Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
"Älä ala vittuilemaan runkku." Ah, niin kaunista. Scholl, tule takaisin. Tai noh, et sinä täällä enää pärjäisi.
"Älä ala vittuilemaan runkku." Ah, niin kaunista. Scholl, tule takaisin. Tai noh, et sinä täällä enää pärjäisi.
Scholl tuo epäkorrektiuden korrektiksi muovaavan kirjoittamisen tähti. Kieltämättä pientä kaipuuta noita kirjoituksia kohtaan on."Älä ala vittuilemaan runkku." Ah, niin kaunista. Scholl, tule takaisin. Tai noh, et sinä täällä enää pärjäisi.
Tuossa sitaatissa on jotain jörndonnermaisen dekadenttia yläluokkaisuutta. Tosin jörkka ei olisi vaivautunut messuamaan yhtä pitkästi, mutta Donner olikin elokuvaohjaaja ja kirjailija, ja ehkä siksi ymmärsi erityisen hyvin tiivistämisen dramatiikkaa. Scholl taas on paremminkin eskaloituja kuin tiivistäjä, varsinkin jonkinmoisten biorytmiensä lähestyessä yläkuolokohtaa."Älä ala vittuilemaan runkku." Ah, niin kaunista. Scholl, tule takaisin. Tai noh, et sinä täällä enää pärjäisi.
Ei taida ihan olla vielä sitä tavoiteltua miljoonaa tilaajaa.
Korjataan sen verran että sieltä paljastui Joonas Rask. Eikös tuossa ollut vielä jonkun Itäkeskuksen tms seinällä valotaulu mihin tuo heijastui kanssa. Se kuva paljastui Facebook-tykkäysten perusteella kun narrileirissä vissiin luultiin että se tulee ihan hetkessä esille. Jokerifanit puolestaan odotteli että sieltä tulee vähintään joku Teemu Selänne.Jokereiden tempaus missä mosaiikista ylipitkän odottelun jälkeen paljastui uusi hankinta Tomi Mäki, jota kukaan ei tuntenut. Tilaisuudessa jaettiin ilmapalloja. Palstaseuranta oli silkkaa timanttia
Korjataan sen verran että sieltä paljastui Joonas Rask. Eikös tuossa ollut vielä jonkun Itäkeskuksen tms seinällä valotaulu mihin tuo heijastui kanssa. Se kuva paljastui Facebook-tykkäysten perusteella kun narrileirissä vissiin luultiin että se tulee ihan hetkessä esille. Jokerifanit puolestaan odotteli että sieltä tulee vähintään joku Teemu Selänne.
Korjataan sen verran että sieltä paljastui Joonas Rask. Eikös tuossa ollut vielä jonkun Itäkeskuksen tms seinällä valotaulu mihin tuo heijastui kanssa. Se kuva paljastui Facebook-tykkäysten perusteella kun narrileirissä vissiin luultiin että se tulee ihan hetkessä esille. Jokerifanit puolestaan odotteli että sieltä tulee vähintään joku Teemu Selänne.
- Se kun joku kuvaili kuunnelleensa yksiössään kuinka yläkerrassa pannaan ja kesken kaiken havahtui siihen kuinka säälittävää on löytää itsensä vaatekaapista koska sieltä kuuli parhaiten
Perjantaina minulle avautui useampikin asia peräkkäin.
Tajusin nimittäin, että se kerrostalossamme usein kuuluva kummallinen ääni ei johdu putkistosta tai ilmastoinnista, vaan siitä, kun yläkerran naapurini paneskelee naistaan!
Seuraavaksi tajusin, että ne äänet kuuluvat parhaiten vaatehuoneeseeni.
Hetken kuluttua tajusin olevani aika helevetin säälittävä jätkä, kun seison perjantai-iltana yksin pimeässä vaatehuoneessa kuuntelemassa kun yläkerrassa nussitaan.
Seuraavaksi tajusinkin mennä jo nukkumaan.
Kaikki kuulemani The Crashin biisit ovat olleet helvetin nerokkaita. Siis kaikki, yhtäkään huonoa kappaletta en näiltä turkulaisilta ole kuullut.
Levyä en kyllä viitsi ostaa, The Crash vaikuttaa nimittäin juuri sellaiselta orkesterilta jonka viehätys perustuu siihen, että bändin musiikkia ei kuule liian usein.
Sitä paitsi Teemu Brunila on aika...Siis jos tilaisuus koittaisi, niin ehkä voisinkin...Tai enpäs sanokaan mitään. Mutta korostan kuitenkin, että ihan heteroita tässä ollaan...Minulla on avovaimokin, ettäs tiedätte.
Mikki tosiaan on helvetin vastenmielinen hahmo. Kaikki tarinat, missä se impotentti homo vilahtaakin, tulee skipattua välittömästi. Niinkuin monet ovat jo maininneetkin, Hessu on ihan vitun retardi kun hengailee Dikki Hiiren kanssa. Hessusta saattaisi tulla kova panomies, jos pääsisi pois Mikin hyväksikäyttöringistä. Mutta sitä ei tule tapahtumaan.
Kiitos Trenchtown ja Tadu!Ollos hyvä: Rantaelämä
Olen kyllästynyt siihen, että homot ahdistelevat jatkuvasti heteromiehiä. Käytännössä lähes aina, jos lähtee yksin baariin. Eikä niin, että he ahdistelisivat homobaarissa tai edes Kalliossa, vaan ihan normaaleissa ravintoloissa.
Homot ovat Suomessa naisten suojeluksessa. Ulkomailla yksikään homo ei ole ikinä tullut mitään yrittämään. Täällä ne ovat jatkuva maanvaiva. Käyvät käsiksi, kähmivät ja heittävät sikajuttua. Sitten jos asiaan reagoi vähän voimakkaammin, on siinä heti x naista homoa puolustamassa ja homo vaan naureskelee, miksi suutun. Se on kertakaikkiaan niin vastenmielistä sakkia, ettei mitään rajaa. Miksi homobaarit on olemassa, jos he eivät pysy siellä kähmimässä? Tää on sellainen asia, mistä monet heteromiehet eivät uskalla puhua. Itse saan ainakin Facebookissa vaan vittuilua. Kun vastustin tasa-arvoista avioliittolakia, olin kuin mikäkin natsi mukamas, mutta homot saavat sitten kähmiä jatkuvasti ja jotkut kusipäät jopa väittävät, että se on mun vika, koska oon hyvännäköinen.
Olen täysin kyllästynyt homoihin. Jokainen saa tehdä mitä huvittaa, olla vaikka eläimiinsekaantuja, mutta hoitakoon sen homman omassa piirissään. Haluan käydä kaupungilla niin, ettei jatkuvasti joku saakeli käy käsiksi.
Miksi homot eivät käy homobaareissa? Eikö se olisi luontevaa pokailla omien pareissa eikä ahdistella heteromiehiä? Vai onko homobaarit niin täynnä naisia, ettei homot mahdu sinne? Mua häiritsee se, että minkä pirun takia homobaareja on, jos homot eivät mene niihin. Jopa kauppakorkeakoulun ylioppilaskunnan talossa on kuulemma homobaari ja se on hävytöntä.
Tää homojen harrastama touhu on vähän samaa kuin se kun muslimit ahdisteli ja jopa raiskasi länsimaissa naisia silloin yhtenä uutena vuonna. Ei voida kyllä perustella asiaa sillä, että homot ovat juuri tulleet tänne vieraasta kulttuurista. Nää on ihan suomalaisia homoja kaikki, jotka täällä ahdistelee, eikä heitä voi karkottaa maastakaan.
Koska olen suuri toistohuumorin ystävä, niin se kaveri, joka tägäs modet joka viestiin, laittaa suupielet edelleen hymyyn. En vaan hitto muista, että kuka hän oli. Nopea palstaitsarihan siitä tuli.
Koska olen suuri toistohuumorin ystävä, niin se kaveri, joka tägäs modet joka viestiin, laittaa suupielet edelleen hymyyn.
Kyseessä taisi olla siis @kuningasvesi.Muistatko minä vuonna tuo tapahtui?
Hyvässä performanssissa ei ikinä mennä henkilökohtaisuuksiin. En ole Kari Tyni mies. Olen @Moderaattorit mies.
Kun tässä tuota kuningasvesi-nimimerkkiä "tägäsin" niin huomasin että nimimerkki hän on yhä olemassa vaikka hänellä on porttikielto tänne.
Onkohan @Moderaattorit käynyt joku virhe?
Vai olenko minä vain tyhmä enkä tajua...
Kyllähän pois potkittujen kaikki tuotanto säilyy täällä. Voit lainata ja linkata heidän viestejään ja tägätä heitä. Profiilin kautta vaan mennessä sivu herjaa, ettei profiili ole käytössä, mitä se ei siis olekaan.Kun tässä tuota kuningasvesi-nimimerkkiä "tägäsin" niin huomasin että nimimerkki hän on yhä olemassa vaikka hänellä on porttikielto tänne.
Onkohan @Moderaattorit käynyt joku virhe?
Vai olenko minä vain tyhmä enkä tajua...
Perkules, niinhän se näyttää olevan. Luulin että profiilit poistetaan kun nimimerkki poistuu eikä niitä voi myöskään tägätä (niin että nimimerkki muuttuu siniseksi). Eli siis minä tyhmä ja jatketaan...Kyllähän pois potkittujen kaikki tuotanto säilyy täällä. Voit lainata ja linkata heidän viestejään ja tägätä heitä. Profiilin kautta vaan mennessä sivu herjaa, ettei profiili ole käytössä, mitä se ei siis olekaan.