Perussuomalaiset

  • 5 402 137
  • 43 523

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, jos otetaan tuo näkökulma, olet tietysti oikeassa. Huhtasaarella on puolueessa omat kannattajansa, mutta puolueen yleisemmän suosion ja uskottavuuden kannalta Huhtasaari pj:nä olisi aika karmea skenario.
Persuista tulisi vaaraton puolue siinä vaiheessa, veikkaan. Vähän kuin naispuolinen Tony Halme on Huhtasaari. Harmittavasti tämä on ilmeisesti ymmärretty myös Halla-ahon toimesta.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tarkoitatko ettei Perussuomalaisissa ole systemaattista naisvihaa, Perussuomalaisten politiikoissa ei ole naisvihamielisiä edustajia, vai Perussuomalaisten äänestäjistä ei löydy naisvihamielisiä henkilöitä?
En pidä sitä mahdottomuutena etteikö Perussuomalaisten äänestäjistä löytyisi naisvihaajia. Valitettavasti sellaisiakin ihmisiä Suomesta löytyy. Perussuomalaisten kansanedustajista sen sijaan tuskin löytyy. Perussuomalaiset nimenomaan ajavat naisille turvallista politiikkaa. Kun turvapaikkapolitiikkaa on Suomessa paremmassa kunnossa, on myös naisten turvallisempaa oleskella Suomessa. Valitettavan monta naista on saanut surmansa tai tullut raiskatuksi vastuuttoman turvapaikkapolitiikan takia. Onneksi Perussuomalaiset haluavat tehdä tälle lopun.

Minä en ole nainen, joten minulle vastuuttoman turvapaikkapolitiikka ei ole niin vaarallista. En halua kuitenkaan itsekeskeisesti ajatella mikä on minulle parasta vaan haluan ajatella mikä on Suomen valtion ja suomalaisten etujen mukaista.
Halla-ahohan tunnetaan ainakin siitä, että on välillä rakastanut naisia vähän liiankin kanssa.
Yksityisasioiden puominen kertoo valitettavasti siitä, että ei ole argumenttejä Halla-ahon ajamaa politiikkaa vastaan. Kaikki tietävät, että väärin hän on tehnyt, mutta Suomen valtion kannalta onneksi vain yksityiselämässä.

Mielenkiintoinen ajattelutapa kuitenkin, että Halla-ahon kohdalla on hyvä mainita pettäminen, mutta Touko Aallon kohdalla ei. Kaksinaismoralismi nostaa päätää valitettavasti tässäkin asiassa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En pidä sitä mahdottomuutena etteikö Perussuomalaisten äänestäjistä löytyisi naisvihaajia. Valitettavasti sellaisiakin ihmisiä Suomesta löytyy. Perussuomalaisten kansanedustajista sen sijaan tuskin löytyy. Perussuomalaiset nimenomaan ajavat naisille turvallista politiikkaa. Kun turvapaikkapolitiikkaa on Suomessa paremmassa kunnossa, on myös naisten turvallisempaa oleskella Suomessa. Valitettavan monta naista on saanut surmansa tai tullut raiskatuksi vastuuttoman turvapaikkapolitiikan takia. Onneksi Perussuomalaiset haluavat tehdä tälle lopun.

Äläpäs nyt taas vitsi, kun et oikeasti ihan noin tyhmä ole.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toi Putkonen on kyllä surullinen ja vastenmielinen tyyppi vaikka ei tietäisi edes hänen taustojaan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
”Ano Turtiaisen twiitti ei edistänyt tavoitteitamme, joten siksi päädyimme tähän ratkaisuun.
-Riikka Purra, A-Studio 15.6.2020
Eli Turtiaisen twiitti olisi Purran mielestä ollut ihan ok, jos se olisi edistänyt puolueen tavoitteita. Hyi helvetti.

Tajusitkohan itsekään mitä kirjoitit. Tuo on aika yksiselitteisesti sanottu, ettei twiitin viestiä hyväksytty.

Paha haju taitaa olla haistajan nenässä tällä kertaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perussuomalaiset nimenomaan ajavat naisille turvallista politiikkaa. Kun turvapaikkapolitiikkaa on Suomessa paremmassa kunnossa, on myös naisten turvallisempaa oleskella Suomessa.
Minä en ole nainen, joten minulle vastuuttoman turvapaikkapolitiikka ei ole niin vaarallista.
Voi luoja paratkoon... ja antaa anteeksi. Minä olen nainen ja olen vahvasti sitä mieltä että ei se naisten turvattomuus ja seksuaalinen hyväksikäyttö muutu mitättömäksi uhkaksi jos väärän väriset ja väärää uskontoa edustavat henkilöt saadaan täältä pois. Merkitys on melkein mitätön.

Kyllä minua ihan puistattaa ajatus siitä että Tahdon sanomalla nainen antaa jonkin mandaatin ottaa seksiä silloin kun mies haluaa (Hankamäen tutkimus&kirja). Kyllähän persut on tuosta kirjasta irtisanoutunut joo... kun siitä kohua tuli. Itse olen tullut parisuhteessa raiskatuksi eikä kyse ollut siitä että pihtaan (kuten Hankamäki esitti) vaan väkisin ottaminen kiihottu miestäni... Enkä voinut enää mitään muuta kuin alistua ja kestää piina kun se on pian ohitse.

Olen ystävieni (naisia) kanssa jutellut asioista eikä meillä kellään ole pelkoa islamin uskoisia ja ulkomailta tulleita kohtaan... Eikä kukaan meistä kuulu ns. vihervasemmistoon (äänestyspäätösten perusteella)... vaikka joku niin haluaisi esittää. En kiellä etteikö jotkut heitä (muslimeja) pelkäisi ja ettei siihen ole mitään syytä. Jokainen kokee asiat niin kuin oma konteksti antaa myöten. Liika pelottelu jotain tiettyä ihmisryhmää vastaan on väärin jos se mitätöi toisen ihmisryhmän uhan. Halusin vain kertoa ettei kaikki naiset koe uhkana omaa rotua tummempia ja islamin uskoisia miehiä. "Omiaan" tässä on itse saanut pelätä ja inhota. Enkä silti ole koskaan miehiä vihannut. Vaikka sellaiset on minut raiskannut.

Edit. Sekava tilitys tästä nyt tuli vaikka muka yritin olla rationaalinen. Harmitti vaan se että @Zoidberg esitti että Persut suojelee naisia... vaikka "oma" ajatushautomo julkaisi kirjan jossa kerrotaan että raiskaus on OK jos ollaan naimisissa. Tai se ei ole raiskaus kun on kerran sanottu Tahdon. Kuuluu asiaa antaa aina...
 
Viimeksi muokattu:

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Puhui järkeviä ja Halla-ahohan on älykäs. Luulisi häntä välillä vituttavan rankasti olla tuon hölmöläislauman johtaja. No se hinta Halla-ahon on vallanhimostaan maksettava.

Tuosta sakista ei ole hallitukseen, tai jos joku heidät erehtyy sinne ottamaan, niin tuskin kestävät edes edelliskerran kahta vuotta pitempään.

Katsomosta on niin helppo huudella ja luoda kuvitelmaa jostain EU-erosta ja rajojen sulkemisesta, vaan kun päästään vastuuseen niin totuus iskee päin kasvoja.

Joillekin tällainen puhe tietenkin menee läpi. Aika rumasti minulta sanottu tämä seuraava lause kieltämättä mutta kukaan tuntemani PS:n äänestäjä ei ole kovin suurella järjellä siunattu näin niinkin arkielämässä..
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Voi luoja paratkoon... Minä olen nainen ja olen vahvasti sitä mieltä että ei se naisten turvattomuus ja seksuaalinen hyväksikäyttö muutu mitättömäksi uhkaksi jos väärän väriset ja väärää uskontoa edustavat henkilöt saadaan täältä pois. Merkitys on melkein mitätön.

Halusin vain kertoa ettei kaikki naiset koe uhkana omaa rotua tummempia ja islamin uskoisia miehiä.
Ihonväri ei ole se seikka miksi turvapaikkahakijat ovat naiselle vaarallisempia kuin me kantasuomalaiset miehet noin keskimäärin. Sen sijaan islam ja Lähi-Itä ovat niin mieskeskeisiä kulttuureja, joissa kaksi sukupuolta ovat miehet ja synnyttäjät/rakastajat. Koska kulttuuri itsessään hyväksyy jo naisen hyväksikäytön, on Lähi-Idästä tulleiden yksilöiden hankala muuttaa ajatusmaailmaansa. Kun lähi-itäläinen kulttuuri toitottaa jo vauvasta pitäen sitä, että naisen arvo on huomattavasti heikompi, niin sitä ajatusmaailmaa kannetaan monesti koko elämän ajan. Tämän takia kenties turvapaikanhakijat kuvittelevat, että heillä olisi oikeus täällä raiskata.

Meillä on Suomessa jo ollut aivan liian monta uutisointia aiheesta, kuinka turvapaikanhakija on surmannut/raiskannut suomalaisen naisen. Yksikin tapaus on liikaa puhumattakaan kymmenistä tapauksista. Merkitys ei ole siis missään nimessä mitätön.

Hämeenlinnassa talvella (kielteisen päätöksen saaneen) turvapaikkahakijan surmatuksi tullut nuori nainen oli ilmeisesti pilkannut kuinka kantasuomalaiset eivät ole häntä varten ivaten meitä kantasuomalaisia nuoria miehiä. Hän ei kuulemma pelännyt seurustella turvapaikanhakijan kanssa. Jos me yhteiskuntana yhdessä kykenisimme varoittamaan tällaisesta vaarasta isommalla äänellä, niin kenties tuo nuori viaton naisenalku olisi vielä elossa.

Toivon sinulle mahdollisimman turvallista elämää, ja olen äärimmäisen pahoillani sinuun kohdistuneesta seksuaalisesta väkivallasta. Tietenkin ja valitettavasti myös suomalaisissa miehissä on raiskaajia, mutta meidän kulttuurissa se ei ole hyväksyttävää eikä se ole läheskään niin yleistä kuin toisessa kulttuurissa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietenkin ja valitettavasti myös suomalaisissa miehissä on raiskaajia, mutta meidän kulttuurissa se ei ole hyväksyttävää eikä se ole läheskään niin yleistä kuin toisessa kulttuurissa.

Ja Perussuomalaisiinhan tämä asia liittyy mm. sillä tavalla, että perussuomalaisessa kulttuurissa on enemmän ok raiskata kuin esim. vihervasemmistolaisessa kulttuurissa. Tämä näkyy mm. ihan raiskaustuomioita tutkailemalla. Toki myös puheiden ja kirjoitusten tasolla.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja Perussuomalaisiinhan tämä asia liittyy mm. sillä tavalla, että perussuomalaisessa kulttuurissa on enemmän ok raiskata kuin esim. vihervasemmistolaisessa kulttuurissa. Tämä näkyy mm. ihan raiskaustuomioita tutkailemalla.

Lisätietoja tästä, sinulla kun on varmasti kättä pidempää tilastotietoa esittää väitteesi tueksi?
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se on aina niin huvittavaa, kun perussuomalaiset miehet tulee kertomaan, että miten naiset pelkää täällä Suomessa raiskaavia mamuja. Jostain syystä naiset ovat kuitenkin selkeänä vähemmistönä ko. puolueen äänestäjäkunnassa. Persuille ei tunnu myöskään olevan ongelma se, että suomalaiset miehet ovat miltein pahimpia naistenhakkaajia koko EU:ssa.

Mikähän tähän voisi olla syynä?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jostain syystä myöskään Putkonen ei ole tästä ongelmasta puhunut niin kovaäänisesti.
 

Yabada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hämeenlinnassa talvella (kielteisen päätöksen saaneen) turvapaikkahakijan surmatuksi tullut nuori nainen oli ilmeisesti pilkannut kuinka kantasuomalaiset eivät ole häntä varten ivaten meitä kantasuomalaisia nuoria miehiä. Hän ei kuulemma pelännyt seurustella turvapaikanhakijan kanssa. Jos me yhteiskuntana yhdessä kykenisimme varoittamaan tällaisesta vaarasta isommalla äänellä, niin kenties tuo nuori viaton naisenalku olisi vielä elossa.
Aika karseaa haudalla tanssimista, vaikka sitä jotenkin yritit vältellä ja piilotella rivien väliin. Älä viitsi mutuilla ja valehdella asioista, mistä sinulla ei selvästi ole mitään faktaa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Minulle Perussuomalaiset näyttäytyy puolueena, jolle naisen raiskaus on ihan ookoo kunhan se tapahtuu avioliitossa ja tekijä on suomalainen. Naisen perseen puristelu on myöskin ihan ookoo jos suomalainen kännissä ja läpällä vähän puristaa, sehän on vaan sen merkki, että nainen on viehättävä ja sen pitäisi ottaa se kohteliaisuutena. Mamu taas jos moiseen hirvittävään rikokseen syyllistyy niin vankilan kautta pois maasta tollaset rikolliset!

Ehkä kannattaisi maahanmuuttokririikissä siirtää painopiste pois mamujen raiskaamisista johonkin muuhun, esim sossutukien väärinkäyttöön. Siellä on kuitenkin Putkonen ja Hakkarainen puolueessa, ja siihen päälle vielä tuon "tutkimuksen" julkaisu, niin raiskaus syytökset vaikuttaa kohtuu kaksinaamaiselta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Minulle Perussuomalaiset näyttäytyy puolueena, jolle naisen raiskaus on ihan ookoo kunhan se tapahtuu avioliitossa ja tekijä on suomalainen. Naisen perseen puristelu on myöskin ihan ookoo jos suomalainen kännissä ja läpällä vähän puristaa, sehän on vaan sen merkki, että nainen on viehättävä ja sen pitäisi ottaa se kohteliaisuutena. Mamu taas jos moiseen hirvittävään rikokseen syyllistyy niin vankilan kautta pois maasta tollaset rikolliset!

Ehkä kannattaisi maahanmuuttokririikissä siirtää painopiste pois mamujen raiskaamisista johonkin muuhun, esim sossutukien väärinkäyttöön. Siellä on kuitenkin Putkonen ja Hakkarainen puolueessa, ja siihen päälle vielä tuon "tutkimuksen" julkaisu, niin raiskaus syytökset vaikuttaa kohtuu kaksinaamaiselta.
On se raiskaus ja tappokin ok kunhan tapahtuu suvakille. Itse asiassa osa edustajistosta ja etenkin kannattajistosta on semmoista ääneen toivonutkin.
 
Luetun ymmärtäminen on kovin vaikeaa suomalaisille, jotka lukevat Jussin juttuja ja pahoittavat siitä mielensä.

Ei sillä, ei Jussin kannattaisi ihan kaikkea lähteä sanomaan, eikä nostamaan esille, mutta kertoo paljon myös lukijoista kuinka tulkitaan sanomisia.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Puhumattakaan vähemmistöistä, esim. homoista.
Onhan niillä homo edustajana. Ja varmasti löytyy jostain päin afrikkalaistaustainen persuja äänestävä ihminenkin niin voidaan sanoa, että ei persut oo rasisteja. Vähemmistöt on ihan ookoo kunhan on hiljaa eikä vaadi samoja oikeuksia kuin muut.
 

Janders

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuolta @msg jakamasta twiittikeskustelusta löytyi hyvä kommentti:
Jos joku ois silleen 5 vuotta sitte sanonu, että tulee päivä jolloin Halla-Ahoa kuvaillaan maltilliseksi niin en ois ihan uskonu

Puoluejohtajana Halla-aho on joutunut lieventelemään puheitaan, mutta ei sovi unohtaa minkälainen öyhöttäjä siellä maskin takana piileksii. Kuten monet ovat täällä huomioineet, Halla-aho pyrkii ylläpitämään kulissia kylmänä ja rauhallisena järjen äänenä, joka sanoo asiat niin kuin ne ovat. Hän on onnistunut rakentamaan illuusion asiantuntijuudesta ja rationaalisuudesta. Tällaiset henkilöt ovat moninkerroin vaarallisempia kuin pää punaisena neekeriä huutavat kuulapäät.

Edit. "kulissia" lisätty
 
Viimeksi muokattu:

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ehkä kannattaisi maahanmuuttokririikissä siirtää painopiste pois mamujen raiskaamisista johonkin muuhun, esim sossutukien väärinkäyttöön. Siellä on kuitenkin Putkonen ja Hakkarainen puolueessa, ja siihen päälle vielä tuon "tutkimuksen" julkaisu, niin raiskaus syytökset vaikuttaa kohtuu kaksinaamaiselta.
Tietenkin sosiaalitukien väärinkäyttökin on iso ongelma turvapaikkahakijoiden keskuudessa, mutta huomattavasti pahempi on toisten ihmisten julma satuttaminen.

On se raiskaus ja tappokin ok kunhan tapahtuu suvakille. Itse asiassa osa edustajistosta ja etenkin kannattajistosta on semmoista ääneen toivonutkin.
Ainahan voi sanoa mitä haluaa, mutta sanomisille pitäisi olla näyttöä. Kuten mainitsin jo Hämeenlinnan brutaalissa surmassa, oli uhri ns. "suvakki". Silti valitettavasti vain Perussuomalaiset olivat ainoa puolue joka nosti asian esille vihervasemmiston ollessa täysin hiljaa!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisätietoja tästä, sinulla kun on varmasti kättä pidempää tilastotietoa esittää väitteesi tueksi?

Minulla on sellainen tieto, että Vihreiden tai Vasemmiston aktiivisissa toimihenkilöissä ei olisi raiskaustuomioita saaneita, kun taas Perussuomalaisissa on. Onko sinulla toisenlaista tietoa?

Kulttuuristahan sitten taas kertovat nämä näkemykset ja nostot, joita tässä on eri kanavissa otettu esiin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sanomisille pitää olla näyttöä joten pistäpä näyttöä kehiin: mihin nämä kirjoituksesi Hämeenlinnan surmasta perustuvat?
Kyllähän sen naisen naamakirja jutut pyöri ylilaudalla yms. aikoja sitten kun tämä paljastui. Niissä se haukkui kaikki rasistit ja kertoili miten ihana mies sillä on ja ettei tulisi mieleenkään ottaa mitään suomalaista. En ala linkittelemään, mutta onhan tästä pitkä ketju esim. murha.infossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös