Itse en kyllä ole tätä ketjua lukiessani nähnyt, että Psychodadin perusteluja olisi uskottavasti osoitettu vääriksi tai kestämättömiksi. Sen olen kuitenkin lukuisia kertoja nähnyt, kuinka moni kirjoittaja täällä on suuttunut siitä, etteivät heidän perustelunsa ole riittäneet muuttamaan Psychodadin mielipidettä asioissa. Luulisi sen nyt olevan päivänselvää, että Psychodadin kohdalla kyseessä on hyvin vahvat mielipiteet omaava henkilö, joka on sinänsä mielipiteensä perustanut tarkkaan pohtimalla ja arvioimalla sekä pelejä säännöllisesti katsomalla ja myös tilastoja tarkkaan läpi käymällä. Te joilla on erilaiset mielipiteet kuin hänellä, teillä on erittäin pienet mahdollisuudet saada häntä muuttamaan näkemystään asioissa, eikä siinä ole mitään väärää kenenkään näkökulmasta. Täällä pitäisi voida elää ihan sovussa sillä, että on eri tavoin ajattelevia kirjoittajia. Ei tarvitsee löytää mitään konsensusta tai ”käännyttää” toisin ajattelevia kirjoittajia.Siellä on @Ippenator minun viimeisen viestini lopussa vielä kysymyksiä sinulle. Vastauksia odotellen.
Itse olen eri mieltä kuten näköjään myös jokunen muu Psykon taidoista ja ymmäryksestä käyttää niitä tilastoja oikein. Aika moni on kummonnut monet tilastot - paremmin kuin itse - vääriksi, mutta ei se ole saanut tältä kaverilta mitään vastakaikua.
Niihin kysymyksiisi olen jo aikaisemmissa viesteissäni (ja osin tässäkin viestissäni) vastannut. En lähde tuohon juttuusi, jossa puet jo läpikäydyn asian ja siinä ilmi tulleen erimielisyyden näennäisesti eri muotoon asetetuilla toissijaisilla kysymyksillä siihen asetelmaan, jossa sinulla olisi joku oikeus vaatia täällä toisilta kirjoittajilta sinulle vastauksia. Vastaan sinulle varmasti, mikäli argumentoit asioita asiallisesti, etkä lähde tuollaiseen pelaamiseen.
Viimeksi muokattu: