Jännästi samat nimimerkit puolestalevat omaa näkemystään asiasta, koska laki sanoo niin ja lakihan on aina oikeassa.
Kun kerta minun viestiäni lainasit, niin on pakko kysyä että viittasitko viestilläsi minuun vai ketä nimimerkkejä tarkoitat?
Jännästi samat nimimerkit puolestalevat omaa näkemystään asiasta, koska laki sanoo niin ja lakihan on aina oikeassa.
Kun kerta minun viestiäni lainasit, niin on pakko kysyä että viittasitko viestilläsi minuun vai ketä nimimerkkejä tarkoitat?
Moniin nimimerkkeihin, mutta myös sinuun. Vai oletko sinä edes koskaan itse mitään mieltä, kun moneenkin ketjuun erilaisia asioita linkität? Ethän koskaan niitä linkkejäsi kommentoi mitenkään, mutta tuon kirjoittamani vaikutelman olen niistä linkityksistäsi saanut.
p.s. Kun sanoit, että koska laki sanoo niin ja lakihan on aina oikeassa, niin itse olen maassa maan tavalla-ihminen, että lakia pitää noudattaa ja kunnioittaa.
Pitänee tyytyä olemaan samaa mieltä kuin valtiosääntöoikeuden professori, laiha lohtu verrattuna siihen, että olisi samaa mieltä tämän palstan ajatusten tonavien kanssa. Professori ehkä vastasi Geezerillekin mitä tekemistä lailla on tämän tilastoinnin kanssa. Asiahan oli jo käsitelty uutisoinnissa aiemminkin.
Ongelma on se, että kun jotain tällaista tilastointia käytetään, sitä käytetään lyömäaseena.
...Tässä on nyt mielestäni aika selkeä paikka arvostella poliisikoulutusta. 4 poliisia katselee tumput suorina, kun ihminen tukehtuu auton alle. Vai pelkäsivätkö he toimia, mahdollisten virkavirhesyytteiden pelossa? ...
Tässä on nyt mielestäni aika selkeä paikka arvostella poliisikoulutusta. 4 poliisia katselee tumput suorina, kun ihminen tukehtuu auton alle. Vai pelkäsivätkö he toimia, mahdollisten virkavirhesyytteiden pelossa?
Toivottavasti kukaan, koskaan, misssään, ei saa syytettä sen takia, että yritti auttaa onnettomuuden uhria, mutta apu ei riittänyt.
On ihan naurettavaa vedota johonkin "mutku ne poliisit ois voinut saada syytteen virkarikoksesta". Jos joku ihminen on kuolemassa ja kaksi poliisia katsoo vierestä ja kaksi poliisia lähtee karkuun onnettomuuspaikalta, niin ennemmin tuossa he virkavirheeseen syyllistyvät kuin yrittämällä auttaa.
Se on kyllä ihan käsittämätöntä, että ensiapukoulutus ei kuulu pakollisena poliisien koulutukseen. Täten Heikkilän esille nostamaa pointtia pidän ainakin itse hyvin tärkeänä ja ansiokkaana.
Etnorekisteriasia ei kuulu Soinille.
Soini Immosen etnorekisteristä: Ei kuulu minulle | Yle Uutiset | yle.fi
Yllättävästi esimerkiksi aloite tasa-arvoisen avioliittolain puolesta kuuluu Soinille jopa siinä määrin, että hän haluaa pakottaa kaikki persukansanedustajat äänestämään sitä vastaan.
Kokeillaan argumentin hahmottamisen avuksi menettelytaparinnastusta ja hiukan mielikuvitusta. Mitäpä, jos joku persukansanedustajista rohkenisi tehdä kirjallisen kysymyksen siitä, kuinka nopeasti hallitus aikoo huolehtia siitä, että avioliittolaki saadaan kohtelemaan tasa-arvoisesti samaa ja eri sukupuolta edustavien liittoja. Mitäpä luulet, kuuluisiko asia vai eikö kuuluisi Soinille?
Asian ydin on siinä, että kerta toisensa jälkeen Soini varoo suututtamasta puolueensa rasistisiipeä, koska se hajottaisi koko populistisen kansanliikkeen. "Ei kuulu minulle", sanoo suuri "johtaja". Säälittävää.
Olen monesti pohtinut tuota Soinin röhönaurua - että mitä se kertoo hänen suhtautumisestaan omiin äänestäjiinsä. Tai vaikka vain potentiaalisiin äänestäjiin?
Mitenkäs tuo eduskunnassa valehtelu, ei sen takia että olisivat rasisteja, vaan sen takia kun neekereillä on korruptio veressään:
Perussuomalaisilta vaadittiin todisteita kehitysapuväitteistä - Kehitysapu - Politiikka - Helsingin Sanomat
jaMari Kiviniemen (kesk) mukaan perussuomalaiset irtautuvat Suomen yhteisestä ulkopoliittisesta linjasta, kun he haluavat leikata kehitysyhteistyöstä.
Ensi vuonna kehitysmenot suhteessa bkt:hen ovat 0,55 prosenttia, mutta seuraavana vuonna taso saattaa pudota 0,51 prosenttiin.
"Se on kestämätön taso, kun on jo oltu matkalla oikeaan suuntaan", Haavisto sanoi keskiviikkona, kun eduskunta keskusteli ulkoministeriön ensi vuoden määrärahoista.
Ensi vuonna Suomi käyttää kehitysyhteistyöhön 1,1 miljardi euroa.
Tässä Johanna Korhosen mielenkiintoinen tutkielma suomalaisen populismin taustoista. Kannattaa lukea.
http://www.e2.fi/files/Kymmenen%20polkua%20populismiin_Johanna%20Korhonen.pdf
Ehkä haluaisit itse sitten linkittää tänne muiden luettavaksi "objektiivisen kynäilyn".Ei maksa vaivaa. Yhtä objektiivinen kynäily kuin Breivikin manifesti.
Ehkä haluaisit itse sitten linkittää tänne muiden luettavaksi "objektiivisen kynäilyn".
Jostain sinulle läheisestä aiheesta? Siis, vaikka kuinka heikomman aineksen lisääntymistä tulisi rajoittaa. Hehän eivät huolehdi lapsistaan ja tuottavat jälkikasvua vain oman geeniperimän levittämistarkoituksessa?