Toi on kyllä helvetin surullista tänäänkin ylimääräinen hyökkääjä ja heitti PITKÄN päätyyn ! Ja alivoimalle saisi jalkoja Tukosen ja Nurmen muodossa ainakin
Mitäs vikaa alivoimassa tänään oli? 100%sta niin mielestäni ei ole valittamista.
Toi on kyllä helvetin surullista tänäänkin ylimääräinen hyökkääjä ja heitti PITKÄN päätyyn ! Ja alivoimalle saisi jalkoja Tukosen ja Nurmen muodossa ainakin
Mitäs vikaa alivoimassa tänään oli? 100%sta niin mielestäni ei ole valittamista.
Muuta: SaiPan pakistoa katsellessa, esim. Taipalus, luulisi siellä olevan Virtaselle, Viirlakselle tai Tommilalle tilaa. Olisiko lainan paikka, niin saataisiin pojille peliaikaa?
Yhden pitkän viestin jo avauduin tuonne Jaatinen ketjuun, mutta vähemmän vituttaisi, jos tuo uimalakki edes yrittäisi tehdä jotain, siis muutakin kuin laittaa F. Riskaa ylimääräisenä jäälle.
Kenet sitten itse laittaisit maskimieheksi nykyrosterista?
Kenet sitten itse laittaisit maskimieheksi nykyrosterista?
Minulla eilisen tappion jälkeen oli ihan positiivinen fiilis, koska hyökkäyspään ongelmista huolimatta kentällä oli tekemisen meininki. Pelaajat taklasivat, tsemppasivat ja voittivat kaksinkamppailuja. Maalit jäi tekemättä, eikä tarpeeksi usein päästy paikoillekkaan. Oliko se sitten SaiPan hyvyyttä vai lukkolaisten jäätymistä tai pehmeyttä, en tiedä. YV ei nyt kovin hyvin toiminut tällä kertaa, liikaa meni kulmissa tai laidoissa vääntämiseen. Kaikenkaikkiaan silti hyvä peli lukolta.
Juurikin näin. Lukko pelasi itse asiassa ihan hyvän vieraspelin eilen.
Muuten peli oli kauttaaltaan aika sekavaa ja kiekko poltteli molempien joukkueiden pelaajien lavoissa, välillä peli muistutti flipperiä.
Melkosta koohottamista ja flipperiä tuo peli tosiaan oli, puolin ja toisin. Molemmat koittivat pelata koko ajan pystysuuntaan ja päätykiekkoja, purkuja, roiskimisia sekä huonoja syöttöjä nähtiin karmea määrä. Ihmettelen, miksi Lukko ei edes yritä rytmittää peliä ja rauhoittaa ajoittain vaan aina pitää puskea päättömästi ylöspäin.
Itse en kyllä lähtisi väittämään näitä Mankisia ja Daviseja taitotasoltaan rajallisiksi. Puolustus voi Saipalla olla nimetön mutta ei taidoton, sen näkee jo taulukosta.SaiPan kohdalla vielä tuon ymmärrän, kun pelaajien taitotaso on rajallinen, mutta Lukolta löytyy kokeneita ja taitavia pelaajia.
Miinus RD:lle siitä, että KalPan tehdessä maalin tuli täysi paniikki ja Nummelin nostettiin taas sentteriksi sekoittaen kaikki kentät.
Olisikohan AUK:lla jotain vaivaa ja siksi jouduttiin toisessa erässä vähän sekoittamaan kenttiä kun Aki huilasi?
Zapolski oli hyvä, ei voinut Riekkisen maalille mitään. Lauri Tukonen oli kuitenkin se kuka tuon voiton Lukolle pelasi, ilman Latea ei tänäänkään olisi tullut kuin kauniita muistoja Kuopion reissusta.