Turtiaisen väitteistä ainakin toinen lienee helppo todistaa vääräksi vähän housuja raottamalla. Nillittäminen voi olla enemmän tulkinnanvarainen käsite.Taponen on päättänyt todistaa väitteet sananvapausvastaisuudestaan todeksi.
Turtiaisen väitteistä ainakin toinen lienee helppo todistaa vääräksi vähän housuja raottamalla. Nillittäminen voi olla enemmän tulkinnanvarainen käsite.Taponen on päättänyt todistaa väitteet sananvapausvastaisuudestaan todeksi.
Jos natsipellen kutsumisesta natsipelleksi tuli tuomio, niin eiköhän tästäkin. Jotenkin en muista näiden sananvapauden valkeiden ritarien silloin ratsastaneen paikalle.Taponen on päättänyt todistaa väitteet sananvapausvastaisuudestaan todeksi.
Turtiaisen väitteistä ainakin toinen lienee helppo todistaa vääräksi vähän housuja raottamalla. Nillittäminen voi olla enemmän tulkinnanvarainen käsite.
Sorry, että vastaus kestänyt.Ja montako sataa kilometriä ajelisit silloin autolla tehdäksesi yksin töitä?
Pitää kuitenkin muistaa, ettei Niikko ollut vielä nykyisessä tehtävässään saadessaan pyytettömiä lahjoituksia kiinalaisilta, joten det gör ingenting!![]()
Kiinalaisvakooja käytti tiedejärjestöä kulissinaan – sama järjestö maksoi perussuomalaisten kansanedustajien matkat
Amerikkalainen vakoilutapaus paljastaa, miten Kiinan tiedustelu käytti tiede- ja teknologiajärjestöä operaatiossaan.suomenkuvalehti.fi
Hyvä artikkeli SK:ssa. Hienoa tuo vienninedistäminen kyllä, kavereille voi jakaa vähän "joululahjarahaa" ja detaljit meinaa muutenkin vähän unohtua.
Ilmeisesti ensimmäistä kauttaan tämä Reijonen ja unohtaa ehkä, keitä olikaan Sipilän hallituksessa.
Tuossa jutussa oli paljon fiksuja asioita, mutta tämä nimenomaan on näyttämättä toteen. Onhan se helppo leimata vastapuolen osallistuminen vain poseeraukseksi, mutta yhtä lailla tuon mukaan juuri sekin mielipide mitä itse edustaa olisi poseerausta.![]()
Kolumni | ”Kukaan ei muuta mielipidettään sen seurauksena, että vastapuoli haukkuu tai nolaa hänet”, filosofi Frank Martela kirjoittaa ja antaa viisi ohjetta rakentavaan keskusteluun
Kukaan ei muuta mielipidettään sen seurauksena, että vastapuoli haukkuu tai nolaa hänet, filosofi Frank Martela kirjoittaa kolumnissaan.www.hs.fi
Tuosta allekirjoitan aika vahvasti kaiken, mutta erityisesti tämän:
"Valitettavasti ’keskustelu’ sosiaalisessa mediassa on usein pelkkää poseerausta omalle yleisölleen tykkäyksien toivossa, ilman alkeellistakaan yritystä ymmärtää toista."
Lääkkeiden alkuomavastuu on yhteiskunnan varojen käytön kannalta yksi fiksuimmista uudistuksista aikoihin. Näköjään yksilön kannalta ei aina saavuteta optimitulosta, mutta ei fiksua systeemiä sen takia kannata romuttaa.
Ehkä ongelmaan olisi löydettävissä ratkaisukeino jotenkin muuten, en toki tähän hätään heti jaksa itse keksiä miten. Tai sitten noiden, lopulta varsin pienten rahojen takia ei kannata tehdä mitään muutoksia.
Erinomaista, että Suomessa on vielä jäljellä tutkivaa journalismia. Tämä perussuomalaisten kytkös Kiinan vakoiluorganisaatioon olisi voinut jäädä huomaamatta. Muuten, oletteko huomanneet kuinka monta kohujuttua IS:n toimittaja Haapala on tästä Niikon ja kumppaneiden toiminnasta vetäissyt? Niinpä.
Mietin tätä vielä edellisen viestini jälkeen. Minun tekisi mieleni esittää argumentti, että joku Halla-aho on voittanut aika paljon kannatusta lyttäämällä pelkästään vastapuolen näkemyksiä ja että hän ei olisi pärjännyt paremmin jos olisi pyrkinyt aidosti ymmärtämään vastapuolen argumentteja. Tekisi mieleni jopa lyödä vetoa sen puolesta. Toisaalta olen kyllä vahvasti sitäkin mieltä, että hän kirjoittelee puhtaasti kerätäkseen tykkäyksiä ja hyvänksyntää omiensa joukossa eli poseeratakseen. Mitäs mieltä minä nyt olinkaan..?Siksi itse ainakin koen, että sivaltelu ei ole niin ansiokasta kuin sivaltelija itse luulisi, vaan kirjoittelevat helposti ns. tykkäysharhassa. Tarkemmin katsellen se tykkääjäjoukko saattaa usein olla hyvin ennalta-arvattava.
Perussuomalaisten tiedeosasto tiedottaa:
Provoamista puolin ja toisin. Sitä tämä nykyään on. Ainakin Twitterrisä.
Provoamista puolin ja toisin. Sitä tämä nykyään on. Ainakin Twitterrisä.
Väittelivät myös verotuloista ja kumpi ei laita yhteiseen kakkuun.Minä veikkaan, että Vallin oli tosissaan, ei ymmärrä mistä tieto Googleen tulee.
Huhtasaari kehuu Junes Lokkaa, kun tämä on fantasioinut naisen joukkoraiskaamisella.