Realcowboy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
^Onko Ari Ampuja saanut pinnarilaista vaikutteita?Vielä ei sentään ole ehdotettu vuosien 1946-1948 "pinnarilakia" työvoimapulan ratkaisuun. Aiheeseen liittyvä gradu.
^Onko Ari Ampuja saanut pinnarilaista vaikutteita?Vielä ei sentään ole ehdotettu vuosien 1946-1948 "pinnarilakia" työvoimapulan ratkaisuun. Aiheeseen liittyvä gradu.
Niin, siis on mennyt hämmästyttävän hyvin, se on totta - mutta epäilen että jossain vaiheessa tuuri vain loppuu meidän suhteemme. Toki se myös on täysin totta, ettei ero ole realistinen: jos se koskaan tulee tapahtumaan niin joko siinä vaiheessa, kun perustetaan oikea valuutta-alue tai sitten jossain kaaoksessa ja hallitsemattomasti.
Tätä tyyppiä on varmaan hyvä käyttää keppihevosena vaalityöhön. Varmaan sellaista parempaa ideologiaa kouluihin.
En ymmärrä mitä Perussuomalaiset hakevat samaistumalla tähän "papinpoikaan" (pitää blogia papinpoika.com, sakeaa tavaraa), oppilaan isään, joka on kiusaamisen takana.
Kyse ei ole sananvapaudesta vaan opettajien kiusaamisesta. En tiedä onko yksikään Perussuomalaisten ehdokas perehtynyt tapaukseen vai onko tämä heistä vaan hassun hauskaa viisastelua. Olen opettajana kohdannut tämän tyyppisiä tapauksia, paljon turhaa työtä ja lapsen pahaa oloa.
Twiitistä voi lukea koko tarinan, Wilma viestittelyä myöden.
Pitääkö koulun muuttaa opetustaan, jos jonkun oppilaan isä on persujen ihailema kiihkouskovainen homofobiootikko?Koko kohulta olisi vältytty, kun koulu ei olisi ollut niin tyhmä, että teetätti oppilailla sateenkaarivärisiä kasseja. Etenkin kun miettii, että tiesivät, että tuo oppilas on luokalla. Koulu taisi luoda tämän skandaalin täysin tahallaan.
Oliko koulun tehtävänanto tehdä sateenkaaren värinen kassi? Minä ainakaan en lukemastani ole tuota löytänyt. En siis väitä, että ei ollut, mutta mistä tuo tieto löytyy, jos noin oli?Koko kohulta olisi vältytty, kun koulu ei olisi ollut niin tyhmä, että teetätti oppilailla sateenkaarivärisiä kasseja. Etenkin kun miettii, että tiesivät, että tuo oppilas on luokalla. Koulu taisi luoda tämän skandaalin täysin tahallaan.
Kuten @MacRef tuossa kysyy, niin missä on sanottu että koulu olisi teettänyt sateenkaarivärisiä kasseja? Tuon pitkän kuvakaappausketjun perusteella nimenomaisesti oppilas "olisi halunnut tehdä kassiin sateenkaarilipun, jonka päällä on rasti" lisäteksteineen. Opetussuunnitelmassa on ollut kassi vapaavalintaisella kirjontatyöllä ja kun oppilas ei ole saanut toteuttaa (iskän antamaa) homofobista tuotosta niin protestina sitten halunnut palauttaa pelkän mustakankaisen kassin ilman kirjontoja, mikä ei ole sitten ollut myöskään riittävä.Koko kohulta olisi vältytty, kun koulu ei olisi ollut niin tyhmä, että teetätti oppilailla sateenkaarivärisiä kasseja. Etenkin kun miettii, että tiesivät, että tuo oppilas on luokalla. Koulu taisi luoda tämän skandaalin täysin tahallaan.
En oo kohun joka käännettä seurannut ja tuo tietoni vaikuttaa kuitenkin olevan kuitenkin vain nettihuhu. Alkuperäislähde saattaa olla tämä twiittiketju tai saattaa olla olemattakin.
Saa kumota tai vahvistaa, jos parempaa lähdettä löytyy.
Pälve ja perussuomalaiset tuntevat heikosti asiaan liittyvää juridiikkaa. Tuollaisen kassin tekeminen voidaan hyvin kieltää yhdenvertaisuutta loukkaavana häirintänä ja/tai opetussuunnitelman vastaisena.
Koko kohulta olisi vältytty, kun koulu ei olisi ollut niin tyhmä, että teetätti oppilailla sateenkaarivärisiä kasseja. Etenkin kun miettii, että tiesivät, että tuo oppilas on luokalla. Koulu taisi luoda tämän skandaalin täysin tahallaan.
Lue itse mun viestejä niin ei tarvitse keksiä, mitä niissä lukee.Onko nyt niin, ettei oppilaat saa piirtää sateenkaaria ilman että ne yhdistetään seksuaalivähemmistöihin? Tai sateenkaaren värisen kangaspalan upottaminen käsityöhön ilman öyhöttämistä on mahdotonta?
Luitko linkittämääni twitter lankaa, jossa oli kodin koulun välinen Wilma viestittely? Jos et, niin suosittelen lukemaan.
Lue itse mun viestejä niin ei tarvitse keksiä, mitä niissä lukee.