Perussuomalaiset

  • 5 443 738
  • 43 791

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin... Jos ajatus olisi oikeasti tuollainen, että tarvitsee aseen turvaksi ulkona liikkumiseen, kannattaisi kyllä luopua julkisista tehtävistä ja antaa viranomaisten hoitaa työnsä.
Tarvitsee tai ei, niin ei millään tavalla oikeuta kännistä sekoilua aseen kanssa Helsingin keskustassa. Aika heikko heitto yhteen yksityiskohtaan liittyen.

Edit: Heikko heitto tältä persuedustajalta siis. Ei sinulta.
 
Viimeksi muokattu:

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Herranjumala opettakaa nyt näille setämiehille kriisiviestintää, kaveri tulee julkisuuteen tuollaisella viestillä jossa suurin piirtein vittuilee kaikille ja jättää kommentoimatta sitä varsinaista tapahtumaa josta on nyt kusessa.

Jos ei tuon enempää ole sanottavaa niin ole hiljaa.

Se että hänellä oli lupa kyseiseen aseeseen on selvä ja kiistämätön, se miksi hän kantoi sitä mukanaan on herran omasta mielestä perusteltua...okei, mutta nyt tullaankin siihen varsinaiseen kysymykseen, oliko tilanne yökerhon edessä todellakin niin vakava että sitä pistoolia piti käyttää pelotteluun ja itsepuolustukseen? Mä oon saanut sellaisen kuvan että ei tainnut olla, tää nyt on tietty vaan mun mielipide ja saatan olla väärässä.

Jotenkin mulla on vaan sellainen kuva että Suomalainen poliisi pääsee kyllä aika vakavastakin tilanteesta ulos puhumalla, varsinkin silloin jos vastapuolella ei ole asetta. Mutta kai mä oon sit vaan lapsenuskoinen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saapa nähdä millainen matopurkki tästä vielä aukeaa, jos esim lupa on myönnetty vanhan lain aikaan jollain "kännissä vittuilu ja itsepuolustus" perusteella. Eli paljonko on tuttaville ja kollegoille myönnettyjä muita vastaavia lupia ja menevätkö kaikki tarkastelun alle.

Vornasen kriisiviestintä on ihan taattua tavaraa, ei mitään katumuksen aiettakaan vaan meeedian kritisointia. Sikäli tietysti taidokasta, että pyrkii kääntämään keskustelua aselupaan, eikä siihen miksi ammuskelee kännissä baarin edessä.
 

Tuamas

Jäsen
Vornasen kriisiviestintä on ihan taattua tavaraa, ei mitään katumuksen aiettakaan vaan meeedian kritisointia. Sikäli tietysti taidokasta, että pyrkii kääntämään keskustelua aselupaan, eikä siihen miksi ammuskelee kännissä baarin edessä.

Se on sinänsä melko erikoinen "kato vihervassarijänis" - hämäys, koska jo ensimmäisestä uutisesta lähtien media on johdonmukaisesti uutisoinut kuinka ase oli luvallinen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saapa nähdä millainen matopurkki tästä vielä aukeaa, jos esim lupa on myönnetty vanhan lain aikaan jollain "kännissä vittuilu ja itsepuolustus" perusteella. Eli paljonko on tuttaville ja kollegoille myönnettyjä muita vastaavia lupia ja menevätkö kaikki tarkastelun alle.

Vornasen kriisiviestintä on ihan taattua tavaraa, ei mitään katumuksen aiettakaan vaan meeedian kritisointia. Sikäli tietysti taidokasta, että pyrkii kääntämään keskustelua aselupaan, eikä siihen miksi ammuskelee kännissä baarin edessä.
Onhan joskus ollut, että jonkun henkilön aiheuttamassa kuolonkolarissa on ollut helvetin tärkeää, että oman auton merkki oli prikulleen oikein uutisoitu.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieman hymyilytti, kun tsekkasin piruuttani tuon Vornasen päivityksen tykkääjät, ja sieltä pomppasi yksi nimi silmille: Kaisa Juuso.

Veikkaanpa, että vaikka poliittisten vastustajien riveistä vahingoniloakin löytyy, niin kukaan ei ole tässä maassa ollut iloisempi Vornasen Ihku-reissusta kuin Kaisa Juuso. Ei paljon Juuson epäpätevyydestä enää puhuta, Timppa pamautti sen keskustelun kertalaakista historiaan tai vähintäänkin hyllylle.
 

444

Jäsen
Timolle ei ole vielä auennut, että aika harva on tainnut kyseenalaistaa lupaa ko. aseeseen, semminkin kun sekin on jo todettu olemassa olevaksi. Sen sijaan kyseenalaistettu on, että miksi hän on todennut olevan helvetin hyvä idea lähteä keskellä viikkoa, kesken työpäivän ryyppäämään, notkumaan baarissa pilkkuun asti ja päättämään tämä ilta ammuskelemalla baarin ulkopuolella.

Ja tämä on tosiaan viesti, jonka kanssa hän itse halusi rikkoa radiohiljaisuuden. Puhumalla itsestään lisäksi kolmannessa persoonassa. Ei siis häivääkään katumusta, ei edes puolikasta pahoittelua (sori jos joku otti itteensä) eikä pienintäkään selitystä sille, miksi teki mitä teki. Ainoastaan ”median väärinkäsitysten oikomista” ja ”annetaan poliisille työrauha” ynnä muuta paskaa.

En mä yhtään ihmettele, että tällainen liero jää ”sairauslomalle” sen jälkeen, kun on tuhdissa tuiterissa törttöillyt. Selkärankaa omaava ihminen olisi ottanut palkatonta vapaata, koska on vain ja ainoastaan itse omilla toimillaan aiheuttanut oman alennustilansa. Mutta kun hän ei selvästikään edes ymmärrä, että on toiminut väärin, vaan kaikki on taas kaikkien muiden syytä ja vikaa, omassa toiminnassa ei ole mitään korjattavaa. Tästä syystä hän ei tule varmuudella myöskään eroamaan eduskunnasta, koska nyt voi vielä kolmisen vuotta nostaa hyvää liksaa tekemättä yhtään mitään. Selkärangan muoto ja kestävyys on jo näytetty.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Onhan joskus ollut, että jonkun henkilön aiheuttamassa kuolonkolarissa on ollut helvetin tärkeää, että oman auton merkki oli prikulleen oikein uutisoitu.

Se Huopalahdentiellä Dextran kulmalla lapsen kuoliaaksi ajanut tyyppi oli närkästynyt kun eivät tajunneet ettei auto ollut mikään tavallinen Audi A3 vaan Audi S3
 

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jotenkin Vornasen tiedotteen perusteella syntyy mielleyhtymä Jere Karalahteen.

Ei selkeää syyllisyydentuntoa ja pahoittelua, vaan "asiantuntijoiden" syyttelyä vääränlaisesta keskustelusta.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tässä itse kukin tarvitsee aseenkantoluvan, vittu että olisi päheetä ottaa baarin edessä kainalokotelosta pitkäpiippuinen revolveri.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunnon voimafantasiat. Mitä nyt viime viikolla uutisoitiin tapahtumasta, jossa avustajat tarkistivat etukäteen kysymykset ja lauantaina perui kaikki haastattelut. A-studioonkaan ei suostu menemään.
Ei se nyt taida Riikka tuo ylimielinen some-räksytys auttaa yhtään.




On Purrankin ulostulot niin ennalta-arvattavia. Median vika tietenkin. Purra omaksuu yhä enemmän ja enemmän Trumpin toimintatapoja. Hyökkää aina vastaan ja yrittää sillä saada huomion muualle. Toimii luultavasti hyvin omassa kannattapiirissä.

Eiköhän sieltä perinteiset itkut median ilkeydestä ole kohta tulossa.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On Purrankin ulostulot niin ennalta-arvattavia. Median vika tietenkin. Purra omaksuu yhä enemmän ja enemmän Trumpin toimintatapoja. Hyökkää aina vastaan ja yrittää sillä saada huomion muualle. Toimii luultavasti hyvin omassa kannattapiirissä.
Ja kyllä, on myös poliitikkoja, joiden ammattitaito on luokatonta. Heiltäkin media tietenkin kysyy.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Tämä piikki persujen suuntaan ohuesti nauratti:

"– Vapauden liitossa on kuulemma sananvapaus. Saa sanoa niin kuin asiat on eikä asian vierestä, Hakkarainen kommentoi Uutissuomalaiselle."
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Kyllähän tässä itse kukin tarvitsee aseenkantoluvan, vittu että olisi päheetä ottaa baarin edessä kainalokotelosta pitkäpiippuinen revolveri.

Tiedän tämän olleen huumoriheitto mutta pakko silti sanoa ettei todellakaan päheetä vaan aika helvetin sairasta ja vain päästään vähän sekaisin oleva (kuten Vornanen) tai muuten arvoiltaan kiero ihminen kantaa baarissa asetta millä voi halutessaan tappaa toisen ihmisen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hamu

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tiedän tämän olleen huumoriheitto mutta pakko silti sanoa ettei todellakaan päheetä vaan aika helvetin sairasta ja vain päästään vähän sekaisin oleva (kuten Vornanen) tai muuten arvoiltaan kiero ihminen kantaa baarissa asetta millä voi halutessaan tappaa toisen ihmisen.
Käyppäs joskus Texasissa.
 

Rexa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiedän tämän olleen huumoriheitto mutta pakko silti sanoa ettei todellakaan päheetä vaan aika helvetin sairasta ja vain päästään vähän sekaisin oleva (kuten Vornanen) tai muuten arvoiltaan kiero ihminen kantaa baarissa asetta millä voi halutessaan tappaa toisen ihmisen.
Luin jostain, että kun asetta kantaa mukana niin siitä saattaa tulla tietynlainen vallantunne. Tämä voi olla aika huumaava kombo sopivan alkoholiannostuksen kanssa ja varmasti kynnys haastaa riitaa alenee, kun onhan mulla taskussa tuo mutka. Aika räjähdysherkkä yhdistelmä tosiaankin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös