Perussuomalaiset

• 5 855 104
  • 46 052

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Paitsi ettei se ole näiden naisten oma valinta. Toivottavasti oppositiossakin oltaisiin hereillä myös maahanmuuttajanaisten oikeuksista.
Onko siltikään tarkoituksenmukaista käyttää poliisin ja oikeuslaitoksen resursseja siihen että valvotaan ihmisten pukeutumista? Millaisia sanktioita tuosta meinataan laittaa ihmisille?

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko siltikään tarkoituksenmukaista käyttää poliisin ja oikeuslaitoksen resursseja siihen että valvotaan ihmisten pukeutumista? Millaisia sanktioita tuosta meinataan laittaa ihmisille?
Tuo on hyvä kysymys kyllä. Tuskinpa tuota oikeasti valvottaisiin. Eihän nytkään lakeja valvota oikein mitenkään, mutta jos sattuu huono tuuri ja jää kiinni niin voi saada seuraamuksia. Näen, että kiellolla viestittäisiin kyseisille ihmisille (miehille), että miten lännessä toimitaan. Eli täällä jokainen saa itse päättää pukeutumisestaan, eikä sitä määrää koraani tai imaami.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo on hyvä kysymys kyllä. Tuskinpa tuota oikeasti valvottaisiin. Eihän nytkään lakeja valvota oikein mitenkään, mutta jos sattuu huono tuuri ja jää kiinni niin voi saada seuraamuksia. Näen, että kiellolla viestittäisiin kyseisille ihmisille (miehille), että miten lännessä toimitaan. Eli täällä jokainen saa itse päättää pukeutumisestaan, eikä sitä määrää koraani tai imaami.
Jotenkin kaksinaismoralistista, että ei oikein uskalleta kyseenalaistaa naisten vaatetusta tietyssä kulttuureissa, mutta samaan aikaan mediassa ollaan niin huolissaan onko Bianca Censorin lähes alastomana kulkeminen julkisuudessa naisen oma performanssi vai vaatiiko itse päinvastaisesti pukeutuva Ye kyseistä pukeutumista vaimoltaan eli pitäisikö meidän pelastaa Bianca.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy