Anteeksi nyt vain mutta minun oikeinkirjoitukseni kärsii lukihäiriöstä. Tuota viestiä editoin ja luin 8 kertaa, korjaillen virheitäni. Liittyy jotenkin asiaan tai aiheuttaa sen sisällön ymmärtämättömyyttä? Epäilen. Mitään tekemistä ei asialla ole minkään kiihtymisten kanssa. Ihan rauhassa olen tässä kirjoitellut, kuten aina muutoinkin kirjoitan. Ei liity Huhtasaaren jutut tai tämä kohu minuun mitenkään, eikä aiheuta mitään tunnemuutoksia. Aikuiset ihmiset puhumassa paskaa ihmetyttää.Olen muuten aiemminkin huomannut tämän että kun kiihdyt niin suomen kielen oikeinkirjoitustaitosi kärsii... Anyway, about jokainen vähänkin ajatteleva ihminen ymmärtää, ettei kiihkeään someväittelyyn tule vetää keskenkasvuisten koulutöitä vaan - ja vielä tämäkin tietyllä pieteetillä - kritisoida heidän opettajiaan ja koulujaan. Vain ideologiset fanaatikot (ja/tai palkatut vierasmaalaiset trollit) ajattelisivat ihan oikeasti tästä toisin.
Jokainen aikuinen ihminen tietää ettei kannata julkaista sellaisia töitä, mistä ei kestä ottaa sitä kritiikkiä vastaan.