Viestin lähetti susi
Niinhän siinä nyt nähtiin keitä ne todelliset pellet tässä asiassa olivatkaan. Suurin pelle tietysti on tämä päiväkodista Jypin johtoon siirtynyt pikkupoika joka ei tajua näköjään mitään yritystoiminnasta. Toiseksi suurimpia pellejä ovat nämä aah-niin-kaikkitietävät-ja-muita-moralisoivat narrifanit. Jollei ole faktatietoa kannattaa ehkä pitää se turpa kiinni ennenkuin menee monelle palstalle aukomaan leipäläpeään.
1.) Täällä on esitetty Hassisen julkilausuma, johon on otettu kantaa.
2.) Tappara on hoitanut hommansa ajallaan ja se on hyvä juttu. Eli artikkeli ei näiltä osin pitänyt paikkaansa.
3.) Tämä on mielipidepalsta, jossa kuka tahansa voi ottaa kantaa mihin tahansa. Menee aika olemattomaksi nämä keskustelut, jos ei puhuta mistään muista kuin faktoista, joita ei seurojen ulkopuolella tiedä kukaan.
4.) Ainakin minä olen tämän asian tiimoilta täysin samaa mieltä kuin aiemminkin. Jos joku paskiainen jättää velkansa maksamatta, niin hänet pitää laittaa kylmästi vastuuseen siitä.
5.) Vaikka kenties kuvittelette, niin kysymys ei ole ollut mistään Tappara -ajojahdista, vaan tämä nyt sattui olemaan yksi niistä nimetyistä seuroista asiassa johon tässä on otettu kantaa. Aivan sama kuka on kyseessä, ainakin oma tuomioni on asian tiimoilta samanlainen, siis MIKÄLI osoittautuu todeksi.
6.) Purkauksesi on lähinnä naurettava.
JYPin tj:n päiväkotitaustasta en osaa sanoa mitään, mutta täällä esitetty artikkeli on tämän keskustelun pohjana, ja ainakin minä uskallan jatkossakin sanoa mielipiteeni asiasta kuin asiasta ilman, että teen ensin perusteellista selvitystä onko tämä nyt varmasti totta.
Lähinnähän tässä on tuomittu velalliset ja mahdollista keplottelua yrittävät. Se, että Tappara ja Pelicans on mainittu nimeltä johtuu siitä, että heidät Hassinen mainitsi.
Täällä puhutaan luonnollisesti asioista periaate tasolla ja teidän kohdaltannehan tuo loppui jo korjattuun lehtijuttuun.
7.) Minä olen jokerifani, mutta en kuitenkaan kaikkitietävä, kuten tuossa yllä yrität esittää. En tiedä varmasti keskimäärin enemmän kuin kukaan muukaan, eikä ole tarviskaan. Palstalle kirjoitan ihan näppäimistöllä leipäläven aukomisen sijasta, joten tuonkin kohdan osalta syyllistyt samanlaiseen paskapuheeseen, kuin Hassinen teidän kohdalla.
Herneet pois nenästä..