmärtää... Joskus tuntuu, että joukossa on joku fiksukin (persuissa) mutta sitten nämä muutamat pitävät huolen, etten koskaan äänestä ketään heistä.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kiemungin virpomiskoriin on varmaan aikoinaan paskannettu.

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilta-Sanomien mukaan tämä Tampereen peruspersu olisi halunnut antaa virpojille kondomeita ja oli pahoillaan kun hänellä ei niitä ollut. No kun naista katsoo ja kuuntelee niin ymmärtää, että kondomeita ei hänen kodissaan tarvita.

Viimeksi muokattu:

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paljastaa melkoisen hyvin oman kapeakatseisuutensa uskonnosta. Muslimit eivät ihan niin kaukana ole kristityistä kuin usein väitetään. Muslimeja kannattaa verrata juutalaisiin jos absoluuttisesti haluaa johonkin verrata. Kristityt harvoin julkisesti paheksuvat juutalaisia, mutta myös juutalaisuus on ns. lakiuskonto samoin kuin islam. Kristinusko taas ei ole lakiuskonto, joka selittää osaltaan erilaista suhtautumista. Tästä huolimatta uskontoja ei kannattaisi julkisesti rinnastaa toisiinsa "parempi" - "huonompi" kaavalla. Kristityt tuntuvat kovasti täällä länsimaissa vainoavan muslimeja, toki juutalaistenkin vainoamisesta löytyy ihan oma historiansa, senkin toteuttivat, yllättäen, kristityt.

Mitä tulee rouvan kommentteihin, onhan tuo ikävää, jos latva on noin laho ja oma ajattelu noin suppeaa. Toisaalta, mitä itse olen vahvasti uskovaisten kristittyjen kanssa hengannut niin joillain tuppaa tuo arkiäly hämärtymään touhuissa.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tämän teeman ympärillä riman alittaminen on nykyisin aikamoinen suoritus ja Kiemunki onnistui siinä reilusti. Onnittelut!

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiemunki sanoo, että trullit kuuluvat kristinuskoon ja että on positiivista, kun maahanmuuttajat omaksuvat uskon trulleihin. Voisiko joku persuteologiaan perehtynyt vielä kertoa miten trullit liittyvät kristinuskoon.Olen luullut, että ne kuuluvat suomalaisten kristinuskoa edeltäviin uskomuksiin.

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Noitavainot ovat vahvasti mukana kristinuskon historiassa. Että kai se sitä kautta sitten kuuluu.

Oli islamista mitä mieltä tahansa, pikkupenskat jättäisin rauhaan. He eivät ole vielä voineet omaa valintaansa uskon suhteen tehdä.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lapsiin kohdistuvaa julkista rasismia. Sipilä, tuo Suomen Trump on vallankahvassa ja Soinikin on päässyt toteuttamaan Sarah Palinin syvimpiä haaveita, tosin vain pienen maan mittakaavassa.

Tässä rupeaa oikeasti ajattelemaan aikamoisia juttuja itsekkin vastareaktiona tuollaiselle oksettavalle paskalle.

Nämä "terhi kiemungit" (puolueeseen katsomatta) ovat siellä vastakkaisessa laidassa tasan yhtä vaarallista porukkaa mitä ovat nämä fundamentalistit, jotka ovat radikalisoituneet ja liittyneet ISIS:n ja vastaavien ryhmien riveihin. Näiden ja muiden vastaavien ulostulojen tähden en katso aiheelliseksi vääntää kenellekään rautalangasta miksi.

vlad

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Onko puolustuksena:
  • "olin kännissä"
  • vitsivitsi
  • "oli ihan vilpitön kysymys" / "olin vilpittömästi tietämätön"
  • median ajojahti
  • "joku toinen kirjoittanut viestejä mun koneella..." / "salasana häkätty"

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Onko puolustuksena:
  • "olin kännissä"
  • vitsivitsi
  • "oli ihan vilpitön kysymys" / "olin vilpittömästi tietämätön"
  • median ajojahti
  • "joku toinen kirjoittanut viestejä mun koneella..." / "salasana häkätty"

Kiemunki kansanedustaja Lea Mäkipään eduskunta-avustaja, joten eiköhän hänkin ole huru-uskovainen typerys, jollaiseksi hänet on lapsena opetettu.

Ja sitten jäädään odottamaan, milloin mutkuttaja tulee paikalle.

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Nämä "terhi kiemungit" (puolueeseen katsomatta) ovat siellä vastakkaisessa laidassa tasan yhtä vaarallista porukkaa mitä ovat nämä fundamentalistit, jotka ovat radikalisoituneet ja liittyneet ISIS:n ja vastaavien ryhmien riveihin. Näiden ja muiden vastaavien ulostulojen tähden en katso aiheelliseksi vääntää kenellekään rautalangasta miksi.

vlad

Hauskasti vain nämä "terhi kiemungit" ovat pääasiassa persujen riveissä.
Toki noita hulluja on muillakin ja toinen äärilaita on myös olemassa, tosin tänä päivänä toiseksi äärilaidaksi nämä "kiemungit" pyrkii leimaamaan semmoiset jotka ovat vähänkin heidän ajatuksiaan vastaan.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin mautonta kuin Kiemungin toilailu olikin, niin minä en nyt ymmärrä, miten tähänkin asiaan on saatu liitettyä rasismi mukaan? Mitäs ihonväriä tai etnistä taustaa tässä nyt mollattiin? Ei tainnut edes jutussa tulla mainittua, että oliko lapset ulkomaalaisista vanhemmista lähtöisin, vai ihan kotoperäisiä muslimeja. Toki varmaankin kyse saattoi olla ulkomaalaisista, mutta kyllä on taas toistenpuolesta loukkaantujat päässeet juhlimaan ja heiluttamaan rasisti korttia, ilman että on edes mitään rasismiin viittaavaa mainittuna. Hienoa keskustelukulttuuria tälläinen.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin mautonta kuin Kiemungin toilailu olikin, niin minä en nyt ymmärrä, miten tähänkin asiaan on saatu liitettyä rasismi mukaan? Mitäs ihonväriä tai etnistä taustaa tässä nyt mollattiin? Ei tainnut edes jutussa tulla mainittua, että oliko lapset ulkomaalaisista vanhemmista lähtöisin, vai ihan kotoperäisiä muslimeja. Toki varmaankin kyse saattoi olla ulkomaalaisista, mutta kyllä on taas toistenpuolesta loukkaantujat päässeet juhlimaan ja heiluttamaan rasisti korttia, ilman että on edes mitään rasismiin viittaavaa mainittuna. Hienoa keskustelukulttuuria tälläinen.

Mistä tiedät, että kyseessä oli muslimilapset, ei hiukset peittävä huivi vielä mitään kerro. Saattoivat olla Soldiers of Odin lapsia.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mistä tiedät, että kyseessä oli muslimilapset, ei hiukset peittävä huivi vielä mitään kerro. Saattoivat olla Soldiers of Odin lapsia.
En minä tiedäkkään, väitinkö tietäväni? Minä kommentoin tuota naamakirja kirjoitusta, mistä on noussut haloo. En vain näe siinä mitään rasistista, erittäin mauttomana sitä kyllä pidän.

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
En minä tiedäkkään, väitinkö tietäväni? Minä kommentoin tuota naamakirja kirjoitusta, mistä on noussut haloo. En vain näe siinä mitään rasistista, erittäin mauttomana sitä kyllä pidän.

Annetaan muslimilapselle kondomi, tuo on jo aika rasistista. Sitä voi olla rasistinen, vaikka ei suoraan persujen aina esiintuomaan wikipedian määritelmään osuisikaan. Tai vaikka osuisikin niin sitä käännetään ja väännetään, kun siinä ei ihan suoraan sanota, että "ota tuo kondomi kun olette muslimeita ja haluatte raiskata". Kyllä se silti on rasismia.
Tai noi allah akbra heito, voi morjes ja näyttävät noidilta jo valmiiksi, aika vaikea juu löytää rasismia.

Eihän tänä päivänä rasisteja ole kukaan, kun keskustelua seuraa. Sanotaan vaan kärkkäästi erilaisia totuuksia jne.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy