Pelicans ja Tappara ovat JYP:lle velkaa miljoona markkaa

  • 24 997
  • 192

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Tälläinen kommentti asiaan tuli tuoreesta Veikkaajasta:
"Tappara on ollut meille pari vuotta puoli miljoonaa velkaa, mutta tällä hetkellä erääntynyttä saatavaa ei ole". Näin siis JYP:n tj Hassinen. Siis voidaanko väittää, että Tappara on hoitanut maksunsa ajallaan, jos tämä pitää paikkansa. Jos velat on kuitenkin nyt hoidettu, niin ok.
Hassinen jatkaa:"Meillä on tällä hetkellä saatavia yli miljoona markkaa liittyen viime vuoteen liittyviin pelaajaliikenteisiin. Siinä on eräitä seuroja, mm.Tappara ja Pelicans. Muitakin on, mutta en puhu niistä enää mitään." Tämä lausunto minusta kuitenkin riitauttaa taas tuon edellisen jo. Jos Tappara ei ole velkaa, niin koskeeko tämä sitten mahd.Vertalan siirrosta tulevaa pottia vai mitä? En oikein ymmärrä.
Olen kertonut asiasta mielipiteeni, koska tämä on vapaa maa. Ja jos ei siirtokorvausjärjestelmä toimi, niin mitä sitten tehdä? Tämä alkaa jo muistuttaa pikkuhiljaa saippuaoopperaa..soutaa ja huopaa..hohhoijaa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti susi
Omalta osaltani lopetan tämän keskustelun tähän. Myönnän että tunteet kuumenivat näitä vääriä syytöksiä ja vihjailuja lukiessa. Mielestäni syyttely ennenkuin edes syyttelyn kohde on ehtinyt kommentoida koko asiaa on erittäin epäsopivaa toimintaa. Moralisoidaan sitten jos todetaan kaikkien selvitysten jälkeenkin että joo, niinhän siinä kävi eikä jo etukäteen. Niinkuin jo todettu onkin, on Tappara on tehnyt asiassa kaiken oikein, piste. Maine kuitenkin tämän tapauksen johdosta on turhiintunut Tj Hassisen ansiosta ja se on erittäin valitettavaa.

Yhtä huolissasi kuin Sinä Tapparan maineesta olen minä puolestani Jokeri-fanien maineen puolesta. Nämähän sinä leimasit "toiseksi suurimmiksi pelleiksi", koska ovat kaikkitietäviä ja moralisoivat muita.

Laskin ihan piruuttani kuinka monta moralisoivaa ja kaikkitietävää Jokeri-fania osallistui keskusteluun tästä aiheesta. Tulos oli viisi. Näistä vain Mike ja Flintstone osallistuivat varsinaisesti keskusteluun useammalla viestillä, hekin erittäin asiallisesti, kuten tuosta Mikenkin vastineesta jo voi päätellä. Kolmesta muusta jokeri-fanista nimimerkki Huihai ihmetteli ainoassa viestissään lähinnä Jypin toimintaa tässä asiassa. Paananen paheksui Pelicansia, kuten näköjään aihetta onkin. Ainoastaan Vänrikki Naapero käski Pelicansin ja Tapparan hävetä käytöstään. Ensin mainitun olisi ilmesesti syytäkin.

Nopeasti viestiketjua silmäiltynä olin näkevinäni huomattavasti jyrkempääkin "moralisointia" kuin mitä nämä mainitut Jokeri-fanit esittivät. Ehkä Sinä Susi puolestasi puhdistat nyt Jokeri-fanien maineen noin yleisellä tasolla, kun Tapparan maine on jo puhdistettu. Eihän se tietysti enää mitään auta. tämä Sinun yleistyksesi jää kuitenkin elämään ;).
 

haukka44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Kalevan Haukat
Hassinen jatkaa:"Meillä on tällä hetkellä saatavia yli miljoona markkaa liittyen viime vuoteen liittyviin pelaajaliikenteisiin. Siinä on eräitä seuroja, mm.Tappara ja Pelicans. Muitakin on, mutta en puhu niistä enää mitään."


Juu muita en viitsi mainita. Sanois sitte kaikkien seurojen nimet jos kerran muitakin on tiedossa. Ja rupee kyllä jo kaverilla menee puheet pahasti ristiin samankin haastattelun aikana...
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Näin yhteenvetona

Eli kaikki me tiedämme että Pelicans on pahasta ja se pitää lopettaa. Kyniä, keittää, katkoa nokka, jakaa sarjapisteet kerholle, saipalle, jypille ja kärpille. Jakaa pelaajat tasapuolisesti muihin seuroihin, ehkä mielellään alemmille sarjatasoille ja poltaa Lahden jäähalli ja kylvää maasto täyteen suolaa.

Tämä riittää mielestäni kurinpito toimiksi :)

Ja tietysti velat on maksettava!! Oikeasti!!
 

susi

Jäsen
Vakio

Kysyttäessä vastataan...

Mainittujen nimimerkkien lisäksi ainakin Tapparan Jälkipeleissä herra (taikka rouva) nimeltä JJ, tietääkseni teitä Jokerifaneja, myös oli heittämässä vettä löylyyn asian tiimoilta. Joten kun käytin sanamuotoa monikossa en tehnyt mitään väärää tekoa. Mike ei sinällään syyttänyt suoraan mutta Flinstone kylläkin, tosin hän ansiokkaasti pyysi tekstejään anteeksi.

I rest my case..
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Veikkaaja

Lehti on mennyt painoon jo huomattavasti aikaisemmin kuin päivän Keskisuomalainen. En ole ehtinyt vielä hakea kyseistä lehteä kioskilta mutta on Hassinen ehtinyt sitten Veikkaajallekin jonkin sortin lausuntoja antamaan. Minä pidän olennaisempana kuitenkin Keskisuomalaisen myöhemmin ilmestynyttyä juttua johon mennessä Hassinen on ainakin ehtinyt huomata virheensä.

Mitä tulee sitten siihen että Hassinen ei suostu paljastamaan Pelicansin lisäksi muita seuroja joilla on maksuja maksamatta niin siihen saattavat vaikuttaa monet eri seikat. Jos vaikka seurasta A siirtyy pelaaja Jyppiin ja vastaavasti Jypistä siirtyy pelaaja seuraan A niin Hassinen suostuu joustamaan maksuaikataulusta koska uskoo että jatkossakin pelaajaliikenne voi olla seurojen välillä molemminpuolista ja JYP voi hankkia joukkueeseensa sopivia pelaajia kyseisestä seurasta, jos ei Hassinen suututa seuran toimitusjohtajaa tuomalla julkisuuteen seuralla olevat maksurästit Jypille.
 
Viimeksi muokattu:

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
No niin,

nyt on jäljellä enää yksi saastainen iljetys ja ryöväri, Pelicans. Olen edelleenkin sitä mieltä, että laskut on maksettava, oli ne EU:n mukaisia tai ei. Sopimuksia vain on kunnioitettava.
Mutta edelleenkin toistan aikaisemmin esittämäni kysymyksen Jypiläisille: olisiko Teidän mielestänne Hassinen ottanut asian esille jos ottelu olisi päättynyt 5-2 Jypille? Toki muutkin voivat vastata.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Re: No niin,

Viestin lähetti 1900
nyt on jäljellä enää yksi saastainen iljetys ja ryöväri, Pelicans. Olen edelleenkin sitä mieltä, että laskut on maksettava, oli ne EU:n mukaisia tai ei. Sopimuksia vain on kunnioitettava.
Mutta edelleenkin toistan aikaisemmin esittämäni kysymyksen Jypiläisille: olisiko Teidän mielestänne Hassinen ottanut asian esille jos ottelu olisi päättynyt 5-2 Jypille? Toki muutkin voivat vastata.

Olisi
 

Mäkelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Durrels Palace
Re: No niin,

Viestin lähetti 1900

Mutta edelleenkin toistan aikaisemmin esittämäni kysymyksen Jypiläisille: olisiko Teidän mielestänne Hassinen ottanut asian esille jos ottelu olisi päättynyt 5-2 Jypille? Toki muutkin voivat vastata.

Ööh, mitä v***n väliä tuolla asialla ylipäätänsä on? Enemmänkin minua kiinnostaa se, miksi Hassinen nimesi vain Tapparan ja Pelicansin, jos niitä muitakin velallisia JYPin suuntaan löytyy. Parin päivän päästä sitten jo vannotaan, että suu tämän asian tiimoilta pysyy kiinni. Luulisi julkisen kovistelun herättelevän niitä muitakin kuin vain näitä kahta. Vai onko liigan puolelta näytetty Hassiselle punaista valoa, kun takki pyörii ympyrää näin nopeassa tahdissa.
 

Qeuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laiturille!

Pelicans on hei täydellinen joukkue, joten ei kai sitä organisaatiota nyt tuhota sentään. Ainoa vaatimus mun puolelta on se, että maksatte Koskisen, Jämsenin ja Latvalan siirtokorvaukset, koska niin on sovittu. EU saa nyt painua johonkin ja Bosman-pykälä!

Älkääkä missään nimessä luovuttako näitä pelaajia ainakaan JYPpiin, koska siellä tuntuu miehet menevän pilalle!

Ja samaan hengenvetoon vois sanoo, että jos ylipäätänsä jollakin sm-liigaseuralla on maksamattomia siirtokorvauksia tällä hetkellä liigassa pelaavista pelaajista, niin ne kyllä mun mielestä pitäisi maksaa jo ennen kauden alkua tai viimeistään nyt. Eihän tässä muuten mitään järkeä ole.

Jos seuralla ei ole varaa hankkia pelaajaa, niin sitten sitä ei voi hankkia. Eikös se ole päivänselvä asia. Nyt siirtokorvaukset eri seuroihin roikkuu ja roikkuu ja maksetaan joskus ja jouluna, jos rahaa sattuu oleen... aika touhua!
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Niin en mä ihan tosissani ollut, mutta olen hämmentynyt meidän ja maksamattomien laskujen puolesta ja olet oikeassa että velat täytyy maksaa.

Tällä menolla meidän jo hieman parantunut maine raha asioiden hoidon suhteen saa kyllä melkoisen kolauksen.
 

Qeuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
laiturille!

Meillä on vähän toisinpäin.

Ennen oli pelimiehiä ja raha-asiat päin seiniä. Nyt ei oo pelimiehiä, eikä taida kyllä rahaakaan löytyä. Eli kaikki on täysin päin seiniä.

Että teillä on sentään jotain!
 

Rebound

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Flintstone, sanoit: "PS. toivotaan että Tapparalaiset osoittavat oman tilaisuutensa koittaessa sitten tuota samaa korkeaa moraalia, mitä niin kovasti peräänkuuluttavat muilta kirjoittelijoilta." Etkös sinä ole jo pitkään toivonut sitä Tapparan kannattajilta? Kuinkas sitten kävikään kun sulle siunaantui tilaisuus päästä Tapparan kimppuun? Et jaksanut (monen muun ohella) odottaa edes Tapparan omaa puolustusta näihin väitteisiin vaikka aina olet sanonut, että Jokeri kritiikissä pitää ottaa huomioon aina kaikki faktat. Miksi et nyt malttanut odottaa kaikkien asianomistajien kommentteja asiaan? Taitaa olla niin, että se mopo karkaa tilaisuuden tullen myös sieltä päin, eli eiköhän jätetä nämä moraalisepustukset ihan suosiolla pois ja annetaan sen mopon keulia ihan rauhassa aina tilaisuuden tullen.
Täältä tähän.
 

zizou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla herää mieleen vähän samoja kysymyksiä kuin Domyllakin.

1) Miksi Hassinen puhuu "yleisellä tasolla", jos kuitenkin päättää nimetä juuri Pelicansin ja Tapparan. Oletettavaa siis on, että epäselvyyksiä on Tapparankin kanssa ollut. Kenties jopa vielä aivan äskettäin.

2) Alkuperäisessä versiossaan Hassinen nimesi JYP:n saatavat miljoonan markan kokoluokkaan. Tästä nimettiin Pelicansin osuudeksi puolet, joten kaiken järjen mukaan toinen puoli kuului toiselle nimetylle joukkueelle, eli Tapparalle. Oikaisuissa todettiin, ettei Tapparalla ole velkoja JYP:ille, mutta kuitenkin kauden alussa todettiin kokonaisvelan edelleen olleen samat n. miljoona markkaa. Näin Hassinen siis kertoi oikaisujutussa. Onko Pelicans sittenkin tuplasti velkaa, vai onko joku joukkue kaikessa hiljaisuudessa maksanut pikaisesti velkansa, kun asia pääsi julkisuuteen. Veikkaisin, että on.

3) Oikaisussa todettiin, että asia on nyt kunnossa, mutta ei kiistetty, etteikö asian laita olisi ollut aiemmin ollut aluksi kuvatun kaltainen.

4) Oikaisu tapahtui molempien osalta sen ilman sen kummempia pahoitteluja tai moittimisia, vaikka kyse oli käsittääkseni melkoisen väkevistä väitteistä ja syytöksistä.

No hyvä kuitenkin, että Tappara on nyt hommansa hoitanut. Nyt odotellaan vain, että Pelicanskin ottaisi itseään niskasta kiinni.
 

tsei_tsei

Jäsen
Noniin. Tulipahan luettua muutama kymmenen sivua aiheesta. Yhteenvetona sanoisin, että ilmeisesti Hassista ärsyttää lähinnä se, että siirtyvistä pelaajista ei saa rahaa heti käteen. Tappara mainittiin jutussa ilmeisesti vanhojen siirtosummien takia. Eli Luomasta ja M. Ojasesta maksettiin maksut viime tammikuussa loppuun. Nyt JYP:llä on edelleen sama tilanne, eli lähteneistä pelaajista on vielä saamisia. Välivaarasta saatavat maksut on ilmeisesti hoidettu tai on sovittu maksuaikataulu.

Pelicans on mielestäni myös siirtojärjestelmän uhri. Seurassa jo viime kaudella pelanneet pelaajat maksoivatkin yllättäen enemmän kun on odotettu tällä kaudella.

Tiedoksi voin antaa, että vastustan siirtokorvauksia ja ulkomaalaiskiintiöitä. Enempää en viitsi niistä tässä otsikossa jauhaa.
 

Rebound

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Klo 21.45 rouva Watkins tuli kotiin, naapuri näki hänet viedessään roskia. Autonkuljettaja Simmons lähti Bentleyllä pihasta hieman myöhemmin, mukanaan joku, toistaiseksi tuntematon henkilö. N. Klo 23.15 ullakolle syttyi valot ja katolta kuului rapinaa, kiipesikö joku palotikkaita apunaan käyttäen ylös vai miksi ullakon ikkuna oli aamulla raollaan? Sisäkkö Wendy näki papukaijamerkin takan reunuksella vielä klo 23.50, tämä on viimeinen havainto tästä Venäläisen kyläsepän takomasta ja Raahelaisen laivamatruusin kirkkaankeltaiseksi maalaamasta arvokkaasta merkistä. Voisiko olla niin, että rouva Watkins piilotteli kellarin takkahuoneessa yli puolenyön? Ei lienee mahdollista, sillä rouva Watkins oli ketjupolttaja, eikä huoneesta löytynyt yhtäkään tumppia. Mihin mahtoi kadota kokki Nussbaum klo 22 jälkeen...
 

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: niin

Viestin lähetti Reipas

Mietin vielä tuota Pelicansin mainosmyynnin puuttuvaa 500 000 markkaa... Kovasti sen suuruinen summa joka piti siirtää Jypin kassaan... Eli harmittava mutta ymmärrettävä virhe suunnittelussa. Kosonen muuten sanoi siinä jutussa, että velka maksetaan tämän vuoden kuluessa. Siis viim. kolmen kuukauden päästä. Luulen vahvasti niin, että herrat teki molemmat lehtijutun nyt mutta keskenään sopivat asiat ja päivät. Summaa kun ei oikeasti voi "periä" mutta kaikkien etu on, että maksetaan.


Voi herran jee!!

Jos mun firman pitäisi saada puolitoista miljoonaa ylimääräistä ja minä päättäisin sijoittaa sen autoon. Ostaisin 600:n mersun velaksi ja sitten ei tulisikaan kuin puoli miljoonaa ylimääräistä. Autosta pitäisi maksaa, mutta kun ei ole rahaa. "Harmittava, mutta ymmärrettävä virhe suunnittelussa" näinhän ne varmaan Vehossakin kommentoisivat ja antaisivat jatkaa mersulla köröttelyä. "Maksa vaikka kolmen kuukauden kuluttua, homma OK" Missähän happyhappy maassa sinäkin luulet asuvasi?
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eikös se ole teillä päin ollu muutenkin tapana?

Rebound veisteli:
"Etkös sinä ole jo pitkään toivonut sitä Tapparan kannattajilta? Kuinkas sitten kävikään kun sulle siunaantui tilaisuus päästä Tapparan kimppuun? Et jaksanut (monen muun ohella) odottaa edes Tapparan omaa puolustusta näihin väitteisiin vaikka aina olet sanonut, että Jokeri kritiikissä pitää ottaa huomioon aina kaikki faktat. Miksi et nyt malttanut odottaa kaikkien asianomistajien kommentteja asiaan? Taitaa olla niin, että se mopo karkaa tilaisuuden tullen myös sieltä päin, eli eiköhän jätetä nämä moraalisepustukset ihan suosiolla pois ja annetaan sen mopon keulia ihan rauhassa aina tilaisuuden tullen."

- Mä olen tapellut lukemattomia kertoja siellä Tapparan jälkipeleissä aikas monen teikäläisen (Tapparan-kannattajan) kanssa milloin mistäkin Jokereita koskevasta asiasta. Ilmeisesti EI voi olla AITO Tapparan kannattaja jos ei ainakin kerran viikossa hauku Jokereita? Ja niillä nyt niin hirveästi kaivatuilla perusteilla ei ole teille ollut ennenkään niin väliä - teillä Aamulehdessä vaikuttava Kirvesmies nimimerkillä esiintyvä kolumnistikin mm. syytteli viime kaudella ihan avoimesti tuomareiden suosivan Jokereita - tokihan, ainakin siis Tapparalaisen logiikan mukaan, koko liigassa eniten jäähyillä istunut Narrilauma oli oikein erityisessä tuomareiden suosiossa!

- Olisihan meidän kaikkien tässä asiassa syytöksiä esittäneiden toki pitänyt tietää että Keskisuomen Sanomat on nykyään lähinnä Hymyyn ja 7-päivää lehteen verrattava sensaatiolehti ja meidän olisi myös toki pitänyt ymmärtää että Jypin toimitusjohtaja Tomi Hassisen luotettavuus on verrattavissa Kari Uotiin, Vellu Ketolaan tai Peter Fryckmaniin. Voi kun mä olinkaan tyhmä, miten mä en voinut ymmärtää noin itsestään selvää asiaa.
 

Rebound

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Esa Rauhanlaakso kirjoittaa tämän päivän Etelä-Suomen sanomissa eilisestä Pelicans-Jokerit matsista seuraavaa:
"- Viimeisessä erässä tuli oltua varmaan puolet ajasta kentällä. Hyvä, että pääsee pelaamaan, Peltola naureskeli nenänvartaan pidellen.
Ne mahdolliset kyyneleet tulivat nimittäin 21 sekuntia ennen ottelun loppua, kun Tuomo Ruutu ryntäsi silmittömällä vauhdilla taklaamaan Peltolaa.
- En nähnyt yhtään missä sen kädet oli. Aika korkealla kuitenkin, Peltola mietti tilanteesta. Jokereiden pelityyli ei muutenkaan saanut lahtelaispelaajaa hyvälle tuulelle. Keppiä tuli rajusti joka puolelle. Erityisesti Peltola kaivoi esille yhden miehen numeron.
- Ne hakkas mailalla tosi paljon, varsinkin numero 12 (Alex Brooks). Siinä ei ollut mitään järkeä."
Kun tuo kaikki kerran lukee, oikein arvovaltaisessa lehdessä, eikä missään Hyvää-Päivää läpyskässä, niin pakkohan mun se on uskoa. Turha mun on mistään kaivaa tähän Jokeri näkökulmaa tai edes odottaa, että Jokereiden puolelta asiaa kommentoidaan. Ei muuta kun aloitan kauhean rummutuksen ja jos se nyt sitten menee pikkaisen metsään ja totuus tilanteista onkin toinen, voin aina heittää vuolaan anteeksipyynnön Jokereille. Kirjoitushan oli oikein arvovaltaisessa (Lahtelaisessa) lehdessä ja arvovaltaisen kirjoittajan (lahtelaisen?) kirjoittama.
 

Rebound

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lisäämpä tähän vielä Tapparan Jälkipeleistä nimimerkki Obelix:n (Jypin kannattaja) kertomia Hassisen kommentteja:

"Hassisen aiempia kommentteja lehdistä, noin suunnilleen lainattuna:
Urheilu on nyt sivuseikka talouteen verrattuna.

JYP on SM-liigan Minardi...

JYP saattaa muuttaa pois Jyväskylästä...

Täysi halli katsojia ei ole hyvä siksi, että oheismyynti kärsii.

Opiskelijalippujen myynti lopetetaan, kun on niin paljon "elämäntapaopiskelijoita"."

Että silleen... Mitä tulee Jokereiden haukkumiseen, niin kyllä siellä Jälkipeleissä on myös ollut toisenlaisia kommentteja, enkä millään usko, että Jokerifanit.net keskustelupalstalla kauheasti muita jengejä kehutaan? Ei mulla toisaalta ole intressejä sinne lähteä pitämään mitään yhden miehen ristiretkeäkään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kumpi meistä Rebound lopettaa ensiksi?

Sinä vai minä?

Tää meidän keskinäinen peitsien kalistelu on varmaan erittäin mielenkiintoista luettavaa muille jatkoaikalaisille, joten olisikohan meidän aika jatkaa riitelyämme meilitse tai lopettaa se tähän? ;)
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Niinpä...

Mukavaa kun armeijan takia tulee luettua vain harvoin sivua. Nytkin ensin kun pyysin faktoja esille ja totuutta, niin muut vaan huusivat "heitetään Tappara SM-liigasta, kun eivät maksa velkojaan", jne. Nyt kun totuus on tullut julki(miksi muuten lehdessä olisi oikaisua, jos se ei olisi totuus?) kaikki hutkijat ovat kadonneet. Muutamat harvat Jyp-fanit tahvovat vieläkin mustamaalata Tapparaa, samoin eräät kirjoittajat(esim. Domy sitä ansiokkaasti tekee). Jypin faneilla taitaa olla syynä se, että on jotain hampaankolossa Tapparaa kohtaan(ollaan hankittu liikaa pelaajia Jyväskylästä). Toinen syy voisi olla heikko menestys? Tai vain yleinen Tapparaviha. Samaa luulisin Domylla olevan kyseessä. Eli yleinen Tapparaviha tai esim. se ettei voida myöntää olevan väärässä. Sama koskee myös näitä muita.

Hatunnosto kaikesta huolimatta henkilöille jotka olivat hutkimassa kovasti, kun myönsivät totuuden.

Mitä tulee saataviin, eiköhän Tapparan "velka" ole juuri Vertalasta maksettava summa(maksetaan, kun Tapparakin saa rahaa) ja Välivaarasta maksettava korvaus. Kummatkin varmasti maksetaan ajallaan. Tuskinpa Jypkään on suuria summia pystynyt kerrallaan maksamaan. Ei siellä varmaan makseta ulkomaalaisille palkkaa kerralla?

Mitä tulee Jokerivihaan, niin itse semmoista en koe. Ehkä vahingoniloa(kateellinen kun olen), jos Jokerit kompuroi, johtuen Jokerien hyvästä taloudellisesta tilanteesta(budjetti aivan toista luokkaa kun omalla suosikilla) tai hienosta hallista. En kuitenkaan vihaa mitään seuraa, vaan kaikki ovat samalla viivalla kun puhutaan seurojen asioista. Jokaista koskevat samat säännöt, jopa omaa seuraa, vaikka sitä katsookin oranssien lasien läpi. Tuskinpa moni muukaan sitä tuntee, mutta kyllähän joitan on joitten takia on helppo yleistää.
 

zizou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuomitsin minäkin Pelicansin ja Tapparan touhut, mutta en ymmärrä, miksi pitäisi anteeksi pyydellä nyt, kun Tappara ei enää ole velkaa JYPille. Totuushan kuitenkin on, että Tappara hyvin pitkään peluutti aikoinaan pelaajaa, jota se ei vielä ollut maksanut. Ei tämä mitään autokauppaa ole, ja siksi paheksuntani. Nyt asia kuitenkin Tapparan osalta reilassa, ja hyvä niin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös