Jatkoajan virallinen homoketju

  • 876 606
  • 8 122

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Toki, mutta koska sanoja on Tami, se implikoisi että Tamin gaydar ei ole tunnistanut homoja, joka indikoisi että Tami ei olekaan kaikkivoipa, joka taas on Tamin sanomana sula mahdottomuus.
Tamilla on todellakin tutka hukassa ja vaihteeksi oli taas myös järki kateissa kommenteissaan. Salmisen kysymyksen heitti vastauksen joka ei jätä paljoa epäselvää merileijonan asenteesta: "en tiedä millä kokemuksella sinä näitä kiekkoja heittelet", kaveri tokaisi, "mutta jääkiekko on maskuliininen laji. olen tehnyt kymmeniä vuosia töitä junioritasolta ammattilaisiin ja voin kertoa, että siellä ei pikku hiirulaisiin törmää."

Tami on kyllä sellainen maskuliinisuuden perikuva, että voi vaan miettiä sitä kauhistusta kun äijälle selviää, että kiekossakin on homoja ollut iät ajat. Todennäköisesti samassa pukukopissa Manun kanssa ja ties vaikka samoilla saunan lauteilla. Hyvä vaan, että laukoo noita aivopierujaan niin näkee millaisia dinosauruksia kiekkopiireissäkin on.
 

Undrafted

Jäsen
Miltä osin homot tai muut seksuaalisvähemmistöt nyt ovat kauhean epätasa-arvoisessa asemassa, kun tästä jaksetaan pitää meteliä? Kirkko ei heitä vihi, mutta se kirkolle sallittakoon kun virallinen Raamatun tulkinta lienee edelleen homoja vastaan. Eihän kirkko vihi ateisteja tai toisiin uskontokuntiin kuuluviakaan, joten kirkko valitkoon ketä vihkii. Taitaa lisäksi niin juutalaiset, ortodoksit, muslimit kuin muutkin suurimmat uskonnot olla samoilla linjoilla vihkimisien suhteen,
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tamilla on todellakin tutka hukassa ja vaihteeksi oli taas myös järki kateissa kommenteissaan. Salmisen kysymyksen heitti vastauksen joka ei jätä paljoa epäselvää merileijonan asenteesta: "en tiedä millä kokemuksella sinä näitä kiekkoja heittelet", kaveri tokaisi, "mutta jääkiekko on maskuliininen laji. olen tehnyt kymmeniä vuosia töitä junioritasolta ammattilaisiin ja voin kertoa, että siellä ei pikku hiirulaisiin törmää."
Lähdehän tuolle kommentille on siis Roope Salminen. Tami on kahdessa haastattelussa sanonut että tuo hiirulaiskommentti ei liittynyt millään tavalla homoteemaan ja nuo kommentit on poimittu pitkästä vastauksesta

Kuten IL aikoinaan kirjoitti:

"Tamminen väittää haastattelussa, että termi "pikkuhiirulainen" on otettu pois kontekstistaan eikä viittaa kenenkään seksuaaliseen suuntautumiseen.

Salminen oudoksuu tätä näkemystä.

- Toki Tami on voinut tarkoittaa jotain aivan muuta, mutta tuskin hän on yllättynyt siitä, että se luetaan niin, että Tami sanoo "homoseksuaalia ei ole, koska hiirulaiset eivät pärjää."

- Jos käyttää tuollaista retoriikka näin arassa aiheessa, niin pakko silloin on jonkunlainen vastuu sanoistaan kantaa.

- Koko paneeli videoitiin ja video tulee varmastikin ulos, kun se on käsitelty. Sieltä voi jokainen käydä katsomassa.

Minusta vaikka tuo Salmisen kuvaus olisi edes totta niin se ole paljoa törkeämpi se kommentti jossa sinä @Vesuri solvasit Turun terrori-iskun kuollutta jehovan todistajaa joten sinulla ei ole varaa paljoa puhua järjen olevan kateissa keltään.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Minusta vaikka tuo Salmisen kuvaus olisi edes totta niin se ole paljoa törkeämpi se kommentti jossa sinä @Vesuri solvasit Turun terrori-iskun kuollutta jehovan todistajaa joten sinulla ei ole varaa paljoa puhua järjen olevan kateissa keltään.
No nyt. Tuossa näkyy viestini Turun terrori-iskua koskien. Missä viestissä solvaan kuollutta Jehovan todistajaa?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
No nyt. Tuossa näkyy viestini Turun terrori-iskua koskien. Missä viestissä solvaan kuollutta Jehovan todistajaa?

Lähde Vesurin halveeraaville kommenteille Turun terrori-iskussa kuolleen Jehovan todistajan suhteen löytää tästä. Ei tuossa kyllä ole minusta mitään epäselvää Vesurin asenteesta.

Toki Vesuri on voinut tarkoittaa jotain aivan muuta, mutta tuskin hän on yllättynyt siitä, että se luetaan niin, että Vesuri sanoo halventavia asioita traagisesti kuolleesta Jehovan todistajasta. Jos käyttää tuollaista retoriikka näin arassa aiheessa, niin pakko silloin on jonkunlainen vastuu sanoistaan kantaa.

Koko kommenttiketju arkistoitiin ja transcript tulee varmastikin ulos, kun se on käsitelty. Sieltä voi jokainen sen sitten käydä katsomassa
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Lähde Vesurin halveeraaville kommenteille Turun terrori-iskussa kuolleen Jehovan todistajan suhteen löytää tästä. Ei tuossa kyllä ole minusta mitään epäselvää Vesurin asenteesta.

Toki Vesuri on voinut tarkoittaa jotain aivan muuta, mutta tuskin hän on yllättynyt siitä, että se luetaan niin, että Vesuri sanoo halventavia asioita traagisesti kuolleesta Jehovan todistajasta. Jos käyttää tuollaista retoriikka näin arassa aiheessa, niin pakko silloin on jonkunlainen vastuu sanoistaan kantaa.

Koko kommenttiketju arkistoitiin ja transcript tulee varmastikin ulos, kun se on käsitelty. Sieltä voi jokainen sen sitten käydä katsomassa
Mitä ihmeen paskaa sä oikein suollat? Miksi linkität viestiin joka ei liity turun terrori-iskuun ja Jehovan todistajiin millään lailla ja väität minun halventavan siinä iskussa kuollutta. Jotain tolkkua noihin juttuihin.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Mitä ihmeen paskaa sä oikein suollat? Miksi linkität viestiin joka ei liity turun terrori-iskuun ja Jehovan todistajiin millään lailla ja väität minun halventavan siinä iskussa kuollutta. Jotain tolkkua noihin juttuihin.
Jos et ymmärtänyt mitä tuossa juuri tapahtui, niin tein sinulle Roope Salminen-käsittelyn.

Minä kerroin mitä olet sanonut ja annoin lähteeksi sen mitä minä kerroin sinun sanoneen. Sinä väität että että siiteerasin sinua väärin, mutta sillä ei ole väliä koska some-raivo kiehuu. Lisäksi totean että todisteet tulevat pian esille ja vuoteen 2020 mennessä en esitä yhtään lisätodistetta.

Miksi tein Roope Salminen-käsittelyn sinulle johtui siitä että lainasit Roope Salmisen sanomisia todisteena siitä ettei Roope Salmisen Tami-lainauksissa ole mitään tulkinnanvaraa. "Kyllä tuo pahalta kuulostaa"

Sinä tuskin saat kuitenkaan Ylioppilaslehdeltä postiisi verisen Vartiotornilehden.

Pahoittelut että otin sinun silmätikukseni, mutta halusin tehdä pointin mikä tuossa koko Salminen-Tamminen casessa oli vialla ihan journalistiselta kantilta.

TOIM HUOM! Vesuri ei ole sanonut mitään törkeää Turun iskuun liittyen
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jos et ymmärtänyt mitä tuossa juuri tapahtui, niin tein sinulle Roope Salminen-käsittelyn.

Minä kerroin mitä olet sanonut ja annoin lähteeksi sen mitä minä kerroin sinun sanoneen. Sinä väität että että siiteerasin sinua väärin, mutta sillä ei ole väliä koska some-raivo kiehuu. Lisäksi totean että todisteet tulevat pian esille ja vuoteen 2020 mennessä en esitä yhtään lisätodistetta.
No johan oli nerokas käsittely.

Sinä et kertonut mitä olen sanonut vaan vetäisit aivan puhtaasti hatusta melkoisen väitteen. Et vetänyt mitään sanomaani pois asiayhteydestä kuten ilmeisesti tulkitset Salmisen tehneen. Melkoinen ero ja vetäisit mukaan vielä aiheen joka ei liity tähän keskusteluun kertakaikkisen millään lailla. Aivan järjetön käsittely, jos tuota sellaiseksi voi sanoa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Et vetänyt mitään sanomaani pois asiayhteydestä kuten ilmeisesti tulkitset Salmisen tehneen
En minä ole mitään tulkinnut. Tamminen sanoi Salmisen "vääristelleen" ja "valehdelleen". Tuon Ylexin jutun perusteella jokaisen lukutaitoisen päätelmä on, että Tammisen käsitys on että häntä on väärinsiteerattu.

Jos henkilö jota on siteerattu sanoo että häntä on väärin siteerattu, niin missä välissä se tulkinta layer on?

Minusta tämä oli aika klassinen he said vs he said tilanne jossa media päätti uskoa tahoa joka pisti todisteeksi sanomisistaan oman Facebook-päivityksensä.

Jos et näe yhtymäkohtaa tuohon omaan hassuteluuni, niin voi voi. Minä sain ainakin hihitellä itsetyytyväisyydessäni, koska koin olevani nokkela.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä on jokseenkin huvittava ja turha keskustelu kaiken kaikkiaan. Silti on kysyttävä, että tunteeko jatkoaikalaiset monia homoja, joita kiinnostaa urheilu millään asteella ylipäätään? Tämä nyt ainakin osittain suunnattu @vetti :lle, joka taitaa olla palstan ainoa julkihomo. Mutta siis itse tunnen muutaman homon eikä ketään kiinnosta urheilu pätkän vertaa ja se mitä olen kysellyt niin heidän kavereitakaan ei kiinnosta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tämä on jokseenkin huvittava ja turha keskustelu kaiken kaikkiaan. Silti on kysyttävä, että tunteeko jatkoaikalaiset monia homoja, joita kiinnostaa urheilu millään asteella ylipäätään? Tämä nyt ainakin osittain suunnattu @vetti :lle, joka taitaa olla palstan ainoa julkihomo. Mutta siis itse tunnen muutaman homon eikä ketään kiinnosta urheilu pätkän vertaa ja se mitä olen kysellyt niin heidän kavereitakaan ei kiinnosta.
Tunnen. Aika paljon. Meillä on jopa oma urheiluporukka. Vitut viisuista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Keinoäly pystyy tätä nykyä havaitsemaan ihmisen kasvoista jopa yli 90 prosentin tarkkuudella (miehilllä), onko ihminen homo tai hetero: New AI can work out whether you're gay or straight from a photograph | Technology | The Guardian Naisilla luku on vähän pienempi, noin 83 prosenttia.

Aika jännää.
Ihan yhtä jännää on se, että jos keinoäly ilmoittaa joka kerta, että ihminen on hetero, niin eiköhän tuolla päästä samaan tarkkuuteen. Mutta jos tuo AI seuoo yli 90 % tarkkuudella homot ihmisjoukosta kasvojen perusteella, niin se on jo ihan hyvin.
 

sinikettu

Jäsen
Ihan yhtä jännää on se, että jos keinoäly ilmoittaa joka kerta, että ihminen on hetero, niin eiköhän tuolla päästä samaan tarkkuuteen. Mutta jos tuo AI seuoo yli 90 % tarkkuudella homot ihmisjoukosta kasvojen perusteella, niin se on jo ihan hyvin.
No ei. Ihmiset kykenivät samaan 61 ja 54 prosentin tarkkuudella. Ihmiset tunnetusti pystyvät tunnistamaan homoja paremmin kuin arvalla silloin, kun kuvat ovat 50-50 seksuaalisen suuntautumisen suhteen. Oletettavasti tässä noin puolet olivat homoja ja puolet heteroita. Tai jotain sinne suuntaan. En jaksa tässä kohtaa etsiä alkuperäistä paperia.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tutkimuksessa tosiaankin oli tasan 50 % homoja ja 50 % heteroja: David Torske ⚛ Twitterissä: "@HenryTarquin @TheSafestSpace Study groups were 50/50: https://t.co/WWYXIgMLz0"

Vaikuttavaa, hyvin vaikuttavaa.

Mielenkiintoista sinänsä, mutta minkä ihmeen takia tekoälyn pitäisi sortata homot ja heterot? Mitä käyttöä tällä sovelluksella on? Erotellaanko homot heteroista kahteen jonoon jollain Schwulahrampella? Vai myydäänkö sovellus jonnekin Tshetsheniaan, jossa massapidätetään ja tapetaan homoja? Menekki voi olla kova myös Iranissa, Irakissa, erilaisissa Afrikan hevonvittumaissa ja vastaavissa. Ainakin sellaiseen tämmöisiä sovelluksia väistämättä tullaaan käyttämään, oli niiden alkuperäinen tutkimustarkoitus mikä hyvänsä.
 
Suosikkijoukkue
KK
Mielenkiintoista sinänsä, mutta minkä ihmeen takia tekoälyn pitäisi sortata homot ja heterot? Mitä käyttöä tällä sovelluksella on? Erotellaanko homot heteroista kahteen jonoon jollain Schwulahrampella? Vai myydäänkö sovellus jonnekin Tshetsheniaan, jossa massapidätetään ja tapetaan homoja? Menekki voi olla kova myös Iranissa, Irakissa, erilaisissa Afrikan hevonvittumaissa ja vastaavissa. Ainakin sellaiseen tämmöisiä sovelluksia väistämättä tullaaan käyttämään, oli niiden alkuperäinen tutkimustarkoitus mikä hyvänsä.
Lähinnä itseäni tässä kiehtoo keinoälyn rajattomuus. Keinoälyllä tehdään vielä ihmeitä. Hienoa kuitenkin, että sinä löydät heti jotain negatiivista. Eiköhän tuo laite ole jo jokaisessa Afrikkalaisen heimopäällikön kansliassa. Sitä myydään Amazonissa hintaan 12,999$.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mielenkiintoista sinänsä, mutta minkä ihmeen takia tekoälyn pitäisi sortata homot ja heterot? Mitä käyttöä tällä sovelluksella on?
No höh, eikö ole korkea aika, että gaydaristakin, eli kotoisemmin homotutkastakin tulee appi? Siitä vaan kännykkä sojoon ja zoomailemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Lähinnä itseäni tässä kiehtoo keinoälyn rajattomuus. Keinoälyllä tehdään vielä ihmeitä. Hienoa kuitenkin, että sinä löydät heti jotain negatiivista. Eiköhän tuo laite ole jo jokaisessa Afrikkalaisen heimopäällikön kansliassa. Sitä myydään Amazonissa hintaan 12,999$.

Ihmiskunnan historian tuntien negatiivisuus on realismia. Eiköhän keinoälylläkin saada vielä tulevaisuudessa ihmisiä eroteltua entistä nopeammin erilaisiin karsinoihin ja luokkiin. Ja vaikka kaikki olisivat tasa-arvoisia niin toisia voi kätevien sovellusten avulla kohdella tasa-arvoisemmin kuin toisia.

Giljotiinikin kehiteltiin aikoinaan siksi, että teloittamisesta saataisiin humaanimpaa kuin pään lyöminen irti miekalla tai kirveellä. Sen jälkeen giljotiinia käytettiinkin sitten rivakkaan tahtiin ja ihmisia teloitettiin massoittain, paljon nopeammin kuin mitä kirvesmiespyövelit olisivat koskaan jaksaneet. Siinä sitä tuotekehittelyä kerrakseen.

Keinoäly on työkalu, ja vaikka työkaluilla on ihmiskunnan kehitystä rakennettu, niin ihmiset käyttävät työkaluja perinteisesti myös toisten ihmisten alistamiseen tai kukistamiseen. Muinaisella kivikirveelläkin on todennäköisesti lyöty kilpailevan luolamiehen kalloon heti kun tämän silmä on välttänyt. Kättä pidempi karahkakin oli kätevä aikansa applikaatio, jonka mahdollisuudet olivat rajattomat ja jonka tuotekehittely johti ties minkälaisiin vimpaimiin joilla päättää lajitoveriensa päivät.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Monet ihmiset päivittelevät, että miksi sitä homonisaatiota harrastetaan joka paikassa ja miksi homojen oikeuksista keuhkotaan. Ja pitääkö niitä homoja joka paikassa, esim. jääkiekkojoukkueen toimesta kannustaa olemaan oma itsensä. Jne. Mitä kaikkia kommentteja onkaan kuultu.

Mille naurat nyt -ketjussa on hyviä esimerkkejä siitä, miksi homojen oikeuksista ym. on tarvetta yhä käydä keskustelua mm. Suomessa. Ei kai kellekään pitäisi olla mitään väliä mistä sukupuolesta artisti tykkää ja kertooko hän siitä julkisuuteen. Tai jos olemuksen perusteella tehdään johtopäätöksiä, niin sekin kertonee siitä, että tasa-arvo näissä asioissa ei vielä täysin toteudu.
 

scholl

Jäsen
Olen kyllästynyt siihen, että homot ahdistelevat jatkuvasti heteromiehiä. Käytännössä lähes aina, jos lähtee yksin baariin. Eikä niin, että he ahdistelisivat homobaarissa tai edes Kalliossa, vaan ihan normaaleissa ravintoloissa.

Homot ovat Suomessa naisten suojeluksessa. Ulkomailla yksikään homo ei ole ikinä tullut mitään yrittämään. Täällä ne ovat jatkuva maanvaiva. Käyvät käsiksi, kähmivät ja heittävät sikajuttua. Sitten jos asiaan reagoi vähän voimakkaammin, on siinä heti x naista homoa puolustamassa ja homo vaan naureskelee, miksi suutun. Se on kertakaikkiaan niin vastenmielistä sakkia, ettei mitään rajaa. Miksi homobaarit on olemassa, jos he eivät pysy siellä kähmimässä? Tää on sellainen asia, mistä monet heteromiehet eivät uskalla puhua. Itse saan ainakin Facebookissa vaan vittuilua. Kun vastustin tasa-arvoista avioliittolakia, olin kuin mikäkin natsi mukamas, mutta homot saavat sitten kähmiä jatkuvasti ja jotkut kusipäät jopa väittävät, että se on mun vika, koska oon hyvännäköinen.

Olen täysin kyllästynyt homoihin. Jokainen saa tehdä mitä huvittaa, olla vaikka eläimiinsekaantuja, mutta hoitakoon sen homman omassa piirissään. Haluan käydä kaupungilla niin, ettei jatkuvasti joku saakeli käy käsiksi.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kyllästynyt siihen, että homot ahdistelevat jatkuvasti heteromiehiä. Käytännössä lähes aina, jos lähtee yksin baariin. Eikä niin, että he ahdistelisivat homobaarissa tai edes Kalliossa, vaan ihan normaaleissa ravintoloissa.

Homot ovat Suomessa naisten suojeluksessa. Ulkomailla yksikään homo ei ole ikinä tullut mitään yrittämään. Täällä ne ovat jatkuva maanvaiva. Käyvät käsiksi, kähmivät ja heittävät sikajuttua. Sitten jos asiaan reagoi vähän voimakkaammin, on siinä heti x naista homoa puolustamassa ja homo vaan naureskelee, miksi suutun. Se on kertakaikkiaan niin vastenmielistä sakkia, ettei mitään rajaa. Miksi homobaarit on olemassa, jos he eivät pysy siellä kähmimässä? Tää on sellainen asia, mistä monet heteromiehet eivät uskalla puhua. Itse saan ainakin Facebookissa vaan vittuilua. Kun vastustin tasa-arvoista avioliittolakia, olin kuin mikäkin natsi mukamas, mutta homot saavat sitten kähmiä jatkuvasti ja jotkut kusipäät jopa väittävät, että se on mun vika, koska oon hyvännäköinen.

Olen täysin kyllästynyt homoihin. Jokainen saa tehdä mitä huvittaa, olla vaikka eläimiinsekaantuja, mutta hoitakoon sen homman omassa piirissään. Haluan käydä kaupungilla niin, ettei jatkuvasti joku saakeli käy käsiksi.

Seuraavan kerran kun menet baariin, niin jätä merimieslakki, nahkatakki ja ne punaiset speedot himaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös