Se naapuri? Joku muu silminnäkijä? Kyse on julkisuuden henkilöstä, onko joku nähnyt, kun hänet pidätetään ja viedään autoon? Miten poliisi tiedottaa tsekissä mediaa? Onko siellä vastaava asiakirjajulkisuus kuin Suomessa? Onko varma, että kukaan on edes soittanut medialle, kun Suomessakin esim. käräjäoikeudet tiedottavat automaattisesti käsittelyyn tulevista aiheista medioita.Kukas sinne on soittanut? Bartosak itse?
No kieltämättä. Voisin kuvitella, että se edesauttaa välien tulehtumista, jos Barto vuodesta 2016 lähtien on useita kertoja pahoinpidellyt isäänsä.Ja vaikka olisi media itse ollut yhteydessä niin miehen isä on päättänyt kommentoida yksityiskohtia myöten mikä viittaa ikävä kyllä hyvin tulehtuneisiin väleihin.
Ja tuosta huolimatta nytkin median mukaan isä oli tulossa paikalle hyvää hyvyyttään hoitamaan Bartosakin lasta. Onhan tuo tilanne lähipiirille sietämätön, jos herra itse käyttää päihteitä niin, että ei pysty hoitamaan perhettään ja lähipiiri pelkää häntä, ja sitten kun lähipiiri yrittää auttaa lasten kanssa, joutuu pahoinpitelyn kohteeksi.