Jatkoajan virallinen homoketju

  • 876 798
  • 8 122

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Olen kyllästynyt siihen, että homot ahdistelevat jatkuvasti heteromiehiä. Käytännössä lähes aina, jos lähtee yksin baariin. Eikä niin, että he ahdistelisivat homobaarissa tai edes Kalliossa, vaan ihan normaaleissa ravintoloissa.

Homot ovat Suomessa naisten suojeluksessa. Ulkomailla yksikään homo ei ole ikinä tullut mitään yrittämään. Täällä ne ovat jatkuva maanvaiva. Käyvät käsiksi, kähmivät ja heittävät sikajuttua. Sitten jos asiaan reagoi vähän voimakkaammin, on siinä heti x naista homoa puolustamassa ja homo vaan naureskelee, miksi suutun. Se on kertakaikkiaan niin vastenmielistä sakkia, ettei mitään rajaa. Miksi homobaarit on olemassa, jos he eivät pysy siellä kähmimässä? Tää on sellainen asia, mistä monet heteromiehet eivät uskalla puhua. Itse saan ainakin Facebookissa vaan vittuilua. Kun vastustin tasa-arvoista avioliittolakia, olin kuin mikäkin natsi mukamas, mutta homot saavat sitten kähmiä jatkuvasti ja jotkut kusipäät jopa väittävät, että se on mun vika, koska oon hyvännäköinen.

Olen täysin kyllästynyt homoihin. Jokainen saa tehdä mitä huvittaa, olla vaikka eläimiinsekaantuja, mutta hoitakoon sen homman omassa piirissään. Haluan käydä kaupungilla niin, ettei jatkuvasti joku saakeli käy käsiksi.

Omituiselta kuulostaa tällainen ongelma, sillä en ole kuullut kenenkään tällaiseen törmäävän. Enkä nyt usko, että se tuosta komeudesta jäisi kiinni. Ehkä pukeudut ja/tai käyttäydyt sillä tapaa, että homomiehet saavat vääriä signaaleita? Pieni psykologi sisälläni haistaa myös tuossa tekstissä jonkinlaisen defenssin.

Ei ole homoista ollut harmia ja eiväthän he yleensä itsestään numeroa tee. Jotkut tekee ja tämä helposti yleistetään kaikkiin.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Mun vaimolla on pari homppeli-kaveria, siis sellaisia ärsyttävyyteen asti stereotyyppisen feminiinisiä tapauksia, mutta muuten mukavia/fiksuja molemmat. Jokunen kuukausi sitten vaimoni sai jekutettua mut mukaansa yhteen homo-baariin hänen halutessaan tavata näitä ystäviään ja siellä oli myös joku drag-queen show samana iltana. Oli aika silmiä avaava kokemus sivusta seurata menoa. Täytyy kyllä myöntää, että homot osaavat bilettää meitä heteroita rankemmin. Vaimo naureskeli illan päätteeksi, että mun kannattaisi ryhtyä homoksi jos meillä tulee ero, sillä kysyntää olisi ollut, vaikka vaimo kainalossa ryystin kaksin käsin paukkuja nurkkapöydässä. Itsepä läksin, joten ei voi yrittäneitä soimata. Kerran entisessä duunissa yksi homppeli konsultti yritti iskeä ihan tosissaan. Itse en edes tajunnut tilannetta, kun juteltiin lähinnä tenniksestä, mutta sitten ranneliikkeet alkoivat käydä sen verran laajakaarisiksi, että tajusin, että ehkä hän kuvailee muutakin kuin Federerin rystylyöntiä. Nämä ovat ainoat kaksi kertaa, kun olen joutunut homojen iskuyrityksen kohteeksi, joten eipä tuota rasittavuuteen saakka ole joutunut kohtaamaan.

Samassa duunipaikassa myös pomo oli homo (ja syy sille miksi monet noista lyhytaikaisista konsulteista olivat homoja) . Ihan hauska heppu eikä edes suuttunut - päinvastoin, tuli hyvät keskustelut - kun kerran totesin hänelle, että miksi teidän (homojen) täytyy olla niin stereotyyppisiä? Tämän samaisen parin vuoden työrupeaman ja tarkkailun perusteella on todettava, että homot ovat naisiakin pahempia juoru-kelloja. Se mitä homppeleissa täytyy kyllä jollain tavalla arvostaa on se kuinka lojaaleja he ovat toisilleen. Siinän olisi monella AY-liikkeelläkin opittavaa. Suosivat toisten homojen omistamia/johtamia liikkeitä/yrityksiä ja muita homoja avoinna oleviin duuneihin jne. Tietyissä ammattiryhmissä on muodostunut jopa jonkinsortin homo-mafia, jonne naisena tai varsinkin heterona on todella vaikea päästä duuniin.

Sitten lopuksi sellainen paradoksi (toki hiukan yleistäen), että monet naiset - kuten vaimoni - tykkäävät homojen seurasta tosi paljon koska ilmeisesti huumori kohtaa hyvin. Ainakin vaimoni mukaan homoilla on todella härskit vitsit, paljon rankemmat kuin heteroilla? Mutta yllättävän monilla homoilla on puolestaan aika negatiivinen suhtautuminen naisia kohtaan (tämä siis useammankin naisen suulta kuultuna)? Mistähän tämä johtuu? En oikein usko, että kyseessä on mikään markkina-kilpailulla selittyvä asia koska kuitenkin eri miehistä kilpailevat?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mutta yllättävän monilla homoilla on puolestaan aika negatiivinen suhtautuminen naisia kohtaan (tämä siis useammankin naisen suulta kuultuna)? Mistähän tämä johtuu? En oikein usko, että kyseessä on mikään markkina-kilpailulla selittyvä asia koska kuitenkin eri miehistä kilpailevat?

Mielenkiintoinen havainto.

Olisiko kuitenkin kyse ensisijaisesti siitä, että naiset kokevat homojen suhtautumisen negatiiviseksi sen takia, että homot eivät yritä iskeä heitä ja puhuttelevat heitä ns. tasaveroisesti eli toisin sanoen tavalla, johon keskivertonainen ei ole tottunut? Normaalistihan monet naiset kohtaavat varsinkin baareissa kaunistellun version heteromiehestä joka yrittää tehdä naiseen parhaan mahdollisen vaikutuksen siinä toivossa, että pääsisi tämän pöksyihin. Homomiehen ei tarvitse, joten hän voi puhua neutraalisti.

Tuli mieleen myös historiasta pari miesvaltaista kulttuuria kuten antiikin Kreikka, joka oli täysin miesvaltainen ja jossa miesten välinen homous oli arkea. Siellä suhtautuminen naisiin oli varsin negatiivista, mutta se saattoi johtua ylikorostetusta miesvaltaisesta kulttuurista ylipäätään.

Mutta mitäpä minä tiedän baarien miesten sielunelämästä, heteroiden tai homojen. Tai antiikin kreikkalaisten linjauksista.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei ole homoista ollut harmia ja eiväthän he yleensä itsestään numeroa tee. Jotkut tekee ja tämä helposti yleistetään kaikkiin.

Jyväskylän juomavesissä oltava jotain erityistä, koska kohtaamani homot(otanta ei nyt älytön ole) ovat yllättäen olleet vain ihmisiä. Muistan ikuisesti erään kesäillan kun tuli juuri täysikäiseksi tultua juhlittua kaveriporukan kanssa usein vakioklubilla. Eräänä perjantaisena iltana homot, lesbot ja varmasti muutkin seksuaalivähemmistön edustajat olivat saastaisesti vallanneet kyseisen paikan club kaappi -illan merkeissä. Kesäduuniviikko oli tullut päätökseen ja etkoiltiin kaverin luona pleikkarin äärellä ja tuli juotua vähän tuhdimmat pohjat. Sitten suuntasimme vakiopaikkaamme.

Kyllähän me havaitsimme että paikalle valui persoonallisempaakin sakkia, mutta pian tajusimme jauhavamme paskaa kolmen aivan tavallisen jätkän kanssa. Tarjoiltiin siinä vuoroin juomia ja juttua riitti reippaan kaksi tuntia ja toki viimein tajusimme että he olivat homoja. Homman hauskuus oli siinä että kolmikko oli tajunnut meidät heteroiksi about heti. Kaverini ei ollut mitenkään erityisen suvaitsevaista sorttia enkä itsekään erityisen poliittisesti korrekti. Toki siinä lennätettiin sitten puolin ja toisin typerää homo -sekä heteroläppää, mutta meillä oli perkeleen hauskaa. Jossain kohdin koitti sitten eron hetki kun seksuaaliset tarpeemme eivät kohdanneet. Kiitimme ikimuistoisesta parituntisesta ja homojätkätkin totesivat että ei sitä nyt ihan niin eri maailmoista oltukaan.

Hämmentävä kokemus kun aika paljon on sitten vuosien varrella saanut kuulla miten päällekäyvät nikosaariset yrittävät lähes pakkopersepanna ja ahdistelevat. Varmasti noinkin, mutta taitaa moni "helvettiin joutuva hinttarikin" olla ihan vain tavallinen mies.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Kyllä se on niin, että ei meitä raavaita heteromiehiä enää taida kelpuuttaa, kuin ulkomaalaiset naiset, jos nekään. Suomalaiset naiset rakastavat homoja tämän ketjun mukaan suunnattomasti. En vaan tajua sitä, että jos heteromiehet puhuvat naisten aikaan esim. panemisesta tai onanoimisesta, niin heti tuomitaan pervoksi. Mutta, jos homo juttelee naisten kanssa samoista asioista, niin juttu on ok naisten mielestä. Veikkaan, että heteromies on kohta juntteudun huippu naisten keskuudessa ja ei tämä kaukana enää ole syrjinnästäkään. Tuntuu siltä, että homous on nykyisin niin in, että homoksi jopa ryhdytään, koska se vaan nyt sattuu olemaan niin in.

edit. Oteaan esim. Jari Siltu Sillanpään tapaus. Jos joku persu olisi ajellut huumepäissään niin haloo olisi ollut huomattavasti suurempi, kuin nyt. Kansahan antoi jo Siltsulle anteeksi tapahtuneen. Kyllä siihen kansan pehmeään tuomioon vaikutti se, että Siltsu on homo. Homoilla on ns. etuuksia kansan ja media silmissä.
 
Viimeksi muokattu:

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
edit. Oteaan esim. Jari Siltu Sillanpään tapaus. Jos joku persu olisi ajellut huumepäissään niin haloo olisi ollut huomattavasti suurempi, kuin nyt. Kansahan antoi jo Siltsulle anteeksi tapahtuneen. Kyllä siihen kansan pehmeään tuomioon vaikutti se, että Siltsu on homo. Homoilla on ns. etuuksia kansan ja media silmissä.
Ihan villi spekulaatio, mutta voisikohan homouden sijaan enemmän painaa vaakakupissa se, että kyseessä on erittäin suosittu iskelmälaulaja? Näiltähän on nähty omia törttöilyjään kautta linjan ja hyvin tuntuu väki keikoille löytävän. Ja kyllähän Sillanpää jonkun puolustusvoimien tms. keikan menetti, että ei nyt koko kansa ainakaan ole anteeksi antanut.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
edit. Oteaan esim. Jari Siltu Sillanpään tapaus. Jos joku persu olisi ajellut huumepäissään niin haloo olisi ollut huomattavasti suurempi, kuin nyt. Kansahan antoi jo Siltsulle anteeksi tapahtuneen. Kyllä siihen kansan pehmeään tuomioon vaikutti se, että Siltsu on homo. Homoilla on ns. etuuksia kansan ja media silmissä.
Se, että Sillanpään ura ei tuosta ottanut paria pv-konserttia enempää osumaa johtuu tasan tarkkaan siitä, että viihdetaiteilijoille tunnutaan sallivan enemmän oli se sitten homo, tai hetero. Kuten toisaalle kirjoitin, niin suomalaiset rakastavat näitä laulajia, näyttelijöitä sun muita. Heitä palvotaan lavalla ja samalla heidän inhimillisyyteen ja haavoittuvaisuuteen samaistutaan. Mä en muuta selitystä keksi. Nyt oli sentään kysymys aika rouheasta huumeesta ja tietäähän sen mikä asenne Siltsun 50+ core-faniryhmässä on huumeisiin. Yksikin kannabispiikki voi tappaa ja kaikki on narkkareita. Mutta kuitenkaan edes se, että ko. henkilö ajeli humahuspäissään pitkin poikin ei tätä jengiä hetkauta. Mutta ehkä hieman kieli poskessa tuon kirjoitit. ;)
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
..Mutta siis itse tunnen muutaman homon eikä ketään kiinnosta urheilu pätkän vertaa ja se mitä olen kysellyt niin heidän kavereitakaan ei kiinnosta.
Siis jos puhutaan nimenomaan mieshomoista, niin ainakin toi yksi duunikaveri on koko ajan salilla ja aivan hirveä patti. Muijan duunikaveri on entinen maajoukkueurheilija yleisurheilussa, että kyllähän noita kiinnostaa. Muutenkin sellainen stereotypia, että ne on kaikki hiirulaisia on väärä. Mainitun urheilijan mies on möreä-ääninen pukumies minkä ei näillä tamimittareilla voisi arvata olevan homo. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia, myös homot. Onkohan tämä uimarikaan ihan hirveä hiirulainen.
 

scholl

Jäsen
Miksi homot eivät käy homobaareissa? Eikö se olisi luontevaa pokailla omien pareissa eikä ahdistella heteromiehiä? Vai onko homobaarit niin täynnä naisia, ettei homot mahdu sinne? Mua häiritsee se, että minkä pirun takia homobaareja on, jos homot eivät mene niihin. Jopa kauppakorkeakoulun ylioppilaskunnan talossa on kuulemma homobaari ja se on hävytöntä.

Tää homojen harrastama touhu on vähän samaa kuin se kun muslimit ahdisteli ja jopa raiskasi länsimaissa naisia silloin yhtenä uutena vuonna. Ei voida kyllä perustella asiaa sillä, että homot ovat juuri tulleet tänne vieraasta kulttuurista. Nää on ihan suomalaisia homoja kaikki, jotka täällä ahdistelee, eikä heitä voi karkottaa maastakaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miksi homot eivät käy homobaareissa? Eikö se olisi luontevaa pokailla omien pareissa eikä ahdistella heteromiehiä? Vai onko homobaarit niin täynnä naisia, ettei homot mahdu sinne? Mua häiritsee se, että minkä pirun takia homobaareja on, jos homot eivät mene niihin. Jopa kauppakorkeakoulun ylioppilaskunnan talossa on kuulemma homobaari ja se on hävytöntä.
Kerrohan nyt että missä baarissa homot tuli sinua ahdistelemaan? Itse olen käynyt monissakin baareissa elämäni aikana, mutta eipä ole homot tulleet ahdistelemaan. Eivät edes homobaarissa, kun kerran olen sellaisessa käynyt.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jos menee trendikkäissä seilorikuteissa Lostariin (rip) ja itkee sitten, että joku yritti tulla iskemään, niin ehkä se vika löytyy juoksumatolta, eikä ko. mestan asiakkaista. Jäätävää paatosta kyllä taas monen ketjun voimin eräältä "paluumuuttajalta". Tekisi mieleni sanoa jotain Narniasta, mutta jätän sanomatta.
 

Tuamas

Jäsen
Jos menee trendikkäissä seilorikuteissa Lostariin (rip) ja itkee sitten, että joku yritti tulla iskemään, niin ehkä se vika löytyy juoksumatolta, eikä ko. mestan asiakkaista. Jäätävää paatosta kyllä taas monen ketjun voimin eräältä "paluumuuttajalta". Tekisi mieleni sanoa jotain Narniasta, mutta jätän sanomatta.

Tämän vuoksi pride-kulkueet ovat vielä tarpeellisia, ei tarvittaisi noin voimakkaita defenssejä, kun asia olisi kaikille fine ja neutraali.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Millaista siellä on? Menitkö vapaaehtoisesti vai pakottiko joku nainen sinut sinne vai jopa joku homoseksuaalinen ihminen? Alistettiinko sinua?
Menin itse asiassa ihan puhtaasti vahingossa, tämä sattui viime vappuna kun olin Helsingissä. Olin Helsingissä asuvan kaverini luona ja siitä sitten päädyttiin viettämään ravintolailtaa tämän kaverin entisen opiskelukavereiden kanssa, ensin syötiin ja sitten mietittiin paikkaa mihin olisi voinut mennä esim. laulamaan karaokea. Joku keksi sitten että lähistöllä on paikka nimeltä KGB, jälkikäteen selvisi että tuo on lyhenne sanoista Karaoke Gay Bar. Kaverini kertoi sitten myöhemmin että tyyppi joka tuota paikkaa ehdotti saattaa muuten ollakin homo, vaikka siitä ei ole julkisesti puhunut.

Paikkanahan tuo ei mikään ihmeellinen ollut ja en varmaan vieläkään tietäisi sen olevan homobaari jos en olisi tarkistanut, koska ei se mitenkään erityisesti puske esille siellä. Toki kun näin jälkeenpäin mietin niin taisin jo vähän silloin ihmetellä kun paikalla olevista karkeasti ehkä 80% oli miehiä, selvisipä syy sitten sillekin... Mutta aika rauhassa tuolla sai kyllä olla.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Millaista siellä on? Menitkö vapaaehtoisesti vai pakottiko joku nainen sinut sinne vai jopa joku homoseksuaalinen ihminen? Alistettiinko sinua?

Homoillahan esiintyy sadomasokismia (mm. Pride-kulkue), siihen etsitään seuraakin noista paikoista. Miksi joku hetero menisi vapaaehtoisena homobaariin? Ei kai sinne toisaalta väkisinkään mene.

Homosaatioon liittyy luultavimmin tuo sadomasoilun leviäminen yhteiskuntaan: kaikkialla jatkuvaa itkua ja huutoa. Henkistä saatananpalvontaa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...Miksi joku hetero menisi vapaaehtoisena homobaariin? .....
Se on ihan sama mihin baariin sitä menee jos on vaikka naimisissa, jolloin ei mene pokattavaksi tai pokaamaan ketään, eikä myöskään kiinnosta naapurin seksielämä pätkääkään, jolloin on ihan sama mitä muut ajattelee. Muutenkin ihmettelen, miksi tämä muiden seksielämä on uskovaisille joku elämän ja kuoleman kysymys. Hommaisivat oman seksielämän.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Se on ihan sama mihin baariin sitä menee jos on vaikka naimisissa, jolloin ei mene pokattavaksi tai pokaamaan ketään, eikä myöskään kiinnosta naapurin seksielämä pätkääkään, jolloin on ihan sama mitä muut ajattelee. Muutenkin ihmettelen, miksi tämä muiden seksielämä on uskovaisille joku elämän ja kuoleman kysymys. Hommaisivat oman seksielämän.

- Jussi_j

Mielenkiintoisella tavalla menee nykyisin ihan perus heterot/homot -dynamiikka sekaisin.

1. Naimisissa olo on lähinnä hyvä lisäsyy olla menemättä homobaariin.
2. Homoillakin on vapaa tahto (joskin tästä joskus kiistellään), eli kuten todettua ne voi ahdistella.
3. Baareissa harvemmin kai on naapureita harrastamassa seksiä, en ole käynyt viime aikoina.
4. Vaikka olisikin ihan sama mitä muut ajattelee, sillä on väliä mitä itse ajattelee. Itse en ajattele toisiaan kuolaavia homoja.
5. Kaikki heterot ei ole uskovaisia jne.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
... Olisiko kuitenkin kyse ensisijaisesti siitä, että naiset kokevat homojen suhtautumisen negatiiviseksi sen takia, että homot eivät yritä iskeä heitä ja puhuttelevat heitä ns. tasaveroisesti eli toisin sanoen tavalla, johon keskivertonainen ei ole tottunut? Normaalistihan monet naiset kohtaavat varsinkin baareissa kaunistellun version heteromiehestä joka yrittää tehdä naiseen parhaan mahdollisen vaikutuksen siinä toivossa, että pääsisi tämän pöksyihin. Homomiehen ei tarvitse, joten hän voi puhua neutraalisti...

Ehkä tässä nyt arvuuttelee kaksi aivan väärää henkilöä aiheen tiimoilta, minä lähinnä toistin, mitä olen useamman naisen suulta kuullut. Naiset paremmin tuntevana sanoisin, että voit kyllä olla jäljillä... Ja yleistykset ovat toki vaan yleistyksiä. Kuten sanottu, vaimollanikin on pari-kolme läheistä ystävää, jotka ovat homoja. Heidän kohdallaan toki ammatilliset kiinnostuksen kohteet - design - yhdistävät.

Sinänsä minulle on täysin yhdentekevää onko ihminen hetero vaiko homo. Minä en luota ihmisiin, jotka eivät tykkää seksistä... niissä on jotain outoa ja vialla.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Joku on kerennyt kertaalleen erota ja mennä uusiksi naimisiin?
Tämä itsellänikin oli mielessä, joku on ehtinyt naimisiin jo kahdesti mutta laskettu tuohon tilastoon yhdeksi henkilöksi. Toinen vaihtoehto lienee siniketun mainitsema lukuvirhe.
 

Tuamas

Jäsen
Tämä itsellänikin oli mielessä, joku on ehtinyt naimisiin jo kahdesti mutta laskettu tuohon tilastoon yhdeksi henkilöksi. Toinen vaihtoehto lienee siniketun mainitsema lukuvirhe.

Niin, no faktisesti jos sama henkilö menee kaksi kertaa periodilla naimisiin, ei hän kuitenkaan monistu henkilönä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös