Näinhän se sosiaalitoimikin toimii.
Niinhän minä sanoin. Olin siis samaa mieltä kanssasi.
Näinhän se sosiaalitoimikin toimii.
Ja tällä oli tarkoitus mikä?
Minä puhuin Suomesta ja sen luvuista, joita tuossa lainaamassani viestissä niin kivasti oman agendan ajamiseksi väännettiin.
Niinhän minä sanoin. Olin siis samaa mieltä kanssasi.
Siis hetkinen. Maahan muuttaa porukkaa jotka väkimääriin suhteutettuna tekevät kymmenkertaisesti enemmän seksuaalirikoksia kuin kantaväestö mutta "suuri kuva" kertoo että päähuomion on pysyttävä kantaväestön seksuaalirikosten ehkäisyssä koska niitä on kuitenkin lukumääräisesti enemmän? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Kun arvioidaan ulkomaalaisten määrää niin kontekstina on luonnollisesti verrokkimaat. Lainatussa pätkässä todettiin että se on länsimaissa aivan pienemmästä päästä oleva eli marginaalisin, ja vaikka jotkut kansalaisuuden saisivat ja lapsiakin syntyisi niin ihan samaa tahantuu kaikkialla muualla, joten edelleen määrä on pienimmästä päästä.Ja tällä oli tarkoitus mikä?
Minä puhuin Suomesta ja sen luvuista, joita tuossa lainaamassani viestissä niin kivasti oman agendan ajamiseksi väännettiin.
Tulijoita on varmasti päivä päivältä enemmän. Onneksi nykyinen vihervasemmistohallituksemme ymmärsi tämän ja laittoi rajat kiinni. Nyt niitä on jouduttu taas availemaan mutta onneksi Ruotsin raja, jonka kautta tänne eniten tullaan, pidetään edelleen suljettuna. Hyvää reagointia Ohisalolta & kumppaneilta!Maahanmuuttoon liittyville asioillehan on omakin ketjunsa, ja ainakin minulle on nyt hieman epäselvää, miten tämä kaikki liittyy ketjun aiheeseen eli Perussuomalaisiin. Sehän on kai kaikille selvää, että ko. porukan ollessa hallitusvastuussa asia ei muuttunut mitenkään muuten kuin että tulijoita oli vielä enemmän kuin aiemmin.
Minä ilmoitin, että nuo tilastot löytyvät asiaan paremmin sopivasta ketjusta. Sinä tuot pöytään ULKOMAALAISTEN eli ei siis maahanmuuttajien tilastoja ja perustelet sillä toista asiaa. Noinko ne faktat teillä toimii?
Minä ilmoitin, että nuo tilastot löytyvät asiaan paremmin sopivasta ketjusta. Sinä tuot pöytään ULKOMAALAISTEN eli ei siis maahanmuuttajien tilastoja ja perustelet sillä toista asiaa. Noinko ne faktat teillä toimii?
Kun nimimerkki dana77:n veneessä on ennestään reikiä, sen sijaan että hän tilkitsisi niitä, hän alkaakin poraamaan siihen niitä lisää. Varmistuakseen tekonsa järkevyydestä nimimerkki dana77 luonnollisesti menee tarkistamaan samassa laiturin pätkässä olevien isompien verrokkiveneiden reiät todetakseen, että kun niissä on vielä enemmän reikiä ja pinnallakin vielä nipin napin pysyvät, että eihän tässä mitään hätää ole ja eikun poraa taas käteen. Jotain helvetin fiksua ja ihailtavaa tässä täytyy olla, kun muutkin sitä tekee.Kun arvioidaan ulkomaalaisten määrää niin kontekstina on luonnollisesti verrokkimaat. Lainatussa pätkässä todettiin että se on länsimaissa aivan pienemmästä päästä oleva eli marginaalisin, ja vaikka jotkut kansalaisuuden saisivat ja lapsiakin syntyisi niin ihan samaa tahantuu kaikkialla muualla, joten edelleen määrä on pienimmästä päästä.
Ja juuri kun kirjoitin että Persu-osuus pois vastatessasi minulle koska tähän puoleen en ole ottanut mitään kantaa ja tätä osuutta minulle on turha tuputtaa - sen voit säästää vaikka muihin viesteihisi - leikkaat tuon osuuden viestistäni pois ja oman viestisi loppuun tunget Persu-osuuden. Taitosi käydä dialogia on "ihailtava".Onhan siinä järkeä kun puhutaan Suomen turvallisuudesta jolla tässä ketjussa kuitenkin tasaisin väliajoin ratsastetaan. Luulisi olevan kaikkien etu että Suomessa olisi ylipäätään vähemmän rikoksia vaikka maamme (kai) suhteellisen turvallinen onkin.
Enkä nyt tosiaan halua vähätellä minkään kansanryhmän tekemiä rikoksia. Mutta erään tietyn puolueen ja sen kannattajien (mitenkään sinuun henkilöimättä) aktiivinen kiinnostus nimenomaan tiettyjen kansalaisuuksien tekemiin määrältään marginaalisiin rikoksiin saa ainakin minut epäilemään ettei maan turvallisuus ole kuitenkaan heille ykkösasia.
Perussuomalaiset ovat Suomessa maahanmuuttopolitiikassa se edelläkävijä, joka parhaiten näemmä ymmärtää maahanmuuttopolitiikkamme suuret haitat ja pelot. Sen takia on ihan ymmärrettävää keskustella siitä tässä ketjussa, kun Perussuomalaiset aikovat omalla tekemisellään tehdä meidän jokaisen elämän turvallisemmaksi.Maahanmuuttoon liittyville asioillehan on omakin ketjunsa, ja ainakin minulle on nyt hieman epäselvää, miten tämä kaikki liittyy ketjun aiheeseen eli Perussuomalaisiin. Sehän on kai kaikille selvää, että ko. porukan ollessa hallitusvastuussa asia ei muuttunut mitenkään muuten kuin että tulijoita oli vielä enemmän kuin aiemmin.
Totta tosiaan, eihän Timo Soini ole koskaan missään mielessä edustanut perussuomalaisuutta. Ei tosiaankaan.Timo Soini
Persulle on tärkeää erotella reiät toisistaan. Hän saattaa porata niitä itse tai puolustella hyvän kaverinsa poraamista, mutta sitten tuohtuu kun joku tuntematon poraa ja perustelee sitä sillä mutkun ne muut poraa ehkä enemmän tai ainakin eri tavalla ja väärin. Tämän takia häntä pidetään joskus vähän hassuna.Kun nimimerkki dana77:n veneessä on ennestään reikiä, sen sijaan että hän tilkitsisi niitä, hän alkaakin poraamaan siihen niitä lisää. Varmistuakseen tekonsa järkevyydestä nimimerkki dana77 luonnollisesti menee tarkistamaan samassa laiturin pätkässä olevien isompien verrokkiveneiden reiät todetakseen, että kun niissä on vielä enemmän reikiä ja pinnallakin vielä nipin napin pysyvät, että eihän tässä mitään hätää ole ja eikun poraa taas käteen. Jotain helvetin fiksua ja ihailtavaa tässä täytyy olla, kun muutkin sitä tekee.
Onhan tällaisia oraakkekeja ollut maailman sivu. Vihtori Kosola, Sulo Aittoniemi, Pekka Siitoin, Tony HalmeJussi Halla-aho oli niitä harvoja ihmisiä, jotka tiesivät jo tuolloin ettei siitä maahanmuuttokriisistä seuraa mitään hyvää. Halla-ahoa tuomittiin tuolloin pahasti samalla tavalla kuten esimerkiksi Kopernikusta.
Nyt laivaa ohjaa yksi historiamme parhaimmista poliitikoista Jussi Halla-aho. Soini teki aikanaan virheitä, mutta niin olisi moni muukin (kuten minäkin) tehnyt silloin. Jussi Halla-aho oli niitä harvoja ihmisiä, jotka tiesivät jo tuolloin ettei siitä maahanmuuttokriisistä seuraa mitään hyvää. Halla-ahoa tuomittiin tuolloin pahasti samalla tavalla kuten esimerkiksi Kopernikusta.
Timo Soini suunnittelee MTV:lla ”uutta maalaisliittoa” perussuomalaisten ja keskustan välille – suomii perussuomalaisten nykyjohtoa ärhäkkäästi
”Keskusta ja perussuomalaiset ovat tavallaan samasta juuresta”, Timo Soini sanoo. Uusi puolue vaatisi hänen mukaansa hyvän johtajan, ja tällä hetkellä perusuomalaisissa on Soinin mielestä johtamisongelmia.www.is.fi
Kas kummaa, Soini kaipailee uutta puoluetta. Eikös sitä jo kokeiltu? Joko on unohtunut, miten meni? Sininen Tulevaisuus todisti, että soinilaisuus - jos sellaista oli - katosi kuin pieru Saharaan. Tuskin sellaista kukaan enää kaipaa, aika ei liene kullannut muistoja.
Kepun nykyinen heikkous on ilmeisesti saanut Soinin höperehtimään tällaista. Persujenkin tilanteen Soini näkee korostetun negatiivisesti, koska ei pysty tunnustamaan, että Halla-aho otti puolueen varsin hyvin haltuunsa.
Joskus vuosia sitten Timo Soini luki tietyn kansanosan tuntoja kieltämättä tarkkanäköisesti, mutta nykyään hän on pihalla kuin lumiukko. Kannattaa ehkä keskittyä vain siihen Millwallin fanittamiseen.
Soinilla on presidentinvaalikampanja alkanut. Tunnustelee olisiko kannatusta ja lähtee valitsijamiesyhdistyksen kautta ehdolle. Ajatuksena kerätä Keskustan ja Perussuomalaisten äänestäjiä taakseen ja myöhemmin nousta porvariston ykkösehdokkaaksi. Ei tule onnistumaan.
Perussuomalaisesti suomalaisia ajatellen haluaa ajaa meille turvallista ja tulevaisuuteen katsovaa politiikkaa.
Jussi Halla-aho oli niitä harvoja ihmisiä, jotka tiesivät jo tuolloin ettei siitä maahanmuuttokriisistä seuraa mitään hyvää. Halla-ahoa tuomittiin tuolloin pahasti samalla tavalla kuten esimerkiksi Kopernikusta.
Njääh. Vain Jussi osasi päätellä että kriisi = jotakin negatiivista.Jussi Halla-aho ja Kopernikus samassa lauseessa. Alan suhtautua hyvin varauksellisesti siihen, että keskustelisit täällä ihan tosimielellä, mutta sytytän kuitenkin tuon olkiukon palamaan ihan näin tieteenhistoriallisissa merkeissä: kaikki ymmärsivät v. 2015, että miljoonien turvapaikanhakijoiden kiertäminen Schengen-alueella oli turvallisuusuhka.
Ihan mielelläni lukisin lisää näistä Perussuomalaisten vastustuksista ilmastonmuutokseen liittyen. Olen kyllä lukenut paljonkin siitä, että Suomi ei voi ratkaista asiaa yksin ja on toiminut EU:n mallioppilaan tavoin jo nyt. Lisäksi olen lukenut siitä, että suomalaisia kurittamalla ja tätä maata rasittamalla se ilmastonmuutos ei ratkea. Nämä siis persujen sanomana. Koska tässä asiassa olen täysin heidän kanssaan samaa mieltä ja koska en ole törmännyt mihinkään ilmastonmuutoksen kieltämiseen heidän tahoiltaan, enkä mihinkään "kaikkien toimien vastustamiseen" niin mielelläni nyt lukisin nämä jutut missä he näin ovat linjanneet. Ettei nyt olkikuukkeli vain sattuisi olkiukkoilemaan?Perussuomalaiset ja tulevaisuuteen katsova politiikka... Lyhyen historiansa aikana PS on jo kerennyt pariinkin otteeseen historian väärälle puolelle, kiitos konservatismin tarjoaman näköalattomuuden. Perussuomalaiset asettuivat esimerkiksi sukupuolineutraalia avioliittolakia vastaan varsin yksimielisesti - mikä tulevaisuuteen katsovan puolueen kannanotto se olikaan! Lisäksi koko ihmiskulttuurin kannalta kenties ratkaiseva kysymys eli ilmastonmuutos on aktivoinut perussuomalaisia toimimaan. Siis vastustamaan kaikkia toimenpiteitä sen hillitsemiseksi. Kysymyksessä on hieman toista kokoluokkaa oleva turvallisuusuhka kuin Suomeen vuosittain tulevat neljä maahanmuuttajaa.