Ja hirveä huuto oli kun tänne tuli jokunen maahanmuuttaja pari vuotta sitten. Kaikki raiskataan jne, mutta mitään ei ole tapahtunutkaan...
Juu ei mitään raiskaustsunamia tullut. Yksittäistapauksia, pientä säätöä tilastoihin.
Mutta eipä ole tapahtunut mitään natsien joukkoilmestymisiä ja heidän tekosiaan, joita media pelkäsi ja uhkakuvitti huolella. Enimmäkseen härdellit, tulipalot jne. ovat turvataloissa johtuneet ihan näiden asiakkaiden mielensäpahoittamisista. Aika vähän on noita mustiin tai sinisiin univormuihin pukeutuneita uhkaavia miesjoukkioita tainnut kaduillamme näkyä. Puhumattakaan lakanoiden käytöstä suosittuna muotitrendinä.
Juu ei ole minunkaan. Turussa kuoli kaksi ihmistä, ei kiinnosta, kahdeksan selvisi puukoniskuista mielensäpahoituksella ja laastareilla.... Minun elämääni ei myöskään ole vaikuttanut viime vuosien terroristiiskut, sodat tai suuronnettomuudet.
Minua ei oikeasti kiinnosta pätkän vertaa jemeniläisten muksujen olotilanne, minä en SPRlle anna enää sentin jeniä ikinä vaikka kuinka kinuavat. Näitä tulee aina lisää jatkuvalla syötöllä, koska ihmisiä on liikaa, kohta toivottoman paljon ympäri planeettaa. C'est la vie, sellaista elämä on meidän tämmöttesten immeisten, kaikille ei vain tuuria riitä.