Koskeeko tämä vaalilupausten unohtamisoikeus kaikkia oppositiopuolueita vai onko tässä joku %-raja, jonka jälkeen voi tehdä jotain, jota alemmalla kannattuksella ei saa tehdä?
Rehtinä ja suoraselkäisenä miehenä varmaan seisot edelleen tämänkin viestisi takana?
Niinhän se on ja käyttäytyy ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin puolueet. Kyllähän minä sen ymmärrän ja osasin odottaakin huomattavasti sovittelevampaa linjaa kunhan kansalta on saatu äänet taskuun. Paskempi homma niille PS:n äänestäjille, jotka kuvittelivat jotain muuta.
Tottakai minä vittuilen täällä minkä kerkeän ja nimittelen Soinia seteliselkärankaiseksi hallitushimoiseksi takinkääntäjäketkuksi. Niin olet tehnyt sinäkin kuluneen vaalikauden eli kestä nyt vain vittuilu kuin mies äläkä rupea jamessuomalaisen tapaan ruikuttamaan. Lupaan nimittäin vittuilla kaikista rikotuista vaalilupauksista, lehmänkaupoista, kompromisseista ja kaikesta muusta mistä vain pääsen vittuilemaan ja tarvittaessa kaivella sinun vanhoja viestejäsi esiin ja naureskella kuinka kiemurtelet ja yrität epätoivoisesti selitellä asioita parhain päin. Olethan ollut varmaan eniten päättyneellä vaalikaudelle PS:n puolesta meteliä pitänyt nimimerkki, joka ensi kuussa onkin hallituspuolueen kannattaja...
En yhtään ihmettele muistamattomuuttasi sillä sen verran yksiselitteinen oli kysymys ja vastaus siihen oli hyvin selvä ja yksisanainen.
Kyllä Vihreät pystyi ainakin duunarin elämästä helvettiä tekemään alle 10 prosentilla ja eritysvapautuksilla vastuistaan. Ja nythän kärsivät siitä vaaleissa. Kärsiikö Persut näistä, niin se nähdään 2015.
No, eihän Jyrki mitään palkankorotuksia edes luvannut teidän Kokoomuslaisten mielestä, joten se oli näin sairaanhoitajan puolisona ihan kiva korotus Jyrkiltä, kiitos vaan!
Sen kuin vittuilet vaan. Tottakai sitähän tämä on, vittuilua puolin ja toisin. Mutta naurattaa vaan, että te olette vittuilleet tässä esim. Tony Halmeen jälkeisten vaalien tulevasta romahduksesta. Tuli kaksi edustajapaikkaa lisää, vaikka Soininkin paikka piti olla vaarassa. Koko ajan muutenkin on asetettu uusia romahdusansoja, mutta niin vain Soini joukkoineen porskuttaa eteenpäin. Tottakai olen vittuillut vihreistä veroista, kun niitä maksankin ja olen sen tuntenut nahoissani. Katsotaan nyt tuleeko muutosta, jos Soinista elinkeinoministeri tulee.
Mutta älä huoli, kyllä täälläkin katsotaan, miten rakkaan Jyrki-boysi yyberporvari-linja muuttumaan.
Täytyypä ruveta kaivelemaan vanhoja juttujasi, mitä nyt tässä ehtii tutkimaan. Nyt en juuri ehdi, niin nyt ehdit vielä poistelemaan juttujasi, niin kuin kunnon Kokoomuslainen tekee.