Ruttusen oikosulku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Kyllä se aika maukas aikoinaan oli, en tiedä sitten nykyään!
vlad.
Ei se ole nykyään virallinen tuotenimi.
Kyllä se aika maukas aikoinaan oli, en tiedä sitten nykyään!
vlad.
Ei se ole nykyään virallinen tuotenimi.
Täällä ei vääriä nimi käytetä. Ne on neekerin suukkoja eikä mitään muuta!
vlad.
Tiedoksenne, että Floikkari Oy on tuomassa lisäystä jo ennalta laajaan elintarviketuoteperheeseensä. Maukkaat "Jatkoaika.comin nimimerkki Vladin kulli" -prinssinakit ovat saatavissa hyvin varustelluista ruokakaupoista vuoden kolmannella neljänneksellä.
Entäs "Jutkun savulohi" tai "Jammu-sedän tikkari" ? Maistuvia.
Urheilulehdessäkään ei enää nykyisin erikseen mainita kuinka Oulussa on nähty neekereitä, mihin tämä maailma menee.
Minun puolesta niminä voi olla ihan mitä tahansa, se ei minua hetkauta suuntaan eikä toiseen. Näissä ehdottamissasi nimissä on vain sellainen ongelma, että niillä ei ole perinnettä takana minkä tähden ihmiset niiden nimen perään haikailevat, toisin kuin neekerin suukoissa tai lakupekka-lakussa.
Ei se mikään ongelma ole, eihän perinteitä synny jos ei mitään koskaan aloiteta.
Kuten jo aiemmin mainitsin, 2000-luvun lapsille nämä nimet eivät enää ole yhtä arkea joten tuo perinne kuolee pystyyn.
Kyllä mä ihan ymmärrän sun nostalgiapointin, ei siinä mitään. Enkä itsekään oikein mahda sille mitään, että nimenomaan näillä nimillä itsekin kyseiset tuotteet/leikit tunnen. Mutta kun asiaa hieman pohtii, niin olisivathan nuo nyt melko järjettömiä sivistysvaltiossa vuonna 2013.
kun asiaa hieman pohtii, niin olisivathan nuo nyt melko järjettömiä sivistysvaltiossa vuonna 2013.
Tietyssä mielessä ymmärrän sen pointin miksi neekerin suukkojen nimi on vaihdettu mutta se minusta on jo melkoista hakuammuntaa kun kuka pelkää mustaa miestä leikin nimi on muutettu. Aiheesta on keskusteltu palstalla aiemminkin ja minulle, kuten monelle muullekin, leikin mustasta miehestä ei koskaan tullut mieleen neekeri vaan jokin sarjakuvien musta pahis. Minulle siitä tuli mieleen esim. mustakaapu Mikki Hiiren arkkivihollinen. vlad.
Eli kun intiaaneja on Suomessa niin vähän niitä saa haukkua niin paljon kuin haluaa? Tai kutsua loukkaavilla nimillä
Ihmettelin vain tuota yhtä kommenttiasi
Soinista tuli aika hiljainen poika, kun faktoista piti puhuman.
Soinille EU-jauhot suuhun suorassa l - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Itse asiassa minua ei kiinnosta se, kuka muistaa minkäkin vuoden ja kuinka tarkasti. Ei se oikeasti ole ongelma, lillukanvarsia ei tarvitse muistaa, kunhan tarkistaa faktat ennen päätöksentekoa. Sen sijaan odotan kyllä edelleen sitä, että Soini sanoisi suoraan haluavansa Suomen eroavan eurosta ja EU:sta. Tällaista suorasanaista kommenttia en muista mistään lukeneeni.
Ei kyllä yllätä, että roskalehdistö on taas löytänyt keskustelusta sen olennaisimman kohdan ja että sen joku päätti sitten tännekin laittaa.. Voiko toimittajan poliittinen puolueellisuus olla enää selvempää? Soini ja Seppänenhän tuota keskustelua veivät, eikä Backmanilta ja Sasilta saatu kertaakaan kunnollista vastausta siihen miksi Suomi ei hae helpotuksia omiin EU-maksuihinsa, ja miksi maksamme Saksan ja monen muun maan osuuksia. Sasi mainitsi solidaarisuusliitossa olemisen syyksi, mikä vahvistaa kuvaa hallituksestamme mielistelevänä p*****nnuolijana, joka aina kiltisti maksaa kaiken samalla kun muut ajavat omia etujaan. Minä taas odotan milloin nämä Sasit, Backmanit ja kumppanit suoraan tunnustavat haluavansa liittovaltion ja lopunkin Suomen oman päätäntävallan siirtämistä Brysseliin. Tällaista suoraselkäisyyttä en muista havainneeni.
No, mutta lehti tekee rahaa syöttämällä eurojehoville sitä, mitä he haluavat kuulla. Ja läpi menee, kuten näkyy.
Mitenköhän uustaistolainen yliopistoeliitti Arhinmäkineen, Anderssoneineen, Saramoineen ja Koivulaaksoineen suhtautuvat tällaiseen veljeilyyn ihan kamalien äärioikeistolaisten kanssa?
Ei tuu yllärinä, että persuleirissä nähdään kouluttautuminen elitisminä.
Sinä et selkeästi tunne kyseisiä ihmisiä, etkä edes heidän julkisuuskuvaansa. Ei tuu yllärinä, että persuleirissä nähdään kouluttautuminen elitisminä.
Eihän sieltä saa vastausta edes yksinkertaiseen kysymykseen. Ehkä heillä on liian kiire kiillottaa suosimaansa ruotsalaisen suvun vaakunasta pöllittyä symbolia.
Demokraattisen puolueen ohjelmaan kuuluu kysyä ensin kansan mielipidettä asiasta, ja siksipä on ehdotettu esim. kansanäänestyksiä.
Eikö persuja syytetä monesti yleistämisestä? Nyt kysyn sinulta mikä on tämä "persuleiri", jossa kouluttautuminen nähdään elitisminä?
...
Lisäksi ei taida ihan olla Dee:n pointti tuossa kirjoituksessa se, että kouluttautuminen olisi elitismiä. Vanhan ja uuden polven vasemmiston erot painotuksineen ovat kyllä ihan selvästi näkyvillä.
Toisin sanoen perussuomalaisten kanta tähän suhteellisen tärkeään kysymykseen muotoutuu vasta mahdollisen kansanäänestyksen tuloksen perusteella? Ja jos kansanäänestyksen tulos olisi EU-myönteinen esimerkiksi prosentein 51-49 Soini olisi Suomen EU-jäsenyyden kannalla?