Perussuomalaiset

  • 5 287 186
  • 42 202

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
No osoitapa nämä viestit, niin katsotaan.

No vaikkapa tässä, @Tarinankertoja viesti

Kyseessä on alaikäisten lasten teos ja se on tehty koulutyönä. Aikuisella ei ole lupaa levittää alaikäisten teoksia yhtään mihinkään ilman näiden erillistä lupaa lapselta ja holhoojalta. Ei myöskään julkisesti niitä arvostella sananvapauden nimissä
 

Tuamas

Jäsen
No vaikkapa tässä:

Tarinankertoja kirjoitti:

Kyseessä on alaikäisten lasten teos ja se on tehty koulutyönä. Aikuisella ei ole lupaa levittää alaikäisten teoksia yhtään mihinkään ilman näiden erillistä lupaa lapselta ja holhoojalta. Ei myöskään julkisesti niitä arvostella sananvapauden nimissä

Okei, meni blokin taa niin jäi.

Sinänsä Huhtasaarella ei tekijänoikeuksia tiukkaan tulkiten (kuten Huhtasaari itse gradunsa osalta teki), olisi ollut lupaa julkaista ko. teosta ainakaan tuossa muodossa ilman lasten vanhempien lupaa.

Julkisen arvostelun osalta tuo on vähän hevi kannanotto.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Hallis ei välttämättä ollut väärässä siinä, että nämä tulevat vaalit eivät anna uutta jytkyä, vaan sitä seuraavat vaalit, voivatkin olla tulokseltaan jotain muuta.

No, kun ollaan jo näin pitkällä, kun kerrot, niin tuleekohan niitä seuraavia vaaleja seuraavaa enää. Eikös sillon jo olla sodassa pienten vihreiden itäisten miesten avustuksella, jotka varmuuden vuoksi edustaa kaikkia osapuolia ja täysin syytön osapuoli kaikkeen on se hörhöpopulistien puolue, joka kaikelle tälle oivana katalyyttinä toimii. Uhreja ovat ja viattomia, raasut. Todellisia syyllisiä tietenkin pakolaiset erilaisin halveksivin nimityksin, saatanat.

Siitä olen samaa mieltä, että eriarvoistavan politiikan jonon päässä todella on vakauden loppu, vauhdittajaa ei välttämättä tarvittaisi. Demokratia on muutoinkin tulossa tiensä päähän, kansan sitä hoksaamatta, onhan armoton hyökkäys parlamentarismia vastaan se, että nykyisen hallituskoalition käsityksen mukaan asia ei ole niin, että hallituksen tulee nauttia eduskunnan luottamusta, vaan eduskunnan hallituksen luottamusta, vai mitä muuta voi päätellä erään omavaltaisen ulkoministerin toilailuiden seurauksena kansanedustajille esitettyä määräystä hallituksen koossa pitämisen vuoksi annetusta äänestyskäskystä ja eduskunta osoitti hallituksen luottamusta ymmärtämättä asian perustuslaillista pihviä, jota toki ei ymmärrä kansa, ei media. Rasvataan siis torrakot, vittujako tässä mitään vaaleja odottelemaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Okei, meni blokin taa niin jäi.

Sinänsä Huhtasaarella ei tekijänoikeuksia tiukkaan tulkiten (kuten Huhtasaari itse gradunsa osalta teki), Huhtasaarella ei olisi ollut lupaa julkaista ko. teosta ainakaan tuossa muodossa ilman lasten vanhempien lupaa.

Julkisen arvostelun osalta tuo on vähän hevi kannanotto.


Jossain vaiheessa kun luet tekstini aiheesta, huomaat sen, että pidin koko ajan Huhtasaaren toimintaa täysin vääränä. Näyttää eilisiä viestejä siivotun muutaman nimimerkin toimesta, mutta kommentoin niitä ja muutenkin ilman tagia ja lainausta aluksi yleisellä tasolla: Huhtasaaren reaktio sinänä on ymmärrettävä tuosta kuvasta, mutta toimenpiteet sen jälkeen väärät. Jos itse olisin ollut samassa tilanteessa, olisin toiminut aivan toisin. Mikään ei kuitenkaan poista Huhtasaaren oikeutta sananvapauden puitteissa kommentointiin. Julkaiseminen yms ovat sitten ihan eri asia.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lisää näitä vihervassareita, joiden demokratiakäsitys ei ole ainakaan länsimainen. Mitä kijoitin, pitää paikkansa. Mutta ei se kyllä yllätä, että Jatkoaikaan on pesiytynyt demokratiaa vihaavia silloin, kun demokratia ei tue heidän omaa angendaansa.
Ottamatta kantaa juuri tähän tapaukseen, niin yleisellä tasolla olen tästä kyllä ihan samaa mieltä. En silti rajoittaisi tätä pelkästään "vihervassareihin". Ihan samanlaista jengiä löytyy toisesta ääripäästä.

Sitten on tietenkin me tolkun ihmiset.

“Everyone is in favor of free speech. Hardly a day passes without its being extolled, but some people's idea of it is that they are free to say what they like, but if anyone else says anything back, that is an outrage.” - Winston Churchill -
 

Tuamas

Jäsen
Pieni jäniskevennys tähän väliin.

Suomen johtava tunnepuolue™ iskee jälleen, tällä kertaa promotoiden (video käsittääkseni Persujen tilaisuudesta, ainakin Persujen virallisen tilin julkaisema) sähköyliherkkyydestä ja kännykkäsäteilystä huuhaata puhuvaa "tietokirjailija" Erja Tammista.

Juho Mikkonen ️ on Twitter

Hauskasti tämä luento pidetään luonnollisesti puhelinlinjojen yli.

Tässä hiukan tuotteita ko. koijarilta, joka siis on puhdas huijari, joka vie pseudutieteellä psykosomaattisia oireita "kännykkäsäteilystä" tai "sähköstä" saavilta rahat

Tietokoneen suojaus - Erja Tamminen
 

Liitteet

  • hörhö1.JPG
    hörhö1.JPG
    173,4 KB · kertaa luettu: 296
  • hörhö2.JPG
    hörhö2.JPG
    139,1 KB · kertaa luettu: 288
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No, kun ollaan jo näin pitkällä, kun kerrot, niin tuleekohan niitä seuraavia vaaleja seuraavaa enää. Eikös sillon jo olla sodassa pienten vihreiden itäisten miesten avustuksella, jotka varmuuden vuoksi edustaa kaikkia osapuolia ja täysin syytön osapuoli kaikkeen on se hörhöpopulistien puolue, joka kaikelle tälle oivana katalyyttinä toimii. Uhreja ovat ja viattomia, raasut. Todellisia syyllisiä tietenkin pakolaiset erilaisin halveksivin nimityksin, saatanat.
Leikkimielistä foliohattuilua kärjistäen, ok. Mutta joo, annoinhan hyvän kentän tälle. Tekstini perustuu omiin havaintoihin ja tunteeseen. Ehkäpä katselen maailmaa liikaa omin, kieroutunein silmin ja fiilikseni tästä kaikesta on silkkaa paskaa. No, tulevaisuus näyttää ja sitä odotellessa. Mut kyllä mä olen aivan saatanan huolissani, vaikkei pitäisi antaa pelolle valtaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ottamatta kantaa juuri tähän tapaukseen, niin yleisellä tasolla olen tästä kyllä ihan samaa mieltä. En silti rajoittaisi tätä pelkästään "vihervassareihin". Ihan samanlaista jengiä löytyy toisesta ääripäästä.

Sitten on tietenkin me tolkun ihmiset.

Näin on. Täydellisen tosikkomaisen leikkimielinen testi, onko joku Tolkun ihminen:

1. Brexit tulee toteuttaa, koska enemmistö kannatti Brexitiä äänestyksessä. Kyllä/Ei.
2. Trumpin tulee jatkaa virassaan, ellei laillista estettä ilmene. Kyllä/Ei.
3. Suomen tulee ottaa pakolaisia. Kyllä/Ei.
4. Osana oikeusvaltiota, Suomessa noudatetaan eduskunnan säätämiä lakeja. Kyllä/Ei.

Neljä kertaa kyllä, ja Tolkun ihminen. Selvitysten mukaan noin 80 prosenttia on Tolkun ihmisiä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin on. Täydellisen tosikkomaisen leikkimielinen testi, onko joku Tolkun ihminen:

1. Brexit tulee toteuttaa, koska enemmistö kannatti Brexitiä äänestyksessä. Kyllä/Ei.
2. Trumpin tulee jatkaa virassaan, ellei laillista estettä ilmene. Kyllä/Ei.
3. Suomen tulee ottaa pakolaisia. Kyllä/Ei.
4. Osana oikeusvaltiota, Suomessa noudatetaan eduskunnan säätämiä lakeja. Kyllä/Ei.

Neljä kertaa kyllä, ja Tolkun ihminen. Selvitysten mukaan noin 80 prosenttia on Tolkun ihmisiä.
Onneksi paljon mölyävät ääripäät ovat sentään vielä selvässä vähemmistössä.

En jaa jonkun Jussi Halla-ahon arvomaailmaa ollenkaan. Mielestäni Suomen on kannettava vastuunsa hädänalaisisista, vaikka se vähän maksaisikin. Toisaalta taas Halla-aholla on valideja pointteja hallitsemattoman maahanmuuton haasteista ja ongelmista. Ei tarvitse katsoa kuin länsinaapuriin.

Ei nämä asiat kuitenkaan ole niin mustavalkoisia.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tekstini perustuu omiin havaintoihin ja tunteeseen.

Usko huvikses, että tästä laitan sulle ison huurteisen tuopposen. Upeaa, että joku laittaa omaa empiriaa ja tunnetta keskusteluun agendaansa palvelevien linkkien ja besservisseröinnin sijasta. Sitäkin mahdollista kuvitelmaa haluan oikaista, että jotenkin vähättelisin kirjoittamaasi, enkä jakaisi ilmaisemaasi huolta. Juuri se, että antaa pelolle ja tyhmyydelle vallan on myös minusta huolestuttavaa. Vielä jos se poliittisesti legitimoidaan, ollaan keitoksessa, jossa väkivalta on väistämätön tulema.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihan samanlaista jengiä löytyy toisesta ääripäästä.
Vai pitäisikö oikeastaan sanoa kaikista ääripäistä. Koska oikein minkään yksittäisen aatteen vieminen äärimmäisyyksiin ei yleensä ole hyvä juttu. Jopa "ääritolkunihmisyys" voi olla pahasta, jos aletaan keksiä mielivaltaisesti ehtoja tolkullisuudelle, ja sitä kautta päästään leimaamaan erimielisiä tolkuttomiksi ääripään ihmisiksi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Onneksi paljon mölyävät ääripäät ovat sentään vielä selvässä vähemmistössä.

En jaa jonkun Jussi Halla-ahon arvomaailmaa ollenkaan. Mielestäni Suomen on kannettava vastuunsa hädänalaisisista, vaikka se vähän maksaisikin. Toisaalta taas Halla-aholla on valideja pointteja hallitsemattoman maahanmuuton haasteista ja ongelmista. Ei tarvitse katsoa kuin länsinaapuriin.

Ei nämä asiat kuitenkaan ole niin mustavalkoisia.

Juuri näin. Ja kuten kirjoitit, Halla-aholla on valideja pointteja maahanmuutosta. Olen niitä joko tähän tai turvapaikka tms ketjuun joitakin nostanut. Esimerkiksi Afrikan maiden auttaminen tässä ja nyt. Asia, johon EU:n tulisi patistaa ensin itsensä, sitten USA. Kiinahan jo tekee Afrikassa paljon, olkoonkin, että Kiina ajaa myös tiukasti omaa etuaan. Samaa voi sanoa EU:sta, kun katsotaan vähän laajemmin tulleja yms myöten.

Halla-aho ja Soininvaara ovat itse asiassa hyvin lähellä toisiaan tässä tärkeässä kysymyksessä. Soininvaara kirjoitti viime vuonna, että se nyt ainakin on varmaa, ettei vuonna 2100 nigerialaisia ole 900 miljoonaa, ei ainakaan Nigerian nykyisten rajojen sisällä. Jos kaikki jatkuu näin, tulevaisuudessa Afrikasta Eurooppaan pyrkivien määriä ei lasketa kymmenissä tuhansissa, ei edes miljoonissa vaan kymmenissä miljoonissa. Jotain pitäisi Soininvaaran mukaan tehdä, ettei kaikki jatkuisi näin. Ihan samasta asiasta puhuu ja kirjoittaa Halla-aho. Jotain pitäisi tehdä, ei näin voida jatkaa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Täytyy sanoa, että mitä enemmän mietin tätä Huhtasaaren toimintaa niin sitä iljettävämmältä se tuntuu. Ihan varmasti olisi voinut halutessaan nostaa esiin pointin legitiimisti, mutta tahtoi maksimoida jo valmiiksi fanaattisen ydinkannattajakuntansa raivon, ei mitään väliä sillä, että kyseessä oli alaikäisten koulutyö. Kaikki vihan alttarille näin vaalien edellä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En tiedä juridisesta aspektista, mutta minusta on melko karua, että huomattava poliitikko vetää jonkun alaikäisten koulutyön somemyrskyn keskiöön. Olisi töitä sen kummemmin erittelemättä arvostellut opettajia, heitäkään kauheasti yksilöimättä - eletään kuitenkin vuotta 2018. Ei näin.
Missäs Huhtasaari arvosteli näitä oppilaita?
Useat opiskelijat ovat ottaneet minuun yhteyttä ja kertoneet, kuinka koulujen opettajat vihapuhuvat ja lietsovat ja kannustavat vihaan demokraattisesti valittuja poliitikkoja kohtaan. Tätä tapahtuu peruskoulussa ja lukiossa. Kyseinen kuva on #Tampereelta #Sammon koulusta?
Minä en tuossa tekstissä näe mitään sellaista. Siinä puhuttiin että useat opiskelijat on olleet yhteydessä, väite minkä paikkaansapitävyyttä emme, tai ainakaan minä en, voi mitenkään tarkastaa. Kuva oli vain esimerkkinä. Hän ei kyllä millän tavalla tuossa ottanut kantaa ko. työhön, saati sen tekijöihin.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Missäs Huhtasaari arvosteli näitä oppilaita?

Moikka - tai privet, ihan miten vaan. Ihankos vakavissasi kysyt, etteikö satojatuhansia ääniä saaneen eturivin poliitikon esiinnostama "vihapuhe" herättäisi laajaa someraivoa? Eikä mitään väliä sillä, että kysymyksessä oli alaikäisten koululaisten opettajan ohjauksessa tekemä koulutyö. Olisi edes peittänyt nuo tekijöiden etunimet julisteessa. Ei hyvä päivää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Moikka - tai privet, ihan miten vaan. Ihankos vakavissasi kysyt, etteikö satojatuhansia ääniä saaneen eturivin poliitikon esiinnostama "vihapuhe" herättäisi laajaa someraivoa? Eikä mitään väliä sillä, että kysymyksessä oli alaikäisten koululaisten opettajan ohjauksessa tekemä koulutyö. Olisi edes peittänyt nuo tekijöiden etunimet julisteessa. Ei hyvä päivää.
Niin eli jos joku postaa twitteriin jutun missä haukkuu vaikka parkeeraamisia, ohituksia, jotain muuta vastaavaa ja siinä on kuvituskuvana BMW niin hän maalittaa sillon bemarikuskeja, eikä siis puhu yleisesti toiminnasta? Hyvä että minullekkin selvisi nyt mistä tässä kaikessa on kyse, eli kuvituskuva aiheessa on se juttu eikä enää se viesti ja sen sisältö. Aina oppii jotain uutta, pitääkin alkaa tarkastelemaan uutisia yms. vähän toiselta tavalla, kun kerran minun medianlukutaitoni on niin onnetonta. Tai sitten ehkä sitä vedettiin perinteiset tahalliset väärinymmärrökset, koska voitiin. Saatiin vielä se itse asia painettua pois keskusteluista ja somemylly käyntiin. Varsinkin kun muka lapsia maalitettiin. Siis sen sijaan, että olisi kysytty Huhtasaarelta niitä todisteita tälläisestä toiminnasta, mitä sillä ei taatusti ole esittää.
 

Tuamas

Jäsen
Niin eli jos joku postaa twitteriin jutun missä haukkuu vaikka parkeeraamisia, ohituksia, jotain muuta vastaavaa ja siinä on kuvituskuvana BMW niin hän maalittaa sillon bemarikuskeja, eikä siis puhu yleisesti toiminnasta?

Jos siihen laittaa BMW:n joka vaikuttaa tekevän kuten tekstissä valitat, laitat postaukseen paikkakunnan, BMW:n rekisterinumeron sekä kuskin etunimen, niin sitten analogiasi pitäisi yhtä tapahtuneen kanssa ja kyllä, sitten kyseessä on maalitus.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos siihen laittaa BMW:n joka vaikuttaa tekevän kuten tekstissä valitat, laitat postaukseen paikkakunnan, BMW:n rekisterinumeron sekä kuskin etunimen, niin sitten analogiasi pitäisi yhtä tapahtuneen kanssa ja kyllä, sitten kyseessä on maalitus.
En nyt sanoisi rekisterinumeron, koska sillä saa ihmisen tiedot. Oppilaiden tietoja ei nyt ihan tuosta noin vain saa, ei avrsinkaan pelkän etunimen perusteella, enkä ymmärrä miksi edes pitäisi. Kyllä jokainen tajuaa että tuossa on esimerkkikuva, ja se ei liity itse viestiin millään tavalla, ellei siitä tarkoituksella sellaista ongelmaa tehdä. En nyt edelleen näe missä se maalitus tässä on. Julkisella paikalla tuo kuva on roikkunut jo muutenkin.
 

Tuamas

Jäsen
En nyt sanoisi rekisterinumeron, koska sillä saa ihmisen tiedot. Oppilaiden tietoja ei nyt ihan tuosta noin vain saa, ei avrsinkaan pelkän etunimen perusteella, enkä ymmärrä miksi edes pitäisi. Kyllä jokainen tajuaa että tuossa on esimerkkikuva, ja se ei liity itse viestiin millään tavalla, ellei siitä tarkoituksella sellaista ongelmaa tehdä. En nyt edelleen näe missä se maalitus tässä on. Julkisella paikalla tuo kuva on roikkunut jo muutenkin.

Jos se oli vain kuvituskuva, niin miksi ihmeessä Huhtasaari mainitsi erikseen koulun nimen eikä poistanut tekijöiden nimiä kuvasta?

Nyt ei täsmää.

Ja jokainen normaaliälyinen tiesi mitä siitä seuraa, kun Huhtasaari jakaa uunoseuraajilleen tuollaisen kuvan, tuollaisella tekstillä sekä maininnalla mistä koulusta kuva on.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos se oli vain kuvituskuva, niin miksi ihmeessä Huhtasaari mainitsi koulun nimen eikä poistanut tekijöiden nimiä kuvasta?

Nyt ei täsmää.
Miksi olisi poistanut jos kuva on julkaistu jo muutenkin ja se on sijoitettu julkiseen tilaan? Ei julkista taideteosta voi alkaa itse muuttelemaan. Käsittääkseni on myös suotavaa julkaistessa kuvia mainita mistä se kuva on. Käsittääkseni siinä kuvassa ei otettu kantaa siihen onko siellä opettajat vihapuhuneet ja lietsoneet vihaa poliittista toimijaa kohtaan vai ei, mikä oli kuitenkin sen twitter viestin sisältö.
 

Tuamas

Jäsen
Miksi olisi poistanut jos kuva on julkaistu jo muutenkin ja se on sijoitettu julkiseen tilaan? Ei julkista taideteosta voi alkaa itse muuttelemaan. Käsittääkseni on myös suotavaa julkaistessa kuvia mainita mistä se kuva on. Käsittääkseni siinä kuvassa ei otettu kantaa siihen onko siellä opettajat vihapuhuneet ja lietsoneet vihaa poliittista toimijaa kohtaan vai ei, mikä oli kuitenkin sen twitter viestin sisältö.

Koska:

Ja jokainen normaaliälyinen tiesi mitä siitä seuraa, kun Huhtasaari jakaa uunoseuraajilleen tuollaisen kuvan, tuollaisella tekstillä sekä maininnalla mistä koulusta kuva on.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No mitä tapahtui? Oliko yllätys että tapahtui kun alettiin huutamaan siitä kuvasta, itse sen asian sijaan. Onko noi oppilaat nyt saaneet uhkauksia, vai mihin viittaat? Minä en ole ainakaan lukenut mistään muusta kuin että koulu on saanut paskaa niskaan ja mahdollisesti jopa syystä. Loppu on sitten mennyt melskaamiseksi asian vierestä eikä itse asiasta ole puhuttu alkuunkaan. Toki jokainen tietää mitä tapahtuu kun uunot vihaajat näkee minkä tahansa mahdollisuuden väärinymmärtää ja hyökätä Huhtasaaren kimppuun, sitten roiskuu kun rapataan. Sitä saa mitä tilaa, kun kahdella eri puolella olevat paskasakit kilpaa vetää hommat vituiksi.

Minä edelleenkään en ole kuin kysynyt että missä se Huhtasaari teki väitettyjä asioita, kun minä en sellaista löytänyt.
 

Tuamas

Jäsen
No mitä tapahtui? Oliko yllätys että tapahtui kun alettiin huutamaan siitä kuvasta, itse sen asian sijaan. Onko noi oppilaat nyt saaneet uhkauksia, vai mihin viittaat? Minä en ole ainakaan lukenut mistään muusta kuin että koulu on saanut paskaa niskaan ja mahdollisesti jopa syystä. Loppu on sitten mennyt melskaamiseksi asian vierestä eikä itse asiasta ole puhuttu alkuunkaan. Toki jokainen tietää mitä tapahtuu kun uunot vihaajat näkee minkä tahansa mahdollisuuden väärinymmärtää ja hyökätä Huhtasaaren kimppuun, sitten roiskuu kun rapataan.

Kouluun on täytynyt palkata vartija näitä Huhtasaaren seuraajia varten, sinne on satanut paskaspämmiä, tekstareita ym.

Tuo on ihan oppikirjasta tuo lopun kääntösi, Huhtasaari toimi vastenmielisesti ja maalitti onnistuneesti (häirintää alkoi koululle sataa) koulun.

Mistään muusta ei ole näyttöä, vaikka kuinka te höpönassukat koitatte jotain uhrinviittaa taas Huhtasaarelle pukea, vaikka hän on ainoa joka tilanteessa on todistetusti toiminut väärin.

Ei toki yllätä kenelle on ihan fine, että nämä huhtiksen hc-fanit häiriköivät koulua.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kouluun on täytynyt palkata vartija näitä Huhtasaaren seuraajia varten, sinne on satanut paskaspämmiä, tekstareita ym.

Tuo on ihan oppikirjasta tuo lopun kääntösi, Huhtasaari toimi vastenmielisesti ja maalitti onnistuneesti (häirintää alkoi koululle sataa) koulun.

Mistään muusta ei ole näyttöä, vaikka kuinka te höpönassukat koitatte jotain uhrinviittaa taas Huhtasaarelle pukea, vaikka hän on ainoa joka tilanteessa on todistetusti toiminut väärin.

Ei toki ymmärrä kenelle on ihan fine, että nämä huhtiksen hc-fanit häiriköivät koulua.
Niin se vartija on siellä miksi ja tekemässä mitä? Kunhan nyt vaan haluttu vetää tämäkin asia aivan överiksi. Siellä varmaan joku on uhkaillut ja poliisille on jo kantelut tehty, ei niitä vain ole julkisuuteen vuotanut ollenkaan. Käsittääkseni uhkaukset on poliisi, ei vartija asioita.

Minä olen nyt useamman kerran toistanut, että Huhtasaari on hyvä ja tulee julkisuuteen niine todisteidensa kanssa. Miksi te ette tartu tähän kun siinä olisi tarttumapintaa? Koska on paljon raflaavampaa kun lapset, koulu ja kuva? Sitten vähän päälle huudetaan että koulua häiritty yms. mistä ei siis ole siitäkään mitään todisteita. Kyllä koulu instituutiona saa ja pitääkin olla kritiikin kohteena ja se tarkoittaa että välillä sieltä voi tulla kiukkusta palautetta. Sitten jos kynnyksiä ylittyy niin pitäisi olla poliisiin yhteydessä, mitä ei ole siis joko tapahtunut tai ei ole tehty, koska paikalla olisi muutoin ollut poliisipartio ja esitutkinta menossa.

Ihan turha tulla siis heiluttelemaan mitään vartija korttia, kun mitän uhkaakaan ei ole ollut.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Saatiin vielä se itse asia painettua pois keskusteluista ja somemylly käyntiin. Varsinkin kun muka lapsia maalitettiin. Siis sen sijaan, että olisi kysytty Huhtasaarelta niitä todisteita tälläisestä toiminnasta, mitä sillä ei taatusti ole esittää.

Haaveilet opettajan urasta ja puolustat aikuista, joka synnyttää tarkoituksella vihakampanjan yläkoulua kohtaan. Kannattaa ehkä miettiä uravalintaa uudestaan.

Jos Huhtasaari olisi halunnut puhua asiasta, hän ei olisi käyttänyt Twitteriä vaan käyttänyt kansanedustajan kanavia esim. opetushallitukseen. Tässä oli vaalien pohjustus ja puhe kannattajille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös