En pidä sitä mahdottomuutena etteikö Perussuomalaisten äänestäjistä löytyisi naisvihaajia. Valitettavasti sellaisiakin ihmisiä Suomesta löytyy. Perussuomalaisten kansanedustajista sen sijaan tuskin löytyy. Perussuomalaiset nimenomaan ajavat naisille turvallista politiikkaa. Kun turvapaikkapolitiikkaa on Suomessa paremmassa kunnossa, on myös naisten turvallisempaa oleskella Suomessa. Valitettavan monta naista on saanut surmansa tai tullut raiskatuksi vastuuttoman turvapaikkapolitiikan takia. Onneksi Perussuomalaiset haluavat tehdä tälle lopun.Tarkoitatko ettei Perussuomalaisissa ole systemaattista naisvihaa, Perussuomalaisten politiikoissa ei ole naisvihamielisiä edustajia, vai Perussuomalaisten äänestäjistä ei löydy naisvihamielisiä henkilöitä?
Minä en ole nainen, joten minulle vastuuttoman turvapaikkapolitiikka ei ole niin vaarallista. En halua kuitenkaan itsekeskeisesti ajatella mikä on minulle parasta vaan haluan ajatella mikä on Suomen valtion ja suomalaisten etujen mukaista.
Yksityisasioiden puominen kertoo valitettavasti siitä, että ei ole argumenttejä Halla-ahon ajamaa politiikkaa vastaan. Kaikki tietävät, että väärin hän on tehnyt, mutta Suomen valtion kannalta onneksi vain yksityiselämässä.Halla-ahohan tunnetaan ainakin siitä, että on välillä rakastanut naisia vähän liiankin kanssa.
Mielenkiintoinen ajattelutapa kuitenkin, että Halla-ahon kohdalla on hyvä mainita pettäminen, mutta Touko Aallon kohdalla ei. Kaksinaismoralismi nostaa päätää valitettavasti tässäkin asiassa.