Mainos

Perussuomalaiset

• 5 878 958
  • 46 175

Lynx_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Poliittista satiiria on totta tosiaan hankala tehdä nykyään:

Ehkä entinen persu Vornanen onkin edelläkävijä ja ajatteli, ettei poliisina voi toimia ilman rikosrekisteriä. Samanlainen kokemusasiantuntemuus löytyy, kuin lapsia saaneilla lastensuojelun työntekijöillä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Ehkä entinen persu Vornanen onkin edelläkävijä ja ajatteli, ettei poliisina voi toimia ilman rikosrekisteriä. Samanlainen kokemusasiantuntemuus löytyy, kuin lapsia saaneilla lastensuojelun työntekijöillä.
Kas kun ei ihmisten vanhemmuus ylipäänsä tee koko lastensuojelusta tarpeetonta.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit

Joo. Poliisiksikin pitää jatkossa hyväksyä vain rikostaustaa omaavia henkilöitä. Eihän muuten voi ymmärtää ja ennakoida rikollisten ajatuksen juoksua. Yksinkertainen logiikka.

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Joo. Poliisiksikin pitää jatkossa hyväksyä vain rikostaustaa omaavia henkilöitä. Eihän muuten voi ymmärtää ja ennakoida rikollisten ajatuksen juoksua. Yksinkertainen logiikka.
Täytyykin seuraavalla lääkärikäynnillä varmistaa, että lääkäri on varmasti itsekin sairas. Mikään lievä flunssa ei tietenkään vielä lääkäriksi pätevöitä. Mielellään pitäisi olla jokin kunnollinen tauti, kuten kuppa tai aids.

Lynx_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täytyykin seuraavalla lääkärikäynnillä varmistaa, että lääkäri on varmasti itsekin sairas. Mikään lievä flunssa ei tietenkään vielä lääkäriksi pätevöitä. Mielellään pitäisi olla jokin kunnollinen tauti, kuten kuppa tai aids.
Itse en luota sydänkirurgiin, joka ei ole leikannut omaa sydäntään. Noh, onneksi ei ole tarvetta ollut.

Välillä sitä pohtii, että mitä jotkut valtaapitävät päästelevät suustaan asioita, joilla ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa. No sellaiset päättäjät kuin kansakin.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Syöpälääkärillä syöpä, infektio-osastolla sitten tulehdukset, muistisairailla dementikot lääkäreinä.

PerSut on selvästi aloittanut erottautumisen vanhoista puolueista. Alkoikin muistuttaa liikaa vanhojen puolueiden toimintaa nimitykset yms. Tällä kyllä erottuu.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itse en luota sydänkirurgiin, joka ei ole leikannut omaa sydäntään. Noh, onneksi ei ole tarvetta ollut.

Itse olen aika akuuttina tapauksena käynyt neurokirurgin leikkuupöydällä. Ai ai, kun en saanut varmistettua, onko hän varmasti joutunut joskus lanssilla akuuttiin ja leikkaukseen.

Joo en itsekään jaksaisi loputtomiin vain vitsailla näillä, mutta oikeasti. Itse laukovat tuollaista istunnossa.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Itse olen aika akuuttina tapauksena käynyt neurokirurgin leikkuupöydällä. Ai ai, kun en saanut varmistettua, onko hän varmasti joutunut joskus lanssilla akuuttiin ja leikkaukseen.

Joo en itsekään jaksaisi loputtomiin vain vitsailla näillä, mutta oikeasti. Itse laukovat tuollaista istunnossa.
Kävin tänään Alkossa, olikohan kivat myyjät alkoholisteja?

Hermes#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arkijärki
Tuo edustajan tokaisu oli kyllä ihan käsittämätön. Rantanen taas pakoilee tekemisiensä selvittelyjä medialle ja kyselytunnille. Juuso kiskaisi omalääkäri -kaniinin hatusta, mutta vailla mitään realismia. Mäkelän Janilla taisi olla biiffiä Sanna Ukkolan kanssa somessa.

Ei mitään uutta vieläkään persulandiasta viimeaikoina.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Juuso kiskaisi omalääkäri -kaniinin hatusta, mutta vailla mitään realismia.

Onneksi kyselytunnilla tähän napattiin kysyjäksi Arja Juvonen, kun SGL:n piti vastata. Ei mennyt niin panikoinniksi kaikin puolin. Juvonenkin hymyili jo kysyessään.

Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kaikki eteläpohjalaiset, mutta liian moni. Valitettavasti meidän vaalipiiristä ei ole aina tullut ihan A-luokan kansanedustajia. Tässä Mäenpään tapauksessa on sentään hyvin kansansa näköinen edustaja.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Maailman tyhmin J sai kilpailijan Mäenpäästä. Miten voi kansanedustaja olla noin kujalla?

Edit: Tämä meni jotenkin tunteisiin, kun tietää millaisia äitejä ja isejä tuolla vipeltää ja lapsia ei saada huostaanotettua vaikka todellakin syytä olisi.

Lynx_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joka toiselle kuoppaa kaivaa on alihankkija. Voihan se haudankaivaja hoitaa hommat alihankintana.
Tai sitten vapaaehtoistyönä. Siinähän toteutuisi kaikki hallituksen toivomat skenaariot: yrittäjänä toimiminen ja itsensä työllistäminen sekä vapaaehtoistyö. Lisäksi kirkko saa mailleen pitkäaikaisen vuokralaisen, joka ei kerrytä itselleen omaisuutta. Ja loppuu turhien tukienkin nostaminen, kun hautaa itse itsensä ennen ensimmäisen eläkkeen saamista.

Saa käyttää, en laskuta mitään, mutta avustajana toimiva naisystävä laskuttaa. Se voi tietysti näyttää erikoiselta.

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jerry100, Hereworth
Tai sitten vapaaehtoistyönä. Siinähän toteutuisi kaikki hallituksen toivomat skenaariot: yrittäjänä toimiminen ja itsensä työllistäminen sekä vapaaehtoistyö. Lisäksi kirkko saa mailleen pitkäaikaisen vuokralaisen, joka ei kerrytä itselleen omaisuutta. Ja loppuu turhien tukienkin nostaminen, kun hautaa itse itsensä ennen ensimmäisen eläkkeen saamista.

Saa käyttää, en laskuta mitään, mutta avustajana toimiva naisystävä laskuttaa. Se voi tietysti näyttää erikoiselta.
Niin, olisihan se kunniakasta kuolla saappaat jalassa työnsä ääreen. Jossain tunkiomaassa siitä voisi saada postuumisti työnsankarin kunniamerkin.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Eikö jokin venäläislääkäri tarinan mukaan leikannut itseltään umpparin pois, kun retkikunnassa ei sattuneesta syystä ollut muita sen alan osaajia. Ja toki ilman nukutusta ja ilman sen suurempaa vodkapuudutusta, kun... noh ymmärrätte. Siinä johdettiin edestä.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mites näyttelijät? Aika vaikeaa tulee olemaan jatkossa löytää näyttelijöitä esim. murhaajan rooliin. Täytyy vapauttaa vankilasta joku murhasta tuomittu, pistää nopealle alkeiskurssille ja ei muutakuin settiin!

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mites näyttelijät? Aika vaikeaa tulee olemaan jatkossa löytää näyttelijöitä esim. murhaajan rooliin. Täytyy vapauttaa vankilasta joku murhasta tuomittu, pistää nopealle alkeiskurssille ja ei muutakuin settiin!
Tästäpä on jo ennakkotapaus, Janne Reinikainen ei kelvannut näyttelemään transnaista koska ei ole transnainen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy