Olen jo vastannut kaikkiin noihin. En jaksa toistella samaa asiaa.
Ei sinun tarvitse, sillä asia on varsin selvä, kun enemistö "omista", suurin osa "vieraista" ja kirjoittaja itsekin puhuu övervitsistä niin tämä on varsin selvä tilanne.
Täysin eri tilanne on miten tähän on reagoitu. Minun mielestäni tämä on saanut tarpeetttoman suuret mittasuhteet mutta samaan aikaa ymmärrän että tottakai näin on käynyt. Ei sen vuoksi, että kyse oli Perussuomalaisista, vaan siksi että media haistoi verta ja media ajaa vain ja ainoastaan yhtä asiaa - mediaa itse
riippumatta puoluetaustasta.
Korostan.
Riippumatta puoluetaustasta.
Tärkein asia on saada lehtiä myytyä ja linkeille klikkauksia.
Suurin osa eduskuntaryhmästä ei ole lukenut koko tekstiä vaan ovat valtamedian varassa.
Jos näin on, niin varsinaisia idiootteja ovat olleet hekin. Toki tämä on pelkkää mutuilua, sillä en usko näin idioottimaiseen toimintaa edes perussuomalaisten tasolta. Jos ei ole kärsivällisyyttä perehtyä 5 minuutin ajan johonkin blogitekstiin, niin paljonko kiinnostaa aikuisten oikeat asiakirjat sitten... näin kärjistetysti. Mutta tosiaan itse en usko tuohon.
Strutsimainen - laitan pääni maan sisään etten näe lähellä olevia leijonia - ei toimi reaalimaailmassa. Ei edes selityksenä.