Minä olen niin vähän aikaa ollut palstalla, etten muista millaista se oli kun ne sinulta loppuivat.Näin se aina tuntuu menevän, kun ne asia-argumentit sinulta loppuu.
ps. et sinä nytkään niitä kumonnut, vaan aloit vinkumaan jostain asenteesta.
Minä olen niin vähän aikaa ollut palstalla, etten muista millaista se oli kun ne sinulta loppuivat.Näin se aina tuntuu menevän, kun ne asia-argumentit sinulta loppuu.
Mistä 50% johtuu tutkimusten mukaan taustakuormituksesta, eli Venäjä, Puola yms. saastutuksesta mikä ajautuu sinne.Mitä nyt Itämeren Suomea reunustavat osat Pohjanlahtea lukuun ottamatta ovat kyllä kauheassa kunnossa. Varsinkin Saaristomeren Suomi on itse pilannut.
Mistä 50% johtuu tutkimusten mukaan taustakuormituksesta, eli Venäjä, Puola yms. saastutuksesta mikä ajautuu sinne.
Varmasti on, mutta niin on merkittävä se ravinnekuorma muualtakin. Mutta hei mä tiedän, Suomi hoitaa oman pesän ja muidenkin pesän ja suomalaisten veronmaksajien rahoilla. Ai himpura niinhän minä unohdin, että ollaan jo tekemässä kun Pietariin puhdistuslaitosta ja Puolassa jotain ihme touhuja. Onneksi me ollaan niin solidaarisia, että rikkaampien ei tarvitse välittää touhuistaan ja se pieni Suomi maksaa ja korjaa muidenkin sotkut. Sitten joku vielä kuvittelee, että ilmastonmuutos pysäytetään koska jotain Kiinaa kiinnostaa, kun ei paljon lähempiä maita kiinnosta edes oma takapiha. Onneksi on suomalainen veronmaksaja.Mutta silti suomalaisen maatalouden ravinnekuorma on tosi merkittävässä osassa erityisesti Saaristomerellä.
Varmasti on, mutta niin on merkittävä se ravinnekuorma muualtakin. Mutta hei mä tiedän, Suomi hoitaa oman pesän ja muidenkin pesän ja suomalaisten veronmaksajien rahoilla. Ai himpura niinhän minä unohdin, että ollaan jo tekemässä kun Pietariin puhdistuslaitosta ja Puolassa jotain ihme touhuja. Onneksi me ollaan niin solidaarisia, että rikkaampien ei tarvitse välittää touhuistaan ja se pieni Suomi maksaa ja korjaa muidenkin sotkut. Sitten joku vielä kuvittelee, että ilmastonmuutos pysäytetään koska jotain Kiinaa kiinnostaa, kun ei paljon lähempiä maita kiinnosta edes oma takapiha. Onneksi on suomalainen veronmaksaja.
Hämeenlinnassa talvella (kielteisen päätöksen saaneen) turvapaikkahakijan surmatuksi tullut nuori nainen oli ilmeisesti pilkannut kuinka kantasuomalaiset eivät ole häntä varten ivaten meitä kantasuomalaisia nuoria miehiä.
Hän ei kuulemma pelännyt seurustella turvapaikanhakijan kanssa.
Onhan se ensiksi harmillista rasismia sillä tavalla ivata meitä pelkän kansalaisuuden perusteella.Mitenkäs tuo on ivaamista, jos joku henkilö ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut seurustelemaan ihmisten kanssa, jotka eivät häntä kiinnosta? Se, että sinut nyt on ilmeisesti karsittu siitä poolista pois, niin ei kai ole ivaamista?
No Jeesus mikä lahjamaali Citylle.
Mutta silti suomalaisen maatalouden ravinnekuorma on tosi merkittävässä osassa erityisesti Saaristomerellä.
Edit. Vähän aiheen ohi, mutta Hesarissa oli mielenkiintoinen juttu juuri fosforin sitomiseen liittyen erityisen rehevöityneellä matalalla lahdella jossain päin Naantalia .
Varmaan Soini päästi sen puettuaan persupaidan päälleen.Neekerikö siellä meni maalin tekemään?
Syytä onkin, teollisuus omat tapansa jo hetki sitten korjasikin. Maatalous on edelleen suurin syyllinen myös sisävesien rehevöitymisiin.Suomalainen maatalous tekee paljon asioita tuon ravinnekuorman eteen. Osittain ihan johtavassa asemassa kehityksessä.
Tässä esimerkki ehkä suurimman kotimaisen visioista ja jo tehdyistä asioista maataluoden kehittämiseksi
"Haters gonna hate". Menee ehkä aiheesta ohi, muttei sen enempää kun keskustelukaan.
Siellä on perheen älykkölapsi, Ville Tavio vauhdissa tvintterissä. Alkaa vaikuttaa päivä päivältä todennäköisemmältä, että Huhtasaari ei ole perheen ainoa tutkintonsa ostanut / plagioinut sankari.
Suomella on koronakriisi ja talouskriisi. Kummankaan hoitoon persuille ei ole ollut kunnon eväitä edes oppositiopolitiikassa
Muillako sitten on? Eiköhän Persut kerro koko ajan, mitkä ovat eväät Suomen talouden nousulle...
Juu persuilla on yksi ratkaisu kaikkiin ongelmiin, enkä nyt puhu keskiketterästä tai hyttysmyrkystä.
Suurin juttu mistä esim. Jussi puhuu aina on se, että suomalaiset tulisi saada töihin ja kansalaisista tuottava osa järjestelmää. Rahaa enemmän taskuun, kulutusta enemmän jne.
Syytä onkin, teollisuus omat tapansa jo hetki sitten korjasikin. Maatalous on edelleen suurin syyllinen myös sisävesien rehevöitymisiin.
Maahanmuutto on aina helppo nostaa tähän, mutta se ei ole se syy. Maahanmuutto ja sen "laittoman" maahanmuuton kaitseminen on yksi aganda, mutta ei sillä taloutta pelasteta.
Suurin juttu mistä esim. Jussi puhuu aina on se, että suomalaiset tulisi saada töihin ja kansalaisista tuottava osa järjestelmää. Rahaa enemmän taskuun, kulutusta enemmän jne.
Mutta Ylilaudalla oli uhrin Facebook-päivityksiä joissa oli ivallisesti puhunut suomalaisista miehistä.
Lisäksi saattaa olla eräskin suomalaisen miehen tekemä somevuodatus jossa kerrotaan miten suomalaiset akat ne on ylpeitä ja pihtaa ja rumiakin ovat perkeleen lehmät, että hyvä vaan kun saa hakea thaikuista vaimon.Kun luet omia päivityksiäsi, voit päästä jonkin verran jyvälle siitä, miksi joku saattaa joskus puhua ivallisesti suomalaisista miehistä.
Suomalainen maatalous tekee paljon asioita tuon ravinnekuorman eteen. Osittain ihan johtavassa asemassa kehityksessä.
Tässä esimerkki ehkä suurimman kotimaisen visioista ja jo tehdyistä asioista maataluoden kehittämiseksi
"Haters gonna hate". Menee ehkä aiheesta ohi, muttei sen enempää kun keskustelukaan.
Ei kun tämä on vain fakta, jota valtamedia yrittää kovasti peitellä. Taas persuja sorretaan ja sananvapaus. Onneksi sataa kuitenkin persujen laariin.Lisäksi saattaa olla eräskin suomalaisen miehen tekemä somevuodatus jossa kerrotaan miten suomalaiset akat ne on ylpeitä ja pihtaa ja rumiakin ovat perkeleen lehmät, että hyvä vaan kun saa hakea thaikuista vaimon.
Onhan se ensiksi harmillista rasismia sillä tavalla ivata meitä pelkän kansalaisuuden perusteella.
Mutta Ylilaudalla oli uhrin Facebook-päivityksiä joissa oli ivallisesti puhunut suomalaisista miehistä.