Olet kuitenkin sen verran kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, että kirjoittelet tänne. Miksi? Aika epätodennäköistä, että politiikassa vaikuttavat asiat sinun elämääsi vaikuttavat nyt tai tulevaisuudessa (esim. vaikka turvallisuustilanne heikkenisi, niin tuskin se sinuun kopsahtaisi). Miksi olet näistä kiinnostunut, mutta Jemenin pakolaisista et?
Tämä viesti oli oikein hyvä herätys. Mitä helvetin merkitystä minun täällä mölyämisellä on kenellekään muulle kuin minulle? Jotain terapiaa hataraan mieleeni, mitättömän työn vastapainoksi tunnenpa olevani niin vitun tärkeä mielipiteilijä...
Jotkut turvallisuus-uhat ovat tietysti lähempiä kuin toiset, esim. Ryssän ja kätyriryssiensä johtaman Venäjän kajahtaminen totaalisesti luultavasti vaikuttaisi tylsän arkeni muuttuvan vielä surkeammaksi, harmittaisi se. Maksimissa minulla on ehkä kolmekymmentä vuotta eloa tällä pallolla, ei omia muksuja perimääni jatkamassa, joten sikälikin aika turhaa funtsia jotain suurempia kuvioita.
Jotkut suht lähimmäiset ihmettelevät miksi katson urheilua innokkaasti, heidän mielestään se on aivan merkityksetöntä, turhaa ajanvietettä. Nyt alan tajuta, jotkut purjehtivat, minä katson urheilua. Tämä yhteiskunnan menon kommentointi, se on oikeastaan täysin turhaa, tärkeilyä, elvistelyäkin vailla merkitystä.
Meni vähän ohi perussuomalaisten, sori siitä, mutta kiitos
@Jakedeus tarkkanäköisyydestäsi! Miettimistä tuli, elämälleni tärkeistä asioista, maailma kuitenkin väistämättä rullaa radallaan.