Pakko nostaa hattua tosipessimisteille, jotka näkivät tässä voitossa vain vastustajan huonouden. On varmasti rankkaa olla Lukon kannattaja.
Tarkoitat varmaan minua? Sanoinko, että voitto johtui VAIN vastustajan huonoudesta? Kyllä minustakin kaksi erää meni ihan hyvin.
Etköhän sinäkin myönnä, että eilinen vastustaja oli monta luokkaa huonompi kuin tiistainen. Tiistaina vastustajan liike oli ylivertaista eiliseen nähden, paketti pysyi kasassa sekä hyökkäys- että puolustuspäässä ja Lukon kiekolliselle tuli painetta monesti jo ennen kun sai kiekon. Eilen Lukon pelitempo (joka on ihan sieltä huonoimmasta päästä liigassa) riitti ihan kohtuullisesti ja vastustajalle tuli kummallisia sekoiluja vähän väliä, viisikko hajosi ja Lukon pelaajat ehtivät vähän katselemaankin vaihtoehtoja. Kuten aikaisemmin kirjoitin HIFK oli kuriton lauma.
Siitä olen iloisesti yllättynyt, että Nikko sai jatkaa kokoonpanossa. Kun vielä pääsisi Sipiläisestä eroon, enkä itkisi vanhemmankaan Riskan perään. Tuo on kai mahdoton ajatus, jos pitää paikkansa mitä eräs "tietäjä" vakuutteli eilen, siis että Riska ja Sipiläinen saavat tulosyksikkötason palkkaa. Itse en tiedä asiasta mitään.