Hukkapätkä
Jäsen
Kiemunki pitää tasoa yllä:
Hyi saatana miten vastenmielistä läppää tuolla. Mutta tätähän tää on, lapsetkin ovat tiettyjen tyyppien tähtäimessä.
Olikos se tämä Kiemunki joka teki tutkintapyynnön tuosta kakkosen Pakolaisilta-ohjelmasta? Koska mahtaa tutkinta valmistua? Jotta hyväksytään persujen listoille vaatimuksena lienee että kaikki inkkarit eivät ole kanootissa.
Hyvää pääsiäistä! T:persut. - Imgur
Oikeasti, mikä vittu totakin vaivaa
(linkin takana kuva Kiemunkin FB:sta)
Terhi Kiemunki kirjoitti:- Asioita tulkitaan miten halutaan silloin, kun halutaan ottaa kuvakaappauksia ihmisten yksityisiltä sivuilta
Onkohan Kiemunki keskustelussa mukana, kun hän on perehtynyt asiaan.Ja kuin tilauksesta huomisessa Aamu-tv:ssä keskustellaan, minkälaista rasismia lapset kokevat Suomessa.
Onhan tämä meininki jo sairasta. Terhi-tantta PS-kavereineen vitsailevat rasistisesti muslimilapsista julkisella foorumilla. Tuntisivat edes vähän häpeää..Kiemunki pitää tasoa yllä:
Hyvää pääsiäistä! T:persut. - Imgur
Oikeasti, mikä vittu totakin vaivaa
(linkin takana kuva Kiemunkin FB:sta)
Lapsiin kohdistuvaa julkista rasismia. Sipilä, tuo Suomen Trump on vallankahvassa ja Soinikin on päässyt toteuttamaan Sarah Palinin syvimpiä haaveita, tosin vain pienen maan mittakaavassa.
Tässä rupeaa oikeasti ajattelemaan aikamoisia juttuja itsekkin vastareaktiona tuollaiselle oksettavalle paskalle.
Onko puolustuksena:
- "olin kännissä"
- vitsivitsi
- "oli ihan vilpitön kysymys" / "olin vilpittömästi tietämätön"
- median ajojahti
- "joku toinen kirjoittanut viestejä mun koneella..." / "salasana häkätty"
Nämä "terhi kiemungit" (puolueeseen katsomatta) ovat siellä vastakkaisessa laidassa tasan yhtä vaarallista porukkaa mitä ovat nämä fundamentalistit, jotka ovat radikalisoituneet ja liittyneet ISIS:n ja vastaavien ryhmien riveihin. Näiden ja muiden vastaavien ulostulojen tähden en katso aiheelliseksi vääntää kenellekään rautalangasta miksi.
vlad
Niin mautonta kuin Kiemungin toilailu olikin, niin minä en nyt ymmärrä, miten tähänkin asiaan on saatu liitettyä rasismi mukaan? Mitäs ihonväriä tai etnistä taustaa tässä nyt mollattiin? Ei tainnut edes jutussa tulla mainittua, että oliko lapset ulkomaalaisista vanhemmista lähtöisin, vai ihan kotoperäisiä muslimeja. Toki varmaankin kyse saattoi olla ulkomaalaisista, mutta kyllä on taas toistenpuolesta loukkaantujat päässeet juhlimaan ja heiluttamaan rasisti korttia, ilman että on edes mitään rasismiin viittaavaa mainittuna. Hienoa keskustelukulttuuria tälläinen.
En minä tiedäkkään, väitinkö tietäväni? Minä kommentoin tuota naamakirja kirjoitusta, mistä on noussut haloo. En vain näe siinä mitään rasistista, erittäin mauttomana sitä kyllä pidän.Mistä tiedät, että kyseessä oli muslimilapset, ei hiukset peittävä huivi vielä mitään kerro. Saattoivat olla Soldiers of Odin lapsia.
En minä tiedäkkään, väitinkö tietäväni? Minä kommentoin tuota naamakirja kirjoitusta, mistä on noussut haloo. En vain näe siinä mitään rasistista, erittäin mauttomana sitä kyllä pidän.