Perussuomalaiset

  • 5 666 149
  • 45 026

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Aina kun joku kertoo/väittää jotain, odotan perusteluja. Odotan sinulta ja @Hermes#41 myös perusteluja. Minultakin niitä odotetaan, jos kyse on keskustelusta. Miksi muuttaisimme sääntöjä?

Koska te aloititte, perustelkaa. Minä perustelen, joita on, omat väitteeni teidän jälkeenne. Fair, kaksi yhtä vastaan.

Aikaa 20 minuuttia, koska menen silloin nukkumaan.
Nuo edellä listatut asiat ovat persu kansanedustajien puheita ja toiveita. Jos se ei riitä perusteluksi niin en voi sille mitään.

Mitä muuta vaadit perusteluiksi? Googleta persujen kovimman ytimen ulostulot vaikka viiden vuoden ajalta, niin asiat alkaa sinullekkin avautumaan. Vai väitätkö, että esim. Mäkelän rasistiset ulostulot ei ole persujen linjaa? Kyllä on, ei kannata olla sinisilmäinen näiden ääripuolueiden kanssa.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nuo edellä listatut asiat ovat persu kansanedustajien puheita ja toiveita
Eivät sellaisina kun sinä ja @Hermes#41 ne esitätte - ilman perusteluita.

Minulle on kerrottu, että tällainen vastaus ei käy perustelusta.
Mäkelän rasistiset ulostulot ei ole persujen linjaa?
Miten Mäkelä on ulostullut rasistisesti?

ei kannata olla sinisilmäinen näiden ääripuolueiden kanssa.
Olen samaa mieltä, mutta mitä tekemistä tällä on persujen kanssa? "Ääriajattelua" on käsittääkseni eri puolueiden kannattajissa, mutta ovatko puolueet "äärijotain"?

Eli ette sitten yhteistuuminkaan löytäneet perusteluja väitteillenne.
Kiitos ja hyvää yötä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös