Palstahistorian legendaarisimmat postaukset

  • 35 998
  • 200

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
"Älä ala vittuilemaan runkku." Ah, niin kaunista. Scholl, tule takaisin. Tai noh, et sinä täällä enää pärjäisi.

Scholl kun alkaisi puhua jälleen genetiikasta ja kodittomien tappamisesta niin ei kauaa olisi kirjoitusoikeuksia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Pitikin käydä katsomassa Schollin YouTube-kanavaa. Ei taida ihan olla vielä sitä tavoiteltua miljoonaa tilaajaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
"Älä ala vittuilemaan runkku." Ah, niin kaunista. Scholl, tule takaisin. Tai noh, et sinä täällä enää pärjäisi.
Tuossa sitaatissa on jotain jörndonnermaisen dekadenttia yläluokkaisuutta. Tosin jörkka ei olisi vaivautunut messuamaan yhtä pitkästi, mutta Donner olikin elokuvaohjaaja ja kirjailija, ja ehkä siksi ymmärsi erityisen hyvin tiivistämisen dramatiikkaa. Scholl taas on paremminkin eskaloituja kuin tiivistäjä, varsinkin jonkinmoisten biorytmiensä lähestyessä yläkuolokohtaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei taida ihan olla vielä sitä tavoiteltua miljoonaa tilaajaa.

En tiedä pitäisikö tilaajien määrä näkyä jostain, mutta yhdyn kyllä epäilyysi. Videoita on katsottu yhteensä 13 814 katselukertaa. Voi tietty olla niinkin, että suurin osa tilaajista on niin alfoja, että jättävät videot katsomatta tilauksestaan huolimatta.
 

M10

Jäsen
Muutamia tulee mieleen

- Hancock ja pumppuvartalo
- Se kun Atlanta Thrashers-kausiketjussa joku luuli Black Fridayn olevan mustien ihmisten kunnioituspäivä
- Jokereiden tempaus missä mosaiikista ylipitkän odottelun jälkeen paljastui uusi hankinta Joonas Rask, jota kukaan ei tuntenut. Tilaisuudessa jaettiin ilmapalloja. Palstaseuranta oli silkkaa timanttia
- HPK-palstan Alex Shvalev kadoksissa Nuijamaalla-seuranta. "Onkohan se saanut ruokaa?"
- Se kun joku kuvaili kuunnelleensa yksiössään kuinka yläkerrassa pannaan ja kesken kaiken havahtui siihen kuinka säälittävää on löytää itsensä vaatekaapista koska sieltä kuuli parhaiten
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jokereiden tempaus missä mosaiikista ylipitkän odottelun jälkeen paljastui uusi hankinta Tomi Mäki, jota kukaan ei tuntenut. Tilaisuudessa jaettiin ilmapalloja. Palstaseuranta oli silkkaa timanttia
Korjataan sen verran että sieltä paljastui Joonas Rask. Eikös tuossa ollut vielä jonkun Itäkeskuksen tms seinällä valotaulu mihin tuo heijastui kanssa. Se kuva paljastui Facebook-tykkäysten perusteella kun narrileirissä vissiin luultiin että se tulee ihan hetkessä esille. Jokerifanit puolestaan odotteli että sieltä tulee vähintään joku Teemu Selänne.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Korjataan sen verran että sieltä paljastui Joonas Rask. Eikös tuossa ollut vielä jonkun Itäkeskuksen tms seinällä valotaulu mihin tuo heijastui kanssa. Se kuva paljastui Facebook-tykkäysten perusteella kun narrileirissä vissiin luultiin että se tulee ihan hetkessä esille. Jokerifanit puolestaan odotteli että sieltä tulee vähintään joku Teemu Selänne.

Olisi edes ollut joku Itäkeskus, mutta tuohan tapahtui Kampin keskuksen ulkoled-valotaulussa keskeisemmällä paikalla Helsingissä.
 

M10

Jäsen
Korjataan sen verran että sieltä paljastui Joonas Rask. Eikös tuossa ollut vielä jonkun Itäkeskuksen tms seinällä valotaulu mihin tuo heijastui kanssa. Se kuva paljastui Facebook-tykkäysten perusteella kun narrileirissä vissiin luultiin että se tulee ihan hetkessä esille. Jokerifanit puolestaan odotteli että sieltä tulee vähintään joku Teemu Selänne.

Aivan, niinhän se olikin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Joku voisi laittaa yv:llä linkin Schollin YouTubeen, kiitos!
Aikoinaan lueskelin herran blogia, mutta en enää löydä sitäkään.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
- Se kun joku kuvaili kuunnelleensa yksiössään kuinka yläkerrassa pannaan ja kesken kaiken havahtui siihen kuinka säälittävää on löytää itsensä vaatekaapista koska sieltä kuuli parhaiten

Kaivetaan nyt tämäkin viesti esiin. Harmittavasti cosmic_rodeota ei ole pitkään aikaan palstalla näkynyt. Edit. Paitsi nyt tarkistettuani, niin kyllähän hän on juuri tänä syksynä vuosien tauon jälkeen aktivoitunut.

Perjantaina minulle avautui useampikin asia peräkkäin.

Tajusin nimittäin, että se kerrostalossamme usein kuuluva kummallinen ääni ei johdu putkistosta tai ilmastoinnista, vaan siitä, kun yläkerran naapurini paneskelee naistaan!

Seuraavaksi tajusin, että ne äänet kuuluvat parhaiten vaatehuoneeseeni.

Hetken kuluttua tajusin olevani aika helevetin säälittävä jätkä, kun seison perjantai-iltana yksin pimeässä vaatehuoneessa kuuntelemassa kun yläkerrassa nussitaan.

Seuraavaksi tajusinkin mennä jo nukkumaan.

Jotenkin häneltä on jäänyt mieleen myös kommentti The Crashin Teemu Brunilasta:

Kaikki kuulemani The Crashin biisit ovat olleet helvetin nerokkaita. Siis kaikki, yhtäkään huonoa kappaletta en näiltä turkulaisilta ole kuullut.

Levyä en kyllä viitsi ostaa, The Crash vaikuttaa nimittäin juuri sellaiselta orkesterilta jonka viehätys perustuu siihen, että bändin musiikkia ei kuule liian usein.

Sitä paitsi Teemu Brunila on aika...Siis jos tilaisuus koittaisi, niin ehkä voisinkin...Tai enpäs sanokaan mitään. Mutta korostan kuitenkin, että ihan heteroita tässä ollaan...Minulla on avovaimokin, ettäs tiedätte.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Ketju Aku Ankka -kliseistä on silkkaa kultaa alusta loppuun, mutta tämä viesti tuli aikoinaan niin puskista, että naurattaa vieläkin varsin poliittisesti epäkorrektista sävystään huolimatta:

Mikki tosiaan on helvetin vastenmielinen hahmo. Kaikki tarinat, missä se impotentti homo vilahtaakin, tulee skipattua välittömästi. Niinkuin monet ovat jo maininneetkin, Hessu on ihan vitun retardi kun hengailee Dikki Hiiren kanssa. Hessusta saattaisi tulla kova panomies, jos pääsisi pois Mikin hyväksikäyttöringistä. Mutta sitä ei tule tapahtumaan.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Oliko cosmic_rodeo myös sama joka kehaisi nuoruusaikojensa teräsmiesputkea perättäisisissä tumputuspäivissä? Sitten hieno sarja oli katkennut jossain vaiheessa toista vuotta kun iski niin korkea kuume ettei jaksanut suorittaa. Muistan noi molemmat yllä mainitut viestit hyvin ja nimimerkin kirjoituksissa oli muutenkin jotain lämmintä ja turvallista, tuli kiva fiilis lukiessa.
 

Stigu

Jäsen
Kiitos Trenchtown ja Tadu!

Ei perkele oli pakko lukea tuo koko ketju alusta loppuun läpi, on kyllä jatkoajan historian yksi huimimmista. Ja herr Komendanttina ketjussa tietysti Scholl, mutta on yllättävää, miten monen muun palstalaisen Scholl innoitti avaamaan sanaisen fägäri-verbaliikka-arkkunsa ja suoltamaan hyvinkin schollmaista tekstiä.

Schollista voi olla monta mielipidettä, mutta ainakin kaverilla on aika selkeät pelimerkit elämän aivan pienimpienkin asioidenkin suhteen. Esim. itse en mieti beachille mennessä, otanko ensin päällys-shortsit vai paidan pois. Tai siis en ole tajunnut, miten tärkeä tuollainenkin protokolla elämässä on. Scholl avasi silmäni.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
@Stigu Jos ollaan aivan tarkkoja, niin avasin koko tämän ketjun schollin Rantaelämä-avauksen siivittämänä. Homohousuavaus on koko ajan löytynyt jo ketjunavauksesta.

Joka tapauksessa ketju on jo nyt ylittänyt avaajan odotukset legendaaristen postausten määrässä ja laadussa. On tullut esiin useita juttuja, jotka ovat joko menneet minulta alunperinkin ohi, tai viestit olivat muuten vaan päässeet jo unohtumaan. Lisää vaan jatkoksi heti kun näitä muistuu mieleen!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Koska olen suuri toistohuumorin ystävä, niin se kaveri, joka tägäs modet joka viestiin, laittaa suupielet edelleen hymyyn. En vaan hitto muista, että kuka hän oli. Nopea palstaitsarihan siitä tuli.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olihan nämä schollin homofobiat kieltämättä mielenkiintoisia aina välillä:

Olen kyllästynyt siihen, että homot ahdistelevat jatkuvasti heteromiehiä. Käytännössä lähes aina, jos lähtee yksin baariin. Eikä niin, että he ahdistelisivat homobaarissa tai edes Kalliossa, vaan ihan normaaleissa ravintoloissa.

Homot ovat Suomessa naisten suojeluksessa. Ulkomailla yksikään homo ei ole ikinä tullut mitään yrittämään. Täällä ne ovat jatkuva maanvaiva. Käyvät käsiksi, kähmivät ja heittävät sikajuttua. Sitten jos asiaan reagoi vähän voimakkaammin, on siinä heti x naista homoa puolustamassa ja homo vaan naureskelee, miksi suutun. Se on kertakaikkiaan niin vastenmielistä sakkia, ettei mitään rajaa. Miksi homobaarit on olemassa, jos he eivät pysy siellä kähmimässä? Tää on sellainen asia, mistä monet heteromiehet eivät uskalla puhua. Itse saan ainakin Facebookissa vaan vittuilua. Kun vastustin tasa-arvoista avioliittolakia, olin kuin mikäkin natsi mukamas, mutta homot saavat sitten kähmiä jatkuvasti ja jotkut kusipäät jopa väittävät, että se on mun vika, koska oon hyvännäköinen.

Olen täysin kyllästynyt homoihin. Jokainen saa tehdä mitä huvittaa, olla vaikka eläimiinsekaantuja, mutta hoitakoon sen homman omassa piirissään. Haluan käydä kaupungilla niin, ettei jatkuvasti joku saakeli käy käsiksi.

Ja jatkona sitten vielä:

Miksi homot eivät käy homobaareissa? Eikö se olisi luontevaa pokailla omien pareissa eikä ahdistella heteromiehiä? Vai onko homobaarit niin täynnä naisia, ettei homot mahdu sinne? Mua häiritsee se, että minkä pirun takia homobaareja on, jos homot eivät mene niihin. Jopa kauppakorkeakoulun ylioppilaskunnan talossa on kuulemma homobaari ja se on hävytöntä.

Tää homojen harrastama touhu on vähän samaa kuin se kun muslimit ahdisteli ja jopa raiskasi länsimaissa naisia silloin yhtenä uutena vuonna. Ei voida kyllä perustella asiaa sillä, että homot ovat juuri tulleet tänne vieraasta kulttuurista. Nää on ihan suomalaisia homoja kaikki, jotka täällä ahdistelee, eikä heitä voi karkottaa maastakaan.

Noihin ei tainnut koskaan tulla vastausta kun kysyttiin että millaisissa paikoissa sitä ahdistelua oikein tuli.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Koska olen suuri toistohuumorin ystävä, niin se kaveri, joka tägäs modet joka viestiin, laittaa suupielet edelleen hymyyn. En vaan hitto muista, että kuka hän oli. Nopea palstaitsarihan siitä tuli.

Muistatko minä vuonna tuo tapahtui? Meinaan haulla (at)Moderaattorit tulee vähän liikaa tuloksia kun pääsin vain tämän vuoden toukokuuhun.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Koska olen suuri toistohuumorin ystävä, niin se kaveri, joka tägäs modet joka viestiin, laittaa suupielet edelleen hymyyn.
Muistatko minä vuonna tuo tapahtui?
Kyseessä taisi olla siis @kuningasvesi.
Tässä hänen viimeisin postaus (jonka löysin).

Hyvässä performanssissa ei ikinä mennä henkilökohtaisuuksiin. En ole Kari Tyni mies. Olen @Moderaattorit mies.

Vai onko joku muukin vetänyt moderaattorit-performanssin...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun tässä tuota kuningasvesi-nimimerkkiä "tägäsin" niin huomasin että nimimerkkihän on yhä olemassa vaikka hänellä on porttikielto tänne.
Onkohan @Moderaattorit käynyt joku virhe?
Vai olenko minä vain tyhmä enkä tajua...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kun tässä tuota kuningasvesi-nimimerkkiä "tägäsin" niin huomasin että nimimerkki hän on yhä olemassa vaikka hänellä on porttikielto tänne.
Onkohan @Moderaattorit käynyt joku virhe?
Vai olenko minä vain tyhmä enkä tajua...

Ehkä hän saa vielä toisen mahdollisuuden. Onhan näitä nähty.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kun tässä tuota kuningasvesi-nimimerkkiä "tägäsin" niin huomasin että nimimerkki hän on yhä olemassa vaikka hänellä on porttikielto tänne.
Onkohan @Moderaattorit käynyt joku virhe?
Vai olenko minä vain tyhmä enkä tajua...
Kyllähän pois potkittujen kaikki tuotanto säilyy täällä. Voit lainata ja linkata heidän viestejään ja tägätä heitä. Profiilin kautta vaan mennessä sivu herjaa, ettei profiili ole käytössä, mitä se ei siis olekaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän pois potkittujen kaikki tuotanto säilyy täällä. Voit lainata ja linkata heidän viestejään ja tägätä heitä. Profiilin kautta vaan mennessä sivu herjaa, ettei profiili ole käytössä, mitä se ei siis olekaan.
Perkules, niinhän se näyttää olevan. Luulin että profiilit poistetaan kun nimimerkki poistuu eikä niitä voi myöskään tägätä (niin että nimimerkki muuttuu siniseksi). Eli siis minä tyhmä ja jatketaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös