Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tämä on kyllä huvittavaa, että tuollaista kieltä mitä käytetään ihan normaalisti kavereiden kesken "jos olisin diktaattori, niin..." pidetään jotenkin pöyristyksen aiheena.Ainakin tuo diktaattorina toimimisen toivominen on ihan tyhjä arpa, kyseessä on sanonta mitä kaikki käyttää.
Kansanedustajaksi hän on tullut vasta 2019, ja tuo on kirjoitettu paljon ennen sitä. Tausta on ensihoitaja ja poliisi, siinä varmaan näkee kaduilla asioita jotka pistää purkautumaan kyseenalaisestikin netissä jos on ajattelematon. Ja ajattelematon hän on ollut pitkään, kun sinisilmä kommentti on poistettu vasta nyt. En oikein usko että kyse on rasismista, vaan realiteeteista mitä poliisit näkee, mutta mistä nyky-yhteiskunnassa ei saa puhua.
Itse antaisin Rantaselle mahdollisuuden, ja jos virassa tullee pöljäilyjä niin sitten katsotaan erikseen.
Ilmeisen moni poliisi on persu, sitä voi miettiä miksi.
Sanon tässä nyt ihan heti, että olen vitsaillut natsiteemaisesti. Käyttänyt usein, ja käytän varmasti tulevaisuudessakin ilmausta Arbeit macht frei tarkoittamaan, että työnteko kuntouttaa. Toivonut eri kysymyksiin "lopullista ratkaisua".
Lisäksi olen vaatinut, että laittomista lakkotoimista päättäneille tulisi henkilökohtaisesti maksettavaksi jättisakot. Liitothan eivät lakia riko vaan ihmiset. Tuokin mielipide lienee tulkittavissa lapualaiseksi. Kamalinta on, että olen sitä mieltä yhä.
Ai että! Siihenkö se ministeriura nyt tyssää?
Eikä näitä esiin kaivavat tahot oikeasti ymmärrä, että tuollainen vain lisää samaistuttavuutta kansan keskuudessa näihin Rantasiin? Että suurin osa ihmisistä pitää alhaisena tekona lapsena esiintymistä ja siihen täysin ymmärrettävänä reaktiona termiä "partalapsi".
Junnilan case oli aivan toinen juttu, mutta nyt olisi viisainta keskittyä politiikkaan vuoden 2023 tilanteesta käsin.