Heimopäällikkö
Jäsen
Ei vaan ylläpitää poliittista pluralismia, esittämällä vastaehdotuksia hallituksessa olevien puolueiden näkökulmista.Vastustaa persuja? Riippuu miten sen ottaa.
Ei vaan ylläpitää poliittista pluralismia, esittämällä vastaehdotuksia hallituksessa olevien puolueiden näkökulmista.Vastustaa persuja? Riippuu miten sen ottaa.
Ei vaan sieltä löytyy liikaa ajattelua, että emme puutu pukeutumiseen, koska se on naisen oma valinta.Kun ehdotus tulee persuilta, niin vasemmisto-oppositio vastustaa.
Paitsi ettei se ole näiden naisten oma valinta. Toivottavasti oppositiossakin oltaisiin hereillä myös maahanmuuttajanaisten oikeuksista.Ei vaan sieltä löytyy liikaa ajattelua, että emme puutu pukeutumiseen, koska se on naisen oma valinta.
Sarkasmia kommenttini olikin. Viime aikoina sentään on edes vähän uskallettu nostaa asioita esille, eikä pelätty, että nyt astutaan jonkun vähemmistön varpaille.Paitsi ettei se ole näiden naisten oma valinta. Toivottavasti oppositiossakin oltaisiin hereillä myös maahanmuuttajanaisten oikeuksista.
No täällä ainakin opposition kannattaja kannattaa myös tätä aloitetta. Toki jättäisin noi kulttuurisen perinnönsuojelemispuheet toisaalle ja perustelisin lakia suoraan yhteiskuntaturvallisuudella. Samalla saadaan kommandopipo poppoot rangaistusuhanalle futis- ja lätkäkatsomoista. Lisäksi mielenosoituksissa naamioituneet voitaisiin suoraan kärrätä putkaan.Kun ehdotus tulee persuilta, niin vasemmisto-oppositio vastustaa.
On fiksua ja mukava lukea kun kantoja asioihin muodostetaan järkiperustein.No täällä ainakin opposition kannattaja kannattaa myös tätä aloitetta. Toki jättäisin noi kulttuurisen perinnönsuojelemispuheet toisaalle ja perustelisin lakia suoraan yhteiskuntaturvallisuudella. Samalla saadaan kommandopipo poppoot rangaistusuhanalle futis- ja lätkäkatsomoista. Lisäksi mielenosoituksissa naamioituneet voitaisiin suoraan kärrätä putkaan.
Onko siltikään tarkoituksenmukaista käyttää poliisin ja oikeuslaitoksen resursseja siihen että valvotaan ihmisten pukeutumista? Millaisia sanktioita tuosta meinataan laittaa ihmisille?Paitsi ettei se ole näiden naisten oma valinta. Toivottavasti oppositiossakin oltaisiin hereillä myös maahanmuuttajanaisten oikeuksista.
Tuo on hyvä kysymys kyllä. Tuskinpa tuota oikeasti valvottaisiin. Eihän nytkään lakeja valvota oikein mitenkään, mutta jos sattuu huono tuuri ja jää kiinni niin voi saada seuraamuksia. Näen, että kiellolla viestittäisiin kyseisille ihmisille (miehille), että miten lännessä toimitaan. Eli täällä jokainen saa itse päättää pukeutumisestaan, eikä sitä määrää koraani tai imaami.Onko siltikään tarkoituksenmukaista käyttää poliisin ja oikeuslaitoksen resursseja siihen että valvotaan ihmisten pukeutumista? Millaisia sanktioita tuosta meinataan laittaa ihmisille?
Jotenkin kaksinaismoralistista, että ei oikein uskalleta kyseenalaistaa naisten vaatetusta tietyssä kulttuureissa, mutta samaan aikaan mediassa ollaan niin huolissaan onko Bianca Censorin lähes alastomana kulkeminen julkisuudessa naisen oma performanssi vai vaatiiko itse päinvastaisesti pukeutuva Ye kyseistä pukeutumista vaimoltaan eli pitäisikö meidän pelastaa Bianca.Tuo on hyvä kysymys kyllä. Tuskinpa tuota oikeasti valvottaisiin. Eihän nytkään lakeja valvota oikein mitenkään, mutta jos sattuu huono tuuri ja jää kiinni niin voi saada seuraamuksia. Näen, että kiellolla viestittäisiin kyseisille ihmisille (miehille), että miten lännessä toimitaan. Eli täällä jokainen saa itse päättää pukeutumisestaan, eikä sitä määrää koraani tai imaami.
Minun mielestä olet tässä asiassa täysin oikeassa :)Jokainen voi määritellä tutkimuksessa itse sen, mitä on rasismi. Jos siis minusta rasismia olisi N-sanan huutelu Vuosaareen menossa olevassa metrossa, hyväksyisin sen joissakin tapauksissa (vaikka en hyväksy). Tämä oli oma lähtökohtani. Jos kukin voi määritellä itse sen mikä toimi tai teko on rasistinen, sen hyväksymisestä silti voi vetää johtopäätöksiä.
Siinä olet oikeassa, että rasismin määrittely on valtaosalle vaikeaa/puutteellista. Erityisesti persuille ja seuraavaksi kokoomuslaisille.
Jokin ei nyt täsmää. Persut syyttävät asiasta maahanmuuttajia vaikka ovat itse eturivissä. Onneksi on Jani Mäkelä joka kiistää koko ongelman.
Syrjäytyminen | Tutkimus paljastaa Ylilaudan naisvihan ”prinsessoja” kohtaan
Uusi tutkimus valottaa yhteiskunnasta vetäytyneiden nuorten miesten mielenmaisemaa.www.hs.fi
Ainakin niiden persujen joita tunnen, puolueeton tiedonvälityskanava on Ylilauta.Miten tämä siis liittyy persuihin? Onko ylilauta = persut vai mitä yrität sanoa?
No siinäpä sitä onkin ihan hemmetin hyvä syy linkata ko. uutinen tänne.Ainakin niiden persujen joita tunnen, puolueeton tiedonvälityskanava on Ylilauta.
Vähän tuntuu siltä ettet tiedä mistä puhut. Onko hikikomori-ilmiö yhtään tuttu? Vinkkinä kerron, että se on ollut olemassa ennen persuja.Ainakin niiden persujen joita tunnen, puolueeton tiedonvälityskanava on Ylilauta.
Ministeri Juusolta taas vahvaa esiintymistä eduskunnan kyselytunnilla. Onko todella niin, että tässä on paras valinta Suomen Sosiaali- ja Terveysministeriksi?
Ministeri Juusolta taas vahvaa esiintymistä eduskunnan kyselytunnilla. Onko todella niin, että tässä on paras valinta Suomen Sosiaali- ja Terveysministeriksi?
Millä ne ny ehtis kun on tärkeämpiäkin asioita kuin jonkun muutaman asiantuntijan väärä mielipide?Ei ole todellista. En yhtään ihmettele miksi hallitus vetää kuten vetää. Asiantuntijalausunnot menee ohi ja mutulla mennään.
Sotemenot on suurin kulu ja inhimillisesti tärkeä asia ja oikeasti ministeri kehtaa väittää että ei ole ollut aikaa lukea lausuntoja. Laittaisi nyt edes avustajan tai tekoälyn lukemaan ne.
Nimenomaan, nythän siis puhutaan puolueesta joka ei luota tieteeseen. Miksi siis edes vaivautua?Millä ne ny ehtis kun on tärkeämpiäkin asioita kuin jonkun muutaman asiantuntijan väärä mielipide?
En ihmettele, ettei ole ehtinyt kaikkea itse lukemaan. Mutta herran jestas, että möläyttää asian tuolla tavalla ja syöttää suoraan vastustajien lapaan. Liiallinen rehellisyys valitettavasti ei ole noissa hommissa suotavaa.Ei ole todellista. En yhtään ihmettele miksi hallitus vetää kuten vetää. Asiantuntijalausunnot menee ohi ja mutulla mennään.
Sotemenot on suurin kulu ja inhimillisesti tärkeä asia ja oikeasti ministeri kehtaa väittää että ei ole ollut aikaa lukea lausuntoja. Laittaisi nyt edes avustajan tai tekoälyn lukemaan ne.