Toejoen Veikko
Jäsen
Olen täysin samaa mieltä. Ja jotta mörköjä ei näkyisi, pitäisi asioiden muuttua tai kääntää katse muualle.Ikävää, että joku näkee mörköjä tuolla tavalla.
Olen täysin samaa mieltä. Ja jotta mörköjä ei näkyisi, pitäisi asioiden muuttua tai kääntää katse muualle.Ikävää, että joku näkee mörköjä tuolla tavalla.
Olen täysin samaa mieltä. Ja jotta mörköjä ei näkyisi, pitäisi asioiden muuttua tai kääntää katse muualle.
En epäile, etteikö lääkkeillä ja terapiallakin voisi olla mahdollista saada ihmiset ajattelemaan siten, miten järjestelmä haluaa heidän ajattelevan. Järjestelmän puolueellisuuden muutokseen sillä ei ole uskoakseni vaikutusta.Tai hankkia hyvä lääkitys ja terapia.
Dee, yrittäisit edes! Sanojen vääntely ja Tuksun yhdistäminen Kokoomukseen on heikko suoritus. Terästäydy! Vittuile älykkäästi!
En epäile, etteikö lääkkeillä ja terapiallakin voisi olla mahdollista saada ihmiset ajattelemaan siten, miten järjestelmä haluaa heidän ajattelevan. Järjestelmän puolueellisuuden muutokseen sillä ei ole uskoakseni vaikutusta.
Aivan varmasti. Yllämainitsemastani syystä. Kun kyse on yksilökohtaisesta uskomuksesta suhteessa joidenkin henkilöiden toimintaan, niin lääkityksen ja terapian rinnalla yksi vaihtoehto olisi se, että kyseiset henkilöt toimisivat siten, että uskomukset muuttuisivat. Tätä minä toivoisin. Enemmän kuin pillereitä ja pakkohoitoa.Mikäli todella uskot, että todisteiden edessä eduskunta ja media sivuuttaisi oikeuslaitoksen puolueellisuuden, niin lääkitys ja terapia on hyvä vaihtoehto.
Aivan varmasti. Yllämainitsemastani syystä. Kun kyse on yksilökohtaisesta uskomuksesta suhteessa joidenkin henkilöiden toimintaan, niin lääkityksen ja terapian rinnalla yksi vaihtoehto olisi se, että kyseiset henkilöt toimisivat siten, että uskomukset muuttuisivat. Tätä minä toivoisin. Enemmän kuin pillereitä ja pakkohoitoa.
Ehkä silloin. Toisaalta lienee aika yleistä, että puolueellisen järjestelmän ylläpitäjät mielellään leimaavat vääräuskoiset harhaisiksi.Silloin kun kysymys on harhaisista uskomuksista, henkilöiden toiminnan muutokset eivät vaikuta uskomusten muuttumiseen.
Ottamatta kantaa siihen oliko mainitussa Jyväskylän tapauksessa kyse vasemmistoanarkistien tilaisuudesta, niin oletko siis sitä mieltä että äärioikeiston tapaamisissa täytyy nykyisin pelätä aggressiota vastakkaiselta puolelta?
...Kun siellä koulussa katsot luokan kanssa seuraavaksi Täällä Pohjantähden alla-jaksoja, niin muistahan teroittaa lapsukaisille, että kyseessä on fiktio. Muilutuksiahan ei todellisuudessa pyritty painamaan villaisella. Järjestelmä oli ehdottoman puolueeton silloin ja on sitä edelleenkin.
Sinulle nyt tuntuu kaikki muu olevan harhaisuutta paitsi se, että Suomen nykyinen oikeusjärjestelmä on täysin puolueeton. Se, että Suomessa on kiistatta ollut puolueellinen järjestelmä noinkin lähellä historiassa kertoo mielestäni oikeusjärjestelmämme kulttuurista. Ja sitten ykskaks, järjestelmä onkin täysin puolueeton. Niinkö?Mikäli vertaat tämän päivän politikointia vuoden 1918 jälkeisiin aikoihin ja erityisesti 30 -lukuun, olet harhainen.
Kysymys on puhtaasti siitä, mistä Halla-aho kirjoitti ja mistä minä mainitsin. Kalske reagoi samanlaisiin tekoihin eri tavalla riippuen tekijän ja kohteen poliittisesta suuntauksesta. Jos tuo ei ole puolueellisuutta, niin mitä se sitten on? Ja edelleen pidetään mukana Kalskeen tausta demokraattisena lakimiehenä.Kysymyshän on muutamasta oikeudenkäynnistä, joiden lopputulos olisi voinut olla suuntaan tai toiseen, ei järjestelmällisestä puolueellisuudesta.
Ei lähetetty, enkä noin esittänytkään. Keskustelin tässä yhteydessä puolueellisuudesta, en rangaistuksen kovuudesta.Minusta Halla-aho olisi pitänyt jättää tuomitsematta, mutta oikeusoppineet näkivät tällä tuomiolla ennakkopäätöksen luonteen ja olivat erimieltä. Halla-ahoa ei kuitenkaan muilutettu, hakattu tai lähetetty vankileirille.
Sanotaanko niin, että Hirvisaaren ja Halla-ahon todisteille suoritettaisiin jotakuinkin samanlainen toimenpide kuin Tiitisen listalle.Sinä väität, että mikäli Hirvisaari ja Halla-aho toisivat eduskuntaan todisteet oikeusjärjestelmän korruptiosta ja järjestelmällisestä puolueellisuudesta, ne haudattaisiin. Tämän lisäksi sinä väität, että media olisi hiljaa.
Sinulle nyt tuntuu kaikki muu olevan harhaisuutta paitsi se, että Suomen nykyinen oikeusjärjestelmä on täysin puolueeton. Se, että Suomessa on kiistatta ollut puolueellinen järjestelmä noinkin lähellä historiassa kertoo mielestäni oikeusjärjestelmämme kulttuurista. Ja sitten ykskaks, järjestelmä onkin täysin puolueeton. Niinkö? ...
...Sanotaanko niin, että Hirvisaaren ja Halla-ahon todisteille suoritettaisiin jotakuinkin samanlainen toimenpide kuin Tiitisen listalle.
Kiitos. Tämä riittää minulle. Toivottavasti et sanokaan.En ole sanonut, että nykyinen järjestelmä olisi puolueeton.
En muista käyttäneeni tuollaista termejä. Muistan kirjoittaneeni puolueellisuudesta.Sinä olet taas syyttänyt suomalaista järjestelmää täysin korruptoituneeksi.
...En muista käyttäneeni tuollaista termejä. Muistan kirjoittaneeni puolueellisuudesta.
Kiitos vastauksesta. Muistissani ei siis ollut vikaa, enkä ollut käyttänyt sen laatuisia termejä.
...Ehkä jälleen kerran osoitus siitä, että lukija tulkitsee kirjoitusta hieman eri tavalla kuin kirjoitus on laadittu. Ei siinä mitään. Sorrun sellaiseen itsekin joskus.
Minulla ei ole tuollaiseen mitään tarvetta. Pysyn kirjoituksessani. Se, miten lukija sen tulkitsee, on vaikutuspiirini ulottumattomissa.Ei vaan osoitus siitä miten kirjoittaja yrittää jälkikäteen selitellä kirjoituksiaan.
Luultavasti olit aivan oikeassa. Vasemmistoanarkistin tunnistamiseen ei tarvita lintu- eikä sienikirjaa, sen verran selkeät tuntomerkit niissä on. Jos ulkonäkö ei riitä varmaan tunnistukseen, niin viimeistään haju.Se on kenties liian jyrkästi ilmaistu, jos sanon, että Jyväskylän kirjaesittelytilaisuus on vasemmistoanarkistien järjestämä, kenties se ei sitä ole, mutta paikalla heitä kuitenkin oli - kuvien perusteella tein tällaisen päätemän.
Itse asiaa mielenkiintoisempaa on mielestäni se, että joku eduskunnassa sähköpostiviestin saaneista on katsonut aiheelliseksi jakaa asia eteenpäin medialle.Kerrotaan välillä positiivisiakin uutisia Perussuomalaisten toiminnasta. James Hirvisaari on tehnyt positiivisen esityksen:
Harja käteen!
Linkki vie IL:n sivuille.
Persut jako Brunbergin suukkoja ystävänpäivälahjaksi ohikulkijoille Rotuaarilla, sain lounaalle hyvän jälkkärin. Kiitos Persut
Kaikki vanhat ja hyvät ja iskevät nimet on vesitetty kukkahattutäteilyn tähden!
Itsekin nuo kaikki kolme mainittua tunnen juuri kyseisillä nimillä, mutta onhan joku "neekerin suukko" nyt ihan selkeästi virallisena tuotenimenä mauton ja huono.